Geld & Recht alle pijlers

SMS en WIN?

01-09-2008 15:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit dat nu precies met het smsen en winnen? Drie tassen werden weggegeven door Viva en tot 7 september kun je smsen. Nu zijn de drie tassen inmiddels al weggegeven, maar wordt er nog wel opgeroepen om te stemmen? Dit klopt toch gewoon van geen kant? Werkt dit bij alle acties zo? Mag dit? Oproepen om te winnen terwijl er niets meer te winnen valt?



(Ja. Ik ben ietwat verzuurd. Ik kreeg vanochtend mijn viva binnen en heb 3 smsjes verstuurd. En nu lees ik dat alles al is weggegeven. Boehoe.)
Alle reacties Link kopieren
Als dat zo is, dan is dat wel vreemd idd.
Klopt, ze zijn alle drie al vergeven.



Geel:

Woehoe ik heb een tas gewonnen! Goed begin van het weekend!

Ik kreeg meteen een smsje terug: Gefeliciteerd je hebt gewonnen.

Ik had de gele tas gekozen



Oranje:

Ik heb er ook een gewonnen!!! De oranje. wat gaaf zeg!



Ivoor:

Gisteren heb ik de ivoorwitte tas gewonnen, tenminste als ik op dat smsje af ga dat ik de winnaar ben.

Een leuke verrassing!



De laatste tas was zaterdagochtend om 11.15 uur al gewonnen door iemand. Iedereen die dus zaterdag of maandag de viva krijgt en vrolijk gaat sms-en doet dat helemaal voor niks. De 3 tassen waren al weg voordat de postbode bij je in de straat was. Beetje lullige actie. Het zou eerlijker zijn om alle sms-jes af te wachten en dan 3 winnaars te loten ofzo..Heel de week gaan nog mensen sms-en voor niks.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb dit topic onder de aandacht van Sheila gebracht...



grtjs, Naomi
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of hier al een antworod op is?? Dus even uppen.
Alle reacties Link kopieren
Londongirl, Sheila had al gereageerd bij de betreffende blog :)

Ik heb even voor je gekopieerd:



Heej allen, ik heb het als beloofd nagevraagd. Wat blijkt: de winnaars worden via een computer getrokken en dat gaat volkomen willekeurig. Het zou dus ook kunnen gebeuren dat de winnaars op de laatste dag getrokken worden (bij wijze van).



Omdat wij nu dankzij jullie weten dat de prijzen al vergeven zijn, gaan we de actie stopzetten. Let wel: dit gebeurt extern. Met andere woorden: het duurt even voor dat geregeld is.
Hoi,



Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet stellen, dus doe ik het maar even hier! ;)

Ik ben een van de winnaars van zo'n tas (de oranje) en ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren. Ik heb er nog niets van gehoord en de actie is een week geleden afgelopen. (haha niet dat ik haast heb ofzo) maar ik ben wel heel benieuwd of ik hem nu gewoon krijg, of word ik gebeld, of gemaild?

Bedankt!

Groeten van Voyager
Alle reacties Link kopieren
He Voyager, volgens mij stond er bij de blog dat Viva contact op zou nemen met de winnaars, maar ik zal Sheila even op je vraag wijzen :)
Bedankt Angel!
Alle reacties Link kopieren
@Voyager Geen idee, die tas is geregeld door onze printcollega's, ik ga het vragen voor je, maar denk dat het zeker twee weken duurt!
Alle reacties Link kopieren
Had meteen de goede aan de lijn: het duurt nog wat langer dan ik dacht, nog een week of drie!
Ok, is prima hoor. Bedankt Sheila, voor het uitzoeken! (f)
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan :)
Ik heb de tas net binnen, leuk leuk leuk!



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tas ook ontvangen. Alleen is het geen ivoorwitte maar een zilveren...?!



Maakt niet uit, vind ik toch nog mooier. :-D



Ik vind alleen de kwaliteit niet echt super aangezien er op de bodem een gat is in de binnenvoering. Maar alla....evengoed toch een heel leuke verrassing.



Dank jullie wel!
I am Spaaartaaacus.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, nu ik het beter zie, is het ivoorwit. Leuk, leuk!
I am Spaaartaaacus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven