Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?



Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Niks ontvangen maar hoop wel dat het er snel is!
Is het al juli dan?
quote:Goede-Fee schreef op 02 mei 2016 @ 10:23:

Is het al juli dan?Krijg jij het altijd pas in juli dan?
Nee dat is de richtdatum van de belasting. Ik zou daarvan uit gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nee nog geen juli maar vorige jaar kreeg ik het ook al ruim voor juli dus daarom was ik benieuwd
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht voorlopig nog niets. Hier al jaren de briefdatum op 30 juni en het geld dus pas begin juli.
Vorig jaar hadden we het half mei volgens mij. Jaar ervoor eind juni. Ben wel heel erg benieuwd wanneer het komt, kan ik eindelijk eens mijn rijbewijs halen.
Eerst de aanslag afwachten, dan krijg je na max een week geld gestort.
Volgens mij krijgen wij het meestal rond half juni, dus ik verwacht voorlopig nog niks eigenlijk. Bovendien gaat het gewoon op de spaarrekening en ga ik er voorlopig nog niks concreets mee doen, dus dat maandje langer of korter zal me weinig uitmaken
Alle reacties Link kopieren
Bericht Belasting 2015
Dat van ons zal nog lang niet komen, hebben de aangifte pas vorige week gedaan.

Mijn zoon heeft voor 1 april aangifte gedaan en heeft ook nog niks hoor, even geduld dus nog!
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik heb het al terug. 2 weken geleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze ons vergeten dit jaar, we moeten € 9650 betalen....
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het ook al een paar keer half mei gehad, ik hoop dit jaar ook weer, krijgen altijd leuk bedrag terug
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar kregen wij rond half mei bericht. ik hoop dat dat dit jaar ook zo is, komt behoorlijk goed uit deze maand zo'n extra zakcentje
quote:Maldiefje schreef op 02 mei 2016 @ 10:50:

Ik hoop dat ze ons vergeten dit jaar, we moeten € 9650 betalen.... Oh ja dan hoop ik met je mee dat ze jullie de komende 100 jaar vergeten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 02 mei 2016 @ 10:59:

[...]



Oh ja dan hoop ik met je mee dat ze jullie de komende 100 jaar vergeten!Haha thanks! Volgend jaar zal nog erger worden, want dan moeten we voortaan vooruit gaan betalen, dus dan mogen we 2016 en 2017 betalen, huilen!
vul het altijd meteen de eerste week in dat het kan. Vorig jaar kreeg ik het eind mei terug. Nog een paar weekjes wachten dus.
Van mij mag het nog wel even wachten, ik moet fors betalen
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar eind mei terug gehad maar het jaar ervoor pas in juni. Wij zetten het op de spaarrekening omdat we dit jaar graag een huis willen kopen. Op zich dus geen haast. Maar teruggave is altijd erg fijn. Zeker!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op 02 mei 2016 @ 10:39:

Ja. Ik heb het al terug. 2 weken geleden.Wow dat is echt snel. Krijg jij een automatischr voorlopige teruggave oid?
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:ducktape schreef op 02 mei 2016 @ 11:08:

Van mij mag het nog wel even wachten, ik moet fors betalen Ik ook...mag inderdaad nog wel even wegblijven.
Alle reacties Link kopieren
Collega van mij heeft het ook al ontvangen zo'n 3 weken terug.

Ik heb gelijk op 1 maart de aangifte gedaan, zou ongeveer €2000 terug krijgen, maar nog niets vernomen..



Sta er ook wel een beetje op de wachten ja, er moeten grote uitgaven gedaan worden!
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wereldreizigster1 schreef op 02 mei 2016 @ 11:02:

vul het altijd meteen de eerste week in dat het kan. Vorig jaar kreeg ik het eind mei terug. Nog een paar weekjes wachten dus.



Een vroege datum van indiening is helaas geen garantie dat de belastingdienst snel reageert.



Ik ben ook altijd vroeg in maart, maar soms krijg de teruggave al half mei, soms pas eind juni.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven