Geld & Recht alle pijlers

Schade aan auto door omgewaaide pot

18-01-2018 12:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net thuis en nu zie ik dat de pot die wij bij de voordeur hebben staan met een boompje er in is omgewaaid en van de oprit tegen mijn auto is aangerold. Flinke kras op de auto . Nu staat in de voorwaarden bij stormschade alleen door vliegende of vallende objecten.... zou dit daar onder vallen? Of toch zelf betalen ... ik ga dadelijk even bellen maar mocht iemand iets weten graag...
iets wat is omgewaaid is toch ook gevallen?
Het boompje is toch met pot en al omgevallen?
Alle reacties Link kopieren
Inboedelverzekering?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ja met pot en al omgewaaid... auto valt niet onder inboedel
Vraag mij af of dit verzekerd wordt. Hij stond immers voor je eigen deur. Als het ergens anders is gebeurd kun je het volgens mij wel melden. Maar denk dat je dit zelf moet betalen.
Je hebt sowieso een eigen risico.... Soms is het voordeliger om iets zelf te betalen dan om het te claimen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor dit valt wel onder stormschade. En het kost je wel je evt eigen risico maar geen geen no-claim.
Alle reacties Link kopieren
Er werd ook al gisteravond gewaarschuwd dat je losstaande objecten binnen moest zetten.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
18-01-2018 12:37
Er werd ook al gisteravond gewaarschuwd dat je losstaande objecten binnen moest zetten.
Je tilt deze pot niet even zomaar op. Je wilt niet weten wat hij weegt!!!
Alle reacties Link kopieren
Eerst bellen, dan is een topic openen waarschijnlijk niet nodig :P

:fortune:
Alle reacties Link kopieren
Nou net gebeld en alles wordt vergoed. Geen eigen risico en valt onder stormschade. Goed geregeld!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het vergoed wordt. Maar moest je daar nou echt een topic voor openen? Bellen kon je toch ook zelf bedenken? Of was je bang dat het niet vergoed zou worden en hoopte je vervolgens dat je hier tips kreeg om de situatie anders te omschrijven zodat het toch vergoed zou worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven