Geld & Recht alle pijlers

Wat te doen met 50.000 euro

18-10-2017 12:49 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sparen levert niks op, huis is al afgelost en we hebben 0 verstand van beleggen.
Alle reacties Link kopieren
blijkbaar hebben jullie het niet nodig, heb je geen hobby's en vind je niks leuk.
Ik zou het maar schenken dan.
Aan mij geven?
Alle reacties Link kopieren
Een vakantiehuisje kopen
Alle reacties Link kopieren
Mooie reis maken met familie of vrienden. Of (een deel) schenken inderdaad.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
RikM schreef:
18-10-2017 12:53
Aan mij geven?

Delen met mij.
Alle reacties Link kopieren
Dat red je niet met 50.000 euro.
We willen het gewoon goed investeren, zodat het nog wat oplevert.
Ik hou me aanbevolen voor geval je mij wil sponsoren. :proud:
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 18-10-2017 17:25
0.81% gewijzigd
Wiko1961 schreef:
18-10-2017 12:55
Dat red je niet met 50.000 euro.
We willen het gewoon goed investeren, zodat het nog wat oplevert.

Google op: beleggingsmakelaar.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet het iets opleveren dan, vind je 50.000 euro te weinig? Je kunt het toch gewoon op een spaarrekening zetten en gebruiken als je er een mooie bestemming voor hebt? En als je wel wilt dat het iets oplevert dan verdiep je je in beleggen, waar je nog geen verstand van hebt kun je leren.
Praat eens met een financieel adviseur. Bv van je bank
Alle reacties Link kopieren
investeren in een cursus beleggen.

verder gewoon op de bankzetten tot dat je een goed idee hebt om het geld te gebruiken. Dit kan voor investering voor huis zijn, een boot, een camper of wat dan ook. Maar ook een investeren in een start-up bedrijf wat je aanspreekt. Of je kunt het investeren in sieraden.

Je hoeft er nu echt niets mee te doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Bitcoin kopen
Alle reacties Link kopieren
zonnepanelen of andere maatregelen om je huis energiezuinig te maken?
Alle reacties Link kopieren
boterhammie schreef:
18-10-2017 13:02
Bitcoin kopen
Tuurlijk, en dan volgend jaar alles kwijt zijn.
Alle reacties Link kopieren
gemberpannekoek schreef:
18-10-2017 13:05
zonnepanelen of andere maatregelen om je huis energiezuinig te maken?
Hebben we al. Denk dat we maar eens met de bank moeten gaan praten. Als je het op een spaarrekening zet word het steeds minder waard.
Alle reacties Link kopieren
Een stukje land kopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Goud, grond of onroerend goed kopen.
Leuk huisje ergens en dan verhuren?
Alle reacties Link kopieren
En anders in een sok onder je matras. Betaal je er iig geen belasting over belasting over belasting over.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
18-10-2017 13:12
En anders in een sok onder je matras. Betaal je er iig geen belasting over belasting over belasting over.
Ten eerste moet je dat ook gewoon opgeven aan de belastingdienst, anders is het fraude. Ten tweede is het leuk voor inbrekers.
Alle reacties Link kopieren
Wiko1961 schreef:
18-10-2017 12:55
Dat red je niet met 50.000 euro.
We willen het gewoon goed investeren, zodat het nog wat oplevert.
Waarom zou je dat doen???

Je weet nu al niet wat je met dit geld wilt gaan doen... (ik kan wel genoeg dingen bedenken) en dan zou je het gaan investeren om meer geld te genereren???
nicole123 schreef:
18-10-2017 12:57
Waarom moet het iets opleveren dan, vind je 50.000 euro te weinig? Je kunt het toch gewoon op een spaarrekening zetten en gebruiken als je er een mooie bestemming voor hebt? En als je wel wilt dat het iets oplevert dan verdiep je je in beleggen, waar je nog geen verstand van hebt kun je leren.
Dat je niet in wilt teren op je vermogen dat snap ik wel. Op de bank zetten kost momenteel gewoon geld, daar heb je het niet voor bijelkaar gekregen toch? Ik zou ook naar opties zoeken om het meer waard te laten worden in plaats van minder. Ik zou toch een klein gedeelte gaan beleggen al dan niet onder begeleiding van een adviseur. Misschien krijg je vanzelf zin om je erin te verdiepen als je er eenmaal mee bezig bent.

Maar eerst zou ik een dagje shoppen zonder naar prijskaartjes te kijken :) en daarna een Caribische vakantie boeken.
Beheerd beleggen?
Ben in maart 2016 begonnen en heb nu een rendement van zo’n 16% oid tot nu toe. Vorig kalenderjaar ging beter dan dit jaar. Het heeft de afgelopen maanden redelijk stil gestaan, maar het zit nu weer in de lift.
Alle reacties Link kopieren
probeer een beetje te oefenen met "bitcoins" / "altcoins" (Alternatieve coins).
Wat betreft belasting is dit ook gunstig omdat je "Geld" ruilt voor "Digitaal geld".

Investeer in het begin zeker niet te veel. Je kan vaak al coins kopen vanaf een minimaal bedrag van 15 euro.
Zo kan je een beetje volgen hoe de markt werkt.
Check wat je coins de afgelopen maanden heeft gedaan. Koop op een gunstig moment wanneer ze laag staan en vooral durft te verkopen op een goed moment. Verwacht niet dat iedere coin 3000/4000 euro wordt zoals de bitcoin
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
https://www.funda.nl/recreatie/heel-ned ... p/0-50000/

267 mogelijkheden voor 50.000 euro voor verhuur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven