Geld & Recht alle pijlers

Anybody

15-10-2008 13:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wat vinden jullie van de rubriek Anybody in de viva? Ik (man) vind het natuurlijk wel het leukste gedeelte van de viva die mijn vriendin regelmatig koopt.

Ik vroeg me af of er vrouwen zijn die in de anybody hebben gestaan die hier ook op het forum zitten? Ik weet dat het anoniem moet blijven maar soms wil ik wel een compliment geven en vind ik het wel jammer dat dat dus niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Hoort dit topic niet op de pijler lijf & lijn? Deze rubriek heeft weinig tot niks met seks te maken.
Alle reacties Link kopieren
@Que: wat heeft dit met seks te maken? Of trek je je op die vrouwen af?
Alle reacties Link kopieren
Topic is verplaatst naar de vivapijler, omdat het een blad-item betreft :)
Alle reacties Link kopieren
ik heb er in gestaan samen met mijn (toen man, nu ex) Zeg alleen niet welk nummer, het was in 2003 al
[b][message=2115459,noline]Que schreef op 15 oktober :



Ik weet dat het anoniem moet blijven maar soms wil ik wel een compliment geven en vind ik het wel jammer dat dat dus niet kan.
Ik zou die complimentjes maar voor je vriendin bewaren, lijkt me fijner.......... :-p !!
Alle reacties Link kopieren
Que schreef op 15 oktober 2008 @ 13:28:

Hallo, wat vinden jullie van de rubriek Anybody in de viva? Ik (man) vind het natuurlijk wel het leukste gedeelte van de viva die mijn vriendin regelmatig koopt.

Ik vroeg me af of er vrouwen zijn die in de anybody hebben gestaan die hier ook op het forum zitten? Ik weet dat het anoniem moet blijven maar soms wil ik wel een compliment geven en vind ik het wel jammer dat dat dus niet kan.
Je kan hier toch naar die mannen en vrouwen een compliment maken? Om een compliment te maken hoef je toch geen nickname te weten? Ze lezen het wel dan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaak het idee dat de maten die worden genoemd niet kloppen. De maten lijken altijd kleiner dan wat je ziet...
Alle reacties Link kopieren
Fotografisch effect? Ze staan altijd recht voor de camera. Ik weet het niet. Sommige vrouwen klagen ook over het buikje van hun man, maar als ik dan naar de foto kijk dan zie ik niks bijzonders..
Alle reacties Link kopieren
waarom zo vijandig?



Nou en als ik complimentjes wil geven? en ik mag complimenten geven aan wie ik wil ook al heb ik een vriendin lijkt mij.



En nou en als ik het weles opwindend vind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven