Geld & Recht alle pijlers

Lenzen declareren

20-01-2018 21:45 13 berichten
Hoi ik bestel mijn lenzen altijd online en wil deze nu declareren bij de Zorgverzekeraar. Stuur ik hiervoor de bijgeleverde bon op of hoe gaat dat in zijn werk.
Alle reacties Link kopieren
:lightbulb:
Zoek even op declareren bij je eigen zorgverzekeraar
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook iets heel geks doen. Je hebt hoogstwaarschijnlijk een smartphone. Daarmee kun je internetten, whatsappen en geloof het of niet, maar je kunt er ook mee bellen. Je typte in googles zoekbalk je verzekeraar in, de meeste bedrijven hebben dan een zwart soort haakje achter een heel lang nummer. Als je op dat haakje tikt, dan zorgt je foon er automatisch voor dat je met iemand van het bedrijf kunt praten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Vraag het daar zelf even, hoe weten wij nou hoe jouw verzekeraar het hebben wil :facepalm:
En vraag gelijk of je er wel voor verzekerd bent
20 soorten zorgverzekeraars met 80 soorten pakketten, sterren, plussen, etc.
Met ieder zijn eigen regels van declareren.

Gek dat wij dat niet weten hè?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
20-01-2018 22:06
Vraag het daar zelf even, hoe weten wij nou hoe jouw verzekeraar het hebben wil :facepalm:

Niet zo’n gekke vraag van iemand die vraagt of de koelkast op de waterleiding aangesloten moet worden hoor :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maud27 schreef:
20-01-2018 22:19
20 soorten zorgverzekeraars met 80 soorten pakketten, sterren, plussen, etc.
Met ieder zijn eigen regels van declareren.

Gek dat wij dat niet weten hè?
Viva is almachtig en weet alles toch?
himalaya schreef:
20-01-2018 22:21
Niet zo’n gekke vraag van iemand die vraagt of de koelkast op de waterleiding aangesloten moet worden hoor :rofl:
Niet zo raar hoor als je er eentje met een ijsblokjesmaker hebt
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
20-01-2018 22:21
Niet zo’n gekke vraag van iemand die vraagt of de koelkast op de waterleiding aangesloten moet worden hoor :rofl:
Is dat een gekke vraag? Mijn koelkast ( Amerikaans model) is namelijk aangesloten op de waterleiding. Altijd vers koud water, ijsblokjes en gesplinterd ijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mensen die nooit terug komen naar hun eigen topic, ook vervelend.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
20-01-2018 22:24
Niet zo raar hoor als je er eentje met een ijsblokjesmaker hebt

Ze had er een van de Ikea en de bezorger had gezegd ‘stop de stekker er na een half uur in’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
summerheat schreef:
20-01-2018 22:36
Is dat een gekke vraag? Mijn koelkast ( Amerikaans model) is namelijk aangesloten op de waterleiding. Altijd vers koud water, ijsblokjes en gesplinterd ijs.
Ja, maar er zal ongetwijfeld in de handleiding hebben gestaan dat je m voor ijsblokjes en water op de kraan moet aansluiten. Als dat niet in de handleiding staat hoef je m niet aan te sluiten op een kraan. Volgens mij is dat in de handleiding opzoeken minder werk dan het op een forum gaan vragen en wachten tot er een antwoord komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven