Geld & Recht alle pijlers

belastingadviseur regio den haag????

15-12-2008 14:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,





Ik word getergd door brieven van de belasting dat ik nog mijn aangifte van 2006 moet doen. Nou zit er een ingewikkeld verhaal bij dat jaar vandaar dat ik het heb uitgesteld. Het moet echter voor 5 januari gebeuren.



Uiteindelijk kwam mijn vader met de briljante inval maar een adviseur in de hand te nemen. Maar wie weet een goede en betrouwbare in de regio Den Haag en hoeveel kosten ze ongeveer?



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zwieber,

Je kunt op www.cb.nl een CB-adviseur zoeken (College Belastingadviseurs). Dat zijn belastingadviseurs die vooral voor het MKB en particulieren werken.



http://www.cb.nl/zoek_een...rs/provincie/Zuid-Holland



Succes en regel het vandaag nog, want ook wij adviseurs hebben het erg druk aan het eind van het jaar!
..
Alle reacties Link kopieren
Dank je! Weet jij ook hoeveel je ongeveer kwijt bent voor een aangifte inkomstebelasting. Ik dacht aan 150 euro maar is dit reeel?
Alle reacties Link kopieren
Wij rekenen voor een particuliere aangifte meestal ca 250 euro, maar in principe gaat het op uurtarief. Als er echt een heel ingewikkeld probleem speelt, kan het dus wel meer gaan kosten. Wat voor soort problemen heb je het over?
..
Alle reacties Link kopieren
Ik was student in 2006, ben vanaf oktober er naast gaan werken. Ik kreeg echter in 2006 tot oktober een ziektewetuitkering maar ook met terugwerkende kracht nog van 2005. Telt dat dan bij 2005 of 2006 en wat is slimmer hierin?
Alle reacties Link kopieren
Zit jij niet in mijn regio want dat huur ik jou gewoon in!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zit meer in de regio Rotterdam.

Die uitkering telt mee in het jaar waarin hij in de jaaropgave is opgenomen. Waarschijnlijk heb je over 2006 een jaaropgave gekregen voor alles wat je in 2006 aan ziektewetuitkering ontvangen hebt, dus ook het stuk van 2005.

Da's niet wat een adviseur onder ingewikkelde problemen verstaat hoor, dus ik zou gewoon een kantoor bellen, een afspraak maken en vantevoren proberen een prijs af te spreken. Vaak doen ze dat wel voor een kleine particuliere aangifte. Ik hoop alleen echt voor je dat het nog lukt, want veel kantoren zijn tijdens de kersttijd maar half bezet of gesloten.
..
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Tja het was voor mij wel ingewikkeld....
Alle reacties Link kopieren
Ernie is fiscalist en woont in Amsterdam bij de RAI

En rekent voor een simpele aangifte en daar lijkt het bij jou wel op 75 euri

Dus als je in de buurt bent ben je welkom en eh Ernie heeft dus nog tijd voor je in december als het moet morgen al
quote:Zwieber schreef op 15 december 2008 @ 15:25:

Ik was student in 2006, ben vanaf oktober er naast gaan werken. Ik kreeg echter in 2006 tot oktober een ziektewetuitkering maar ook met terugwerkende kracht nog van 2005. Telt dat dan bij 2005 of 2006 en wat is slimmer hierin?Dat telt mee voor 2006. jaar waarin je het ontvangen hebt. En idd zal dit bedrag ook in de jaaropgave zitten. Als het goed is heb je dus 2 jaaropgaven, 1 van je baantje en 1 van je ziektewetuitkering. Is geen moeilijke aangifte, dus met 75 euro zou je uit moeten komen. Je hebt er geen belastingadviseur voor nodig, ik zou gewoon eens een klein administratiekantoor in de buurt bellen. Die hebben een veel lager uurtarief.
Wat reizigster ook zegt dus. Ik zou idd morgen al bellen, ons kantoor is ook met de feestdagen dicht. Ik zit helaas ook in de regio Rdam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven