Geld & Recht alle pijlers

Wie spaart er Airmiles?

14-11-2017 09:42 17 berichten
Ik kreeg een reclame van mijn mastercard over Airmiles sparen en vroeg mij af of het iets op levert. Beetje wereldvreemd misschien maar als je dan bij de AH shopt, moet je dan je Airmiles card laten scannen bij de kassa om te sparen? Of gaat dat automatisch als je je bonus kaart hebt gekoppeld aan je Airmiles card?

Is het de moeite waard of niet? En waar spaar jij ze allemaal bij?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn airmiles pas gekoppeld aan mijn bonuskaart van de AH, dan spaar je automatisch de punten.

Ik lever ze vaak in als korting bij Bol.com. Dat is soms toch een leuke bijkomstigheid :)
hoi,

Ik weet niet of je je bonus kaart kan koppelen aan de airmailes kaart. Verder kan je ook airmailes sparen bij de Etos, shell en de praxis. Zeker bij de praxis vind ik het wel de moeite waard als je moet gaan klussen...Je krijgt dan korting. Het kost je niks als je spaart maar je krijgt wel korting. Leuk toch?

Ow zie boven je kan je kaartje dus wel koppelen hihi.
anoniem_6498993ebbce9 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 09:50
7.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yes. En als ik een beetje saldo heb doneer ik dat aan goed doel. Voor de dingen die je er verder mee kunt krijgen vind ik het niet zo interessant:)
Bij mij is de AM kaart gekoppeld aan de Bonuskaart, dus sparen gaat automatisch.
Ik wissel ze in bij Bol.com of bij een AH aktie. Eigenlijk altijd als gevraagd wordt of ik (gedeeltelijk) met airmailes wil betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook aan mijn bonuskaart gekoppeld. Meestal geef ik ze aan goed doel en als ik iets bij bol.com nodig heb dan daar. Je moet er wel op letten want volgens mij verlopen ze in een half jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik breek even in met een gerelateerde vraag; ik wil ook mijn airmileskaart aan mijn bonuskaart koppelen maar hoorde dat dat alleen kan als je een persoonlijke (dus niet anonieme) bonuskaart hebt, klopt dat?

Ik kreeg namelijk onlangs een mail van airmiles dat ik al 9 maanden geen AM meer gespaard heb en als ik dat niet binnen drie maanden weer ga doen, mijn gespaarde airmiles vervallen o_o
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook aan mijn bonuskaart gekoppeld. In andere winkels vergeet ik hem nog wel eens. Wij gebruiken ze voor korting op een huisje bij Landal.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Luna-Lovegood schreef:
14-11-2017 10:04
Ik heb ze ook aan mijn bonuskaart gekoppeld. Meestal geef ik ze aan goed doel en als ik iets bij bol.com nodig heb dan daar. Je moet er wel op letten want volgens mij verlopen ze in een half jaar.
Nee, ze vervallen na 5 jaar. Wel moet je geregeld airmiles sparen, anders vervallen ze ook.
https://www.airmiles.nl/klantenservice#401

Ik heb mijn airmileskaart idd gekoppeld aan mijn bonuskaart. Die moet idd wel persoonlijk zijn. Ik doe ongeveer 1 keer per maand boodschappen bij de AH en 1 keer per maand tank ik bij Shell. AH is niet hier in het dorp, dus daar moet ik meestal apart voor reizen. Dat doe ik dus niet iedere week. Shell is hier wel, maar ik rijd nu eenmaal niet zoveel dat ik vaker moet tanken. Als ik de kans krijg wissel ik ze in (meestal bij AH)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn bonuskaart gekoppeld. Wij gebruiken ze eens in de zoveel jaar voor korting op de Efteling of het Efteling theater.
Airmiles gekoppeld aan bonuskaart. Mijn airmiles gaan automatisch naar Stichting Aap.
Ik spaar automatisch en ik wissel het af en toe in als het meisje bij de kassa vraagt of ik airmiles wil gebruiken om een deel van de boodschappen mee te betalen. Vaak heb ik dan 5 a 10 euro korting. Toch leuk als je dat een paar keer per jaar krijgt, zonder dat je er iets extra's voor hoeft te doen. Heb op deze manier schat ik zo'n 50 euro gespaard en dus uitbespaard op de rekening. Het zijn geen wereldbedragen. Maar af en toe 5 euro in mindering op je boodschappen omdat een kassameisje dat vraagt is toch een leuk kadootje?
Alle reacties Link kopieren
Ben mijn kaart ooit kwijtgeraakt en na zoveel tijd ben je dan ook je punten kwijt. Weet niet hoe het nu is maar ik heb er een 5 standen buggy voor gekocht, een dvd en een keukenmachine allemaal zonder bijbetalen. Vooral de buggy was een leuke koop. Het is gratis dus waarom niet. Als je er niets mee doet ook goed toch?
Ik heb hem ook aan mijn (persoonlijke) bonuskaart gekoppeld.

Wij hebben ongeveer 7000 airmiles per jaar en dat zijn dan 2 gratis kaartjes voor de Efteling. Is toch weer leuk meegenomen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een airmiles kaart van de Stichting Aap in Almere. Alle gespaarde airmiles gaan naar de stichting die deze gebruikt ter dekking van de kosten van opvang van verwaarloosde apen, gebruikt voor amusement of als proefdier, en overige dieren. Het is een financieel en ook anderszins (denk aan verslaglegging & verantwoording van activiteiten) zeer transparante stichting. Uit de jaarstukken blijkt ook sprake van een directeur met een bevlogen hart en een bescheiden salaris.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een stichting aap kaart. Spaar alleen bij Shell en Praxis.

Je verkoopt je privacy zowel met de persoonlijke bonuskaart als de airmileskaart. Tja.
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar ze ook. Dat tikte vooral lekker aan toen ik nog een leaseauto had en veel tankte bij Shell. Met mijn boodschappen van de Appie gaat het niet zo hard, maar is toch leuk. Ik heb er eens 100 euro korting mee gehad op een vliegticket en mijn handdoeken enzo van gehaald toen ik op mezelf ging. Ik heb hem ook gekoppeld aan mijn bonuskaart, anders vergeet ik het steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven