Geld & Recht alle pijlers

belasting teruggaaf

05-12-2008 13:30 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
eindelijk kreeg ik vandaag de lang verwachte brief van ons aller geliefde belastingdienst , dat ik geld van ze krijg .

toch zo'n 600 euro wanneer staat het ongeveer op je rekening weet iemand dat???
Alle reacties Link kopieren
meestal binnen een paar dagen na de datum die op de brief staat. Ik kan me niet herinneren ooit weken te hebben moeten wachten na zo'n brief.
Alle reacties Link kopieren
ohhhhhhhh dus in ieder geval voor de kerst dat zou wel lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
hey handige topic





Ik kreeg ook een brief dat ik recht heb op +/- 100 EUR teruggaaf, maar daarvoor moet ik wel eerst een formulier invullen (T-biljet) Ik heb dat nooit eerder gedaan en nu moet ik het doen en sjezus wat is het lastig. Ik begrijp gewoon sommige vragen niet.

En dan ben ik zogenaam hoog opgeleid *auhum"*
Alle reacties Link kopieren
je kunt altijd naar het belastingkantoor in je gemeente/buursta om hulp te vragen met invullen. Via internet www.belastingdienst.nl kun je het ook invullen trouwens, staat bij wat ze bedoelen naast de invulvakjes..
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg 400 terug erg fijn! Ik moet nu alleen nog een brief opsturen met mijn rekeningnummer zodat ik het zsm gestort krijg :-)
Alle reacties Link kopieren
Meestal als je je aanslag krijgt (die brief waarin staat hoeveel je terugkrijgt) heb je het geld al zowat op je rekening staan. De belastingdienst is wat dat betreft nogal snel van betalen, hoor.



Lepa-ana, een T-biljet kun je ook elektronisch invullen, is meestal een stuk makkelijker dan de papieren versie. Op de site van de belastingdienst staat wel een programmaatje hiervoor.
..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor het eerst een voorlopige teruggaaf aangevraagd. Weet iemand wanneer je dat op je rekening krijgt? (Ik begreep maandelijks uit de brief, maar is dat op de 1e of aan het eind?)
Alle reacties Link kopieren
wij krijgen onze voorlopige teruggaaf rond de 15e gestort.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij krijgt iedereen voorlopige teruggaaf rond de 15e. Ik ook en van een paar vrienden van mij weet ik dat zij dat dan ook krijgen, toevallig pas over gesproken.
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Dank! Gebeld met de Belastingdienst en inderdaad de 15e (wat volgens de mevrouw ook in de brief staat, maar ehhh heb er over heen gelezen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven