Geld & Recht alle pijlers

Floor Fabers

22-09-2008 13:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er serieus mensen die de column van Floor Faber nog serieus nemen? Het is al jaren ZO voorspelbaar geworden...Sinds het uit is tussen haar en die oude Guus (jaren geleden) voel je de verhaallijnen gewoon aankomen. Wordt het niet eens tijd voor een andere column?

Is Floor paseé

Totaal aantal stemmen: 43

Ja, de koek is op! (47%)
Nee, ik vind het nog steeds leuk. (53%)
Alle reacties Link kopieren
Floor is het eerste waar ik naartoe blader als ik de Viva heb gekocht, dus nee voor mij is de koek nog niet op.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees haar niet meer. Koop de viva ook bijna nooit meer. Veel te veel reclame en weinig verhalen.



Van mij mag er wat anders voor in de plaats komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel aardig, hoe nep het ook is. Maar alles is voor verbetering vatbaar. Ik ken die Guus-periode alleen niet, dus voor mij is het allemaal nog geen gesneden koek wat ze neerpent (of de ghostwriter).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zit te wachten op een column van Nienke nextdoor (of Fatima) en ook Jan Peter mag zijn dagboek voor zichzelf houden. Met die columnwerdstrijd vrees ik dat die troep in de Viva gaat belanden. Dan liever en nep-verhaaltje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er ook niet veel aan.

Guus kan ik me niet herinneren... Soms koop ik de Viva 6 weken niet, als ik daarna FF weer lees heb ik niet het idee dat ik iets belangrijks gemist heb.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Het is ook het eerste wat ik lees als de viva op de deurmat ligt. Heb een hele periode gemist, maar blijf het nog steeds leuk vinden. Kan me de Guss periode nog wel herinneren, maar ik denk niet dat ze echt in herhaling valt.
Alle reacties Link kopieren
Moonlight82 schreef op 22 september 2008 @ 14:19:

Ik vind er ook niet veel aan.

Guus kan ik me niet herinneren...
Is volgens mij alweer 6 jaar terug ofzo. Maar wat ik wilde aangeven is dat als je de verhaallijn volgt, Floor inmiddels 3 keer is gaan samenwonen, 2 keer bijna getrouwd, 3 keer bijna zwanger, 4 keer verhuisd et cetera. Net als de Bold & the beautiful: een soap of iemand met een HELE dikke duim!
Alle reacties Link kopieren
Na jaren is de koek denk ik ook wel op. Het zefde geldt voor Mieke van Maerle in de Flair en Anne Will van Libelle.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Floor wel leuk, eigenlijk. :)

Halina daar in tegen.....



(ook al is Floor fictief en Halina echt...)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Floor ook leuk hoor.

Geen idee of het fictief is, denk het wel maarja blijft leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Floor ook wel leuk:) Wat mij betreft mogen ze die column van Halina wel vervangen, vind ik dodelijk saai.
Alle reacties Link kopieren
Ik blader ook als eerste naar de Floor toe als ik mijn Viva krijg (en daarna naar Maaike).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de popjes van Maaike ook nog steeds schattig :-d



Floor en Halina lees ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees zowel de Floor als de Halina met veel plezier. Het zijn, samen met de poppetjes van Maaike, het eerste wat ik lees als ie in de bus ligt. Daarna kijk ik pas naar de rest van de inhoud.
Alle reacties Link kopieren
Halina vind ik vreselijk. Floor schrijft wel heel leuk vind ik, hoe nep het ook overkomt.
Alle reacties Link kopieren
Maricke schreef op 22 september 2008 @ 13:45:

Zijn er serieus mensen die de column van Floor Faber nog serieus nemen? Het is al jaren ZO voorspelbaar geworden...Sinds het uit is tussen haar en die oude Guus (jaren geleden) voel je de verhaallijnen gewoon aankomen. Wordt het niet eens tijd voor een andere column?
Wie leest er dan ook de viva???
Alle reacties Link kopieren
JC_79_ schreef op 12 oktober 2008 @ 15:23:

Halina vind ik vreselijk. Floor schrijft wel heel leuk vind ik, hoe nep het ook overkomt.
Ben het helemaal met je eens. Heb ik helemaal niks mee. En ookal is Floor een soap, 't leest wel lekker weg. Halima's colums vind ik nogal hysterisch overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus jaren geleden (ook hier op het forum) vernomen dat Floor Faber helemaal niet bestaat. Maar dat het gewoon een verzonnen mens is die van alles beleeft. Een beetje je eigen soap serie uit de Viva.



Het zelfde als die Anne-Wil uit de Libelle , schijnt ook een verzonnen persoon te zijn.
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 15 oktober 2008 @ 18:50:

Ik heb dus jaren geleden (ook hier op het forum) vernomen dat Floor Faber helemaal niet bestaat. Maar dat het gewoon een verzonnen mens is die van alles beleeft. Een beetje je eigen soap serie uit de Viva.



Het zelfde als die Anne-Wil uit de Libelle , schijnt ook een verzonnen persoon te zijn.Dat klopt. Dachten jullie dat het echt was dan??
Alle reacties Link kopieren
Okee, ze bestaat natuurlijk niet, maar toch vind ik die Floor Faber een nare persoon. Die stukjes stralen zo vreselijk veel negativiteit uit, verschrikkelijk. Als het nou nog op een grappige manier was, maar nee. Zij wordt altijd benadeeld, voelt zich achtergesteld, etc. Echt heel irritant. Halina was ooit oersaai, maar vind ik leuker worden nu ze wat persoonlijker wordt en ik vind de stripjes van Maaike ontzettend leuk. M'n gezicht licht altijd even op als ik ze tegenkom.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die stukjes van Halina echt vreselijk, lees ik nooit meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven