Geld & Recht alle pijlers

Blauwe advertentiebalk

21-10-2008 09:34 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie daar ook last van? Zo'n blauwe balk onder in beeld die je bij ELKE nieuwe pagina weer weg moet klikken omdat je zelfs niet gewoon door kan klikken als dat ding er zit? Zeer irritant, ik hoop dat viva hier snel wat aan doet.
Alle reacties Link kopieren
Dat ding is echt superirritant!!!! nog erger dan de gemiddelde pop-up want m'n filter houd het niet eens tegen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit!!!
Alle reacties Link kopieren
Heb er hier ook last van,verschrikkelijk irritant,dus viva doe er wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Echt zo irritant.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik log nu uit en ik kom niet meer terug voordat die blauwe balk is verwijderd. Dat zal ze leren
Alle reacties Link kopieren
HEEL irritant inderdaad, ik wilde er net een topic over openen/vraag aan de viva over stellen.



Er staat nog niet eens een echte advertentie ook. Het is een voorbeeld van hoe een advertentie er uit zou kunnen zien. En dan kun je nog bespreken of ie groter wordt dan dit ook. AAAArgh. Echt bij elke nieuwe pagina komt ie weer tevoorschijn. Dit bederft echt mijn forumgevoel!
Alle reacties Link kopieren
Ik word hier ook echt gek van! Kan niet normaal in het forum. Dit is zo gruwelijk irritant. Reclame okee, maar het moet toch als forummer wel leuk blijven om te forummen!
DTEEZ!
Ik erger me er ook aan.

Als dit zo blijft ben ik ook weg, zo kun je toch niet forummen?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook. Zo lang ik de balk niet wegklik kan ik geen reacties plaatsen op een topic. En bij iedere pagina popt hij opnieuw op. Ik kan niet naar een andere pagina zolang de banner op mijn scherm staat.



Ik heb mijn instellingen nogmaals nagekeken, maar die stonden al goed: dwz dat ik geen enkele pop-up toesta. Toch komt die balk er doorheen.



Ik word zo zat van deze viva-site. Eerst die andere pop-ups die zo irritant waren en nu dit weer.



Geen goede reclame voor viva, die pop-ups. Zeer ongastvrij!
Alle reacties Link kopieren
Grrrr
Alle reacties Link kopieren
Sorry Viva, ik ben ook weg. Ben niet snel geïrriteerd door internetreclame, maar deze is echt erg. Hoop echt dat jullie niet besluiten dit soort pop-ups te gaan gebruiken.
Wat irritaaaaaaaaaant!!! Ik hoop dat dit snel weggehaald wordt!
Misschien verstandig om hier verder te klagen?

Advertiser Message
Alle reacties Link kopieren
Weg ermee
Ik zie 'm gelukkig niet.



Zit nu op de Mac met Safari als browser en heb geen aparte spamfilter geinstalleerd bij mijn weten.



Sinds wanneer is die shit er? Vanochtend op de pc thuis ook via safari zag ik 'm ook niet.



Popups zouden verboden moeten worden! En dat 'n bedrijf als viva zich daar mee inlaat is triest.
Alle reacties Link kopieren
Zal wel een hoop centjes opleveren voor de Viva, maar ik zeg: weg met dat kolereding!
Sinds vanochtend. Inderdaad heel vervelend
quote:elninjoo schreef op 21 oktober 2008 @ 09:53:

Ik zie 'm gelukkig niet.



Zit nu op de Mac met Safari als browser en heb geen aparte spamfilter geinstalleerd bij mijn weten.

Hmm, da's raar. Hier ook een Mac met Safari, maar ik moet dat kreng bij ieder nieuw venster wegklikken.
Alle reacties Link kopieren
Dit slaat werkelijk nergens op! Reclame ok, maar dat het mij beperkt vind ik niet kunnen!!!
Grrrrrrrrrr............. heel erg irritant!!
Alle reacties Link kopieren
Irritant! Weg met dat ding ajb
Alle reacties Link kopieren
SUUUUUPPPPPEEEEERRRRR IRITANT!

Je kunt niet eens een bericht typen zonder die balk weg te klikken. En dat iedere pagina weer...

Een pop-up die je 1 x weg moeten klikken alaa, maar dit is echt niet grappig.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad super irritant! Hij blijft maar terug komen!
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws: over een kwartiertje moet-ie weg zijn!



grtjs, Naomi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven