Geld & Recht alle pijlers

Evaluatie blokkadetopic

22-10-2008 10:02 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,



Sinds 1 september wordt in het blokkadetopic bijgehouden wie er tot wanneer geband is en waarom. De angels en ik zijn benieuwd hoe dit jullie tot nu toe bevalt. Voegt 't in jullie ogen iets toe?



Grtjs, Naomi
Alle reacties Link kopieren
Het is vrij rustig in bannenland. Maar wat mij betreft: houden dat topic. Altijd fijn om te weten wie er wel/niet meedoet.
Alle reacties Link kopieren
Handig! Ik mis altijd alles; nu begrijp ik tenminste waar mensen het over hebben.
Alle reacties Link kopieren
Prima. Overzichtelijk en handig om te weten.

Ik vind het verwijderen van (de meeste) reacties ook goed, komt de overzichtelijkheid ten goede.
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Eens met Mamzelle. Ik moet zeggen dat ik er zelf eigenlijk niet kijk maar mocht je denken, he die mis ik al een tijdje ............... altijd handig. Hoewel het meestal dezelfde forummers zijn en je ziet het al mijlenver aankomen dat ze solliciteren naar een ban, dit terzijde.

Maar houden hoor het topic.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik vind het fout om toe te geven aan de ongezonde nieuwsgierigheid van andere forummers in zaken die enkel viva en betrokkene aanbelangen. Het "ik mis iemand" argument is onzin sinds de mogelijkheid bestaat om iemand via het forum een mail te sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 22 oktober 2008 @ 10:16:

Het "ik mis iemand" argument is onzin sinds de mogelijkheid bestaat om iemand via het forum een mail te sturen.Je kan helemaal niet iemand een mail sturen via het forum. Dat kan alleen als je vriendjes bent van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat het prima. En de gevreesde reactieregen en protestacties zijn gelukkig uitgebleven, dus: "Doorgaan, vooral doorgaan!" (vrij naar B. Stevens)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook goed werken, van mij mag het blijven.
quote:Viva Angel5 schreef op 22 oktober 2008 @ 11:17:

Je kan helemaal niet iemand een mail sturen via het forum. Dat kan alleen als je vriendjes bent van elkaar.Tgggg. Natuurlijk kan dat wél: de standaardtekst van een vriendjes-uitnodiging kan je helemaal naar eigen goeddunken veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Dát is correct, maar dat is niet mailen naar, aangezien niemand een mailadres ziet. Er wordt misgebruik gemaakt van de notificatiedienst van viva. En als ik me niet vergis gaat dit ook veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Livre schreef op 22 oktober 2008 @ 11:19:

Volgens mij gaat het prima. En de gevreesde reactieregen en protestacties zijn gelukkig uitgebleven, dus: "Doorgaan, vooral doorgaan!" (vrij naar B. Stevens)Mwaaah die zijn verwijderd bedoel je
Alle reacties Link kopieren
Ja Five, ik heb wel de reacties gezien, maar toch niet extreem? Of was dat allemaal 's nachts, dan lig ik gewoon in bed en volg ik het niet.
quote:Viva Angel5 schreef op 22 oktober 2008 @ 11:32:

Dát is correct, maar dat is niet mailen naar, aangezien niemand een mailadres ziet. Er wordt misgebruik gemaakt van de notificatiedienst van viva. En als ik me niet vergis gaat dit ook veranderen.Ook als je wél vriendjes bent verloopt het "vriendjes"-mailen niet rechtstreeks maar onrechtstreeks via de viva-server, dus dan ken je in principe elkaars email-adres niet. Wat is het verschil? Ik heb je via deze methode trouwens een bericht gestuurd naar je Engel-mailbox.
Alle reacties Link kopieren
Haha Livre, nee hoor, ik vond het ook rustig



Geve, ik mail je ff terug, ik kan nl niemand accepteren
Ah, vandaar dat de Angels geen vriendjes hebben, die kunnen/mogen dat niet!



Maar ben je het nu met me eens dat een vriendjesuitnodiging kan gebruikt worden om met iemand contact te houden en dat het "ik mis iemand" argument dus niet geldt?
Alle reacties Link kopieren
Mail terug
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 22 oktober 2008 @ 11:48:

Ah, vandaar dat de Angels geen vriendjes hebben, die kunnen/mogen dat niet!



Maar ben je het nu met me eens dat een vriendjesuitnodiging kan gebruikt worden om met iemand contact te houden en dat het "ik mis iemand" argument dus niet geldt? Het "ik mis iemand" vind ik ook bull**, maar ik denk wel dat het vermelden van blokkades bij het open modereer beleid past en dat het vooral daarom is ingevoerd (?).
Ik heb niets tegen het open modereren hoor, daar hebben onze Engeltjes zelf voor gekozen, of niet. Als er ooit een evaluatie komt van het open modereerbeleid dan zal ik daar te zijner tijd wel mijn mening kenbaar maken.



Indien een banneling óók de keuze krijgt of de ban hier vermeld wordt of niet dan is het uiteraard oke, maar die keuze is er niet! Privacy-wise vind ik het bantopic de verkeerde kant op gaan, ook al gaat het slechts om een virtuele entiteit en ook al gaat het slechts om een forum.



Als er geen duidelijke meerwaarde is om iemand in een negatief daglicht te zetten dan moet je het ook niet doen. Die meerwaarde zie ik niet en ik nodig iedereen uit die pro behoud is om uit te leggen wat die meerwaarde volgens hen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het blokkadetopic een verbetering; van mij mag het blijven. Het geeft duidelijkheid en het laat ook zien dat de regels worden toegepast. In die zin heeft het m.i. ook nog een zekere preventieve werking.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Houden het topic over blokkades! Ik vind het wel prettig om te weten wie er is en wie niet. Ik juich het toe. Duidelijk voor een ieder wat er aan de hand is met een forummer.
ik heb dat blokkadetopic gelezen en het valt mij op dat het allemaal mannen zijn....
Alle reacties Link kopieren
Dat was mij ook al opgevallen Davino
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
niet dat ze hier niet mogen komen oid.

maar ik vroeg me af: komen ze dan expres hier om te stoken?

of wat zou de reden hiervan zijn?

speculaties, vage ideeen, voorgevoelens iemand??
Alle reacties Link kopieren
Voorlopige conclusie: de overgrote meerderheid is blij met het blokkadetopic :-)



@Danivo, dat viel mij inderdaad ook op.



grtjs, Naomi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven