Geld & Recht alle pijlers

Wijzigen van avater

24-09-2008 14:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie kan mij helpen?



Ik wil graag een andere avater, maar het lukt me maar niet. Volgens mij heb ik zo'n beetje alles al geprobeerd. Oude verwijderd, nieuwe geplakt, cookies verwijderd, uitgelogd en weer ingelogd (volgens FAQ de truc). Niets helpt. Mijn oude avater blijft maar zichtbaar.

Sinds gisteren ben ik er al mee bezig om 'm te veranderen, maar tot nu toe helaas zonder resultaat.



Wat doe ik fout? Wie heeft hiervoor DE oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Even voor de zekerheid: je wilt dus géén plaatje meer met drie roze mevrouwen? X-D
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Heb je F5 al eens ingedrukt?
Temporary internetfiles ook verwijderd?

Juist plaatje met de juiste technische eisen ge-uploaded?

(B.v.. JPG en 80x60 pixels)
Alle reacties Link kopieren
PrinsesOpDeErwt schreef op 24 september 2008 @ 14:24:

Even voor de zekerheid: je wilt dus géén plaatje meer met drie roze mevrouwen? X-D




Dus wel hè! Jij leest ook het topic Entertainment :cheer2: ?



Maar ik ben er dankzij Xander en Angel uit. De cookies had ik al verwijderd (dat hielp dus niet), maar de tijdelijke internetbestanden nog niet. Dat heb ik nu gedaan, daarna F5 ingedukt en ja hoor .... gelukt.



Bedankt :worship: !
Alle reacties Link kopieren
:)
Nu het probleem al opgelost is, grijp ik ook even mijn kans.



Ik kan helemaal geen avatar uploaden. Althans, ik kan er eentje uploaden, kan hem dan zelfs in mijn profiel zien, maar ik krijg ook de mededeling "avatar kan niet aangepast worden op het forum". En inderdaad, hij komt niet naast mijn berichten. Wel zie ik heel soms mezelf in 'Wie hier' mét avatar. Cookies etc. verwijderen, uitloggen/inloggen, andere browser, ander plaatje, F5, het helpt allemaal niet.

Een half jaar geleden heb ik Nathalie erover gemaild (+plaatje), zij heeft het ook geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar. Ze zou het aan de technische jongens vragen, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord.

Een andere nick zou misschien helpen (?), maar dat wil ik niet, ik ben al zeven jaar Magica.



Iemand een idee??
Alle reacties Link kopieren
sallie68 schreef op 24 september 2008 @ 18:35:

[...]





Dus wel hè! Jij leest ook het topic Entertainment :cheer2: ?



Maar ik ben er dankzij Xander en Angel uit. De cookies had ik al verwijderd (dat hielp dus niet), maar de tijdelijke internetbestanden nog niet. Dat heb ik nu gedaan, daarna F5 ingedukt en ja hoor .... gelukt.



Bedankt :worship: !
Euh... geen idee wat je bedoelt, maar ik zag de hele tijd al een plaatje met drie roze mevrouwen.... :)
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al eens geprobeerd om een verkleinde versie van je plaatje te uploaden Magica?
Alle reacties Link kopieren
@ Magica: zou je hierover (incl plaatje) nog eens willen mailen naar forum@viva.nl? Dan ga ik hiermee aan de slag. Heb gekeken of ik jouw mailwisseling met Nathalie daarover nog kon terugvinden, maar het archief is opgeschoond... Tip van Five is ook een goede trouwens.



Grtjs,

Naomi
Dank voor het meedenken dames! Ik heb het net met een plaatje van 40x60 pixels geprobeerd, maar dat doet het ook niet (ook die zie ik dus wel in mijn profiel, maar niet op het forum en ik krijg weer die melding). Ik ga je mailen Naomi!
Alle reacties Link kopieren
Welke extensie heeft het bestand Magica?
Alle reacties Link kopieren
En upload je hem van je eigen pc, of van internet?
Alle reacties Link kopieren
Avatar moet 80x60 pixels zijn trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Het lukte mij inderdaad ook niet op de normale manier, Magica! Toch iets raars in je account denk ik. Het is me nu via een omweg gelukt om mijn eigen avatar aan jouw profiel toe te kennen, dus met een beetje puzzelen gaat de avatar die je me stuurde ook wel werken (hoop ik) Straks meer.



grtjs, Naomi
Alle reacties Link kopieren
Hmm, nu hebben we allebei jouw avatar: dat schiet ook niet op. Ik puzzel nog even verder....



grtjs, Naomi
Alle reacties Link kopieren
LOL :) Naomi, stuur eens door?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doet 'ie het nu!
Alle reacties Link kopieren
JAAAA mooi!
Alle reacties Link kopieren
Wat was het nu???
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!



Voor wie 't iets kan schelen hoe ik het gedaan heb: Magica, in jouw profiel ging iets niet helemaal lekker. Als je een avatar toevoegt gebeurt er dit:



- plaatje wordt geupload naar de Viva-server

- in je profiel wordt de link naar je plaatje toegevoegd



Het uploaden ging bij jou wel goed, en met de avatar was ook helemaal niets mis, maar de link naar de avatar kwam niet in je profiel te staan. Wat ik gedaan heb is achterhalen wat precies de url naar het plaatje was, die heb ik vervolgens handmatig in je profiel geplakt et voila.



grtjs, Naomi
Alle reacties Link kopieren
Heh da's vaag?



Ik heb mijne ook maar aangepast, met dank aan forumster Jonna! :applause:
Alle reacties Link kopieren
Vivamod schreef op 25 september 2008 @ 12:40:

JOEHOE!



Voor wie 't iets kan schelen hoe ik het gedaan heb: Magica, in jouw profiel ging iets niet helemaal lekker. Als je een avatar toevoegt gebeurt er dit:



- plaatje wordt geupload naar de Viva-server

- in je profiel wordt de link naar je plaatje toegevoegd



Het uploaden ging bij jou wel goed, en met de avatar was ook helemaal niets mis, maar de link naar de avatar kwam niet in je profiel te staan. Wat ik gedaan heb is achterhalen wat precies de url naar het plaatje was, die heb ik vervolgens handmatig in je profiel geplakt et voila.



grtjs, Naomi
Dan moet React de scripts eens checken in haar profiel (aldus man hier...)
Alle reacties Link kopieren
Ga ik ze doorgeven! :-)
Heee super!! Ik zag dat er in deze discussie gepost was en toen zag ik ineens mijn eigen avatar! Hoera! Ik beloof dat ik 'm voorlopig niet zal veranderen, je wordt er vast niet blij van als ik je elke week een nieuw plaatje mail om te uploaden :-p



Alleen wel jammer dat ik gemist heb dat ik de hoofdmod-avatar had :-d.



Thanks ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven