Geld & Recht alle pijlers

Klavertje vier prijs innen

13-09-2017 15:32 8 berichten
Waar kan je de gewonnen prijs van een klavertje vier kraslot innen?
Bij de winkel zelf (kruidvat) kon het niet.
Bruna, primera?
Alle reacties Link kopieren
Staat op de achterkant van het lot.Bedragen tot(volgens mij 500) kun je innen bij een winkel zoals primera.....voor hogere bedragen moet je het volgens mij opsturen.
Google stuk?
Alle reacties Link kopieren
In een winkel waar ze een loterijterminal hebben....bruna....ah....primera e.d.
"Ik heb een prijs gewonnen op mijn Kraslot. Hoe kan ik deze innen?
Heb je € 50 of minder gewonnen, dan betaalt de winkelier je in de meeste gevallen uit.

Wanneer de winkelier niet uitbetaalt of je prijs is tussen de € 50 en € 5.000 dan wordt de prijs binnen 31 werkdagen op je bank- of girorekening gestort, nadat wij je Kraslot aangetekend van je hebben ontvangen. De kosten van verzending wordt uiteraard teruggestort op je betaalrekening.

Voor prijzen boven € 5.000 maak je een afspraak met Nederlandse Loterij door te bellen met de klantenservice via 0800-1504 (gratis)."

https://www.nederlandseloterij.nl/klant ... /krasloten
Ik heb een prijs gewonnen op mijn Kraslot. Hoe kan ik deze innen?
Heb je € 50 of minder gewonnen, dan betaalt de winkelier je in de meeste gevallen uit.

Wanneer de winkelier niet uitbetaalt of je prijs is tussen de € 50 en € 5.000 dan wordt de prijs binnen 31 werkdagen op je bank- of girorekening gestort, nadat wij je Kraslot aangetekend van je hebben ontvangen. De kosten van verzending wordt uiteraard teruggestort op je betaalrekening.

Voor prijzen boven € 5.000 maak je een afspraak met Nederlandse Loterij door te bellen met de klantenservice via 0800-1504 (gratis).
Leuk dat je prijs hebt! Wat heb je gewonnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven