Geld & Recht alle pijlers

Eindafrekening Nuon

31-01-2009 09:28 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er mensen zijn die de jaarafrekening van de Nuon al hebben gehad? Of weten wanneer deze ongeveer komt.

Ik heb begrepen dat dit per regio afwijkend is. Aangezien we hier vorig jaar nog niet woonden, kan ik het niet vergelijken.

Ik woon zelf in Zuid-Holland.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon in het oosten en heb hem nog voor oud en nieuw gekregen. Geld kreeg ik begin januari terug. Maar kun je dit niet zien op de site als je inlogt?



Liefs, D
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in NH, nog niet ontvangen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Nuon moet eerst de transferprijzen van Vitesse doorberekenen daarna pas kan deze doorberekend worden in jullie eindafrekening
Alle reacties Link kopieren
Bij ons loopt het jaar nu van maart tot maart geloof ik, dus wij hebben de meterstanden nog niet eens doorgegeven....
Alle reacties Link kopieren
Het hele jaar door krijgen mensen afrekeningen, inderdaad afhankelijk van waar je woont.

Het beste kan je het dus even aan je buren vragen, die weten vast nog wel wanneer ze de laatste afrekening hebben gehad.

En inderdaad voordat je de afrekening krijgt, moet eerst de meteropnemer langs zijn geweest of moet je een kaartje in de bus hebben gehad om de standen door te geven. Ongeveer 4-6 weken daarna krijg je dan de afrekening.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Kan me alleen niet meer herinneren wanneer dat ze dat vorig jaar kwamen doen (zal wel aan mijn geheugen liggen).

Ik zal ze even bellen!

Dank in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven