Geld & Recht alle pijlers

Gek bedrag op loonstrookje

24-05-2017 22:39 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeienavond!

Ik keek vandaag mijn salarisstrookje van deze maand na, en daar stond een gek (hoog) bedrag bijgeschreven in de linkerkolom met de omschrijving : 'bruto nabet. VJ'. Ik heb geen idee waarom ik een extra bedrag uitbetaald zou moeten krijgen. Vakantiegeld staat er gewoon apart op vermeld. Ga het vrijdag uiteraard even na bij de administratie, maar hier toevallig iemand die weet wat de omschrijving betekent?
Alle reacties Link kopieren
Google eens op 'bruto nabetaling vorig jaar', misschien word je dan wijzer?
misschien zijn ze een verplichte cao verhoging vanaf 1 januari vergeten door te voeren?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie input! ik heb net gegoogled maar werd er niet veel wijzer van. Kan zo niet bedenken waar ik een correctie op zou moeten krijgen, heb daarin in ieder geval zelf niets gedaan. Heb wel ouderschapsverlof (wat 2 x is gewijzigd), misschien is daar iets mis gegaan? Hoewel de bedragen vooralsnog altijd wel leken te kloppen.

Sunnie, nee dat staat altijd netjes vermeld als het om een correctie nav CAO verhoging gaat. Bovendien ben ik ook de enige waarbij er zo'n bedrag staat, andere collega's hebben het niet.
Alle reacties Link kopieren
Werk je in de zorg?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt Tickel, Heb verder geen diensten oid en tegemoetkoming vanwege aanpassingen ORT ook al gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Vakantiegeld??
Alle reacties Link kopieren
sneeuwvrouw schreef:
24-05-2017 23:16
Vakantiegeld??
Nee, dat staat er apart op vermeld :)
Alle reacties Link kopieren
_imaginary_ schreef:
24-05-2017 23:10
Ja dat klopt Tickel, Heb verder geen diensten oid en tegemoetkoming vanwege aanpassingen ORT ook al gekregen.
Misschien toch een nabetaling van ORT. Misschien toch door die wijzigingen in ouderschapsverlof.
Er is sinds vorig jaar een nieuwe CAO VVT.
VJ =vorig jaar
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
En je werkgever weet het ook niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven