Geld & Recht alle pijlers

Ics

14-02-2018 14:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is iemand al gecompenseerd door ICS? Hoeveel heb je teruggekregen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, waarom zou ik gecompenseerd moeten worden?
Ik doe niet aan gespreid betalen.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Gecompenseerd waarvoor?
ics?
Marana-- schreef:
14-02-2018 15:08
ics?
is een creditcard maatschappij. International Card Service.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zouden ze mij moeten compenseren?
groenebroek schreef:
14-02-2018 15:09
Waarom zouden ze mij moeten compenseren?
Te hoge kredieten verstrekt en daardoor niet aan hun zorgplicht voldaan. Mensen die een hogere krediet hebben ontvangen dan hun inkomen toestond worden nu gecompenseerd.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
14-02-2018 15:14
Te hoge kredieten verstrekt en daardoor niet aan hun zorgplicht voldaan. Mensen die een hogere krediet hebben ontvangen dan hun inkomen toestond worden nu gecompenseerd.
Bedankt voor de uitleg, dat wist ik niet.

Kom ik dan ook niet voor in aanmerking. Betaal maandelijks af waar ik de kaart die maand voor gebruikt heb.
groenebroek schreef:
14-02-2018 15:30
Bedankt voor de uitleg, dat wist ik niet.

Kom ik dan ook niet voor in aanmerking. Betaal maandelijks af waar ik de kaart die maand voor gebruikt heb.
https://www.icscards.nl/info/compensatie
Alle reacties Link kopieren
Nou, kom er maar in TO, ben jij al gecompenseerd?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Ehm, dat bericht op de ics website is bijna een jaar oud. Ik denk dat iedereen die recht heeft op compensatie dat al lang gehad heeft (of op zijn minst bericht heeft gehad).
Alle reacties Link kopieren
Aapie87 schreef:
15-02-2018 20:42
Ehm, dat bericht op de ics website is bijna een jaar oud. Ik denk dat iedereen die recht heeft op compensatie dat al lang gehad heeft (of op zijn minst bericht heeft gehad).
Deze was van januari 2018 dus redelijk recent maar het zat TO kennelijk hoog dus ik had nog wel een terugkoppeling verwacht...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Aapie87 schreef:
15-02-2018 20:42
Ehm, dat bericht op de ics website is bijna een jaar oud. Ik denk dat iedereen die recht heeft op compensatie dat al lang gehad heeft (of op zijn minst bericht heeft gehad).
Volgens het NRC is nog niemand gecompenseerd.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
15-02-2018 20:47
Volgens het NRC is nog niemand gecompenseerd.
Bijzonder. Ik heb vorig jaar (zal denk ik eind maart/ begin april geweest zijn) een brief gehad over compensatie. Omdat ik er verder niet eerder iets over gehoord had heb ik het destijds opgezocht. Toen stond dit bericht al op de ics site, dat men in maart begonnen was met compenseren. Ik heb enkele weken ná de brief het compensatiebedrag ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Dus je leeft boven je stand en verwacht dat ICSnu compenseerd?
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
16-02-2018 06:34
Dus je leeft boven je stand en verwacht dat ICSnu compenseerd?
Wauw, dat is goed geregeld! Zijn er meer van die regelingen? Want ik wil ook wel boven mijn stand leven.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
16-02-2018 06:34
Dus je leeft boven je stand en verwacht dat ICSnu compenseerd?
Mooi hè, zorgplicht
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
toffifee schreef:
17-02-2018 07:46
Wauw, dat is goed geregeld! Zijn er meer van die regelingen? Want ik wil ook wel boven mijn stand leven.
De zorgplicht werkt inderdaad in veel meer situaties. Financiele instellingen mogen geen gebruik maken van de onnozelheid van de meeste consumenten
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Jee, wat een betutteling. ICS zegt toch niet dat je tot aan het maximale krediet moet gaan met je creditcard? Mensen die dat niet snappen hebben grotere problemen dan ICS (compensatie is slechts symptoombestrijding).
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft idd een compensatie bedrag gehad. Was in september al. Ik verwachtte van mijn card ook nog wel een compensatie maar dat lijkt allemaal erg lang te duren.
Verhaal in het kort: ICS heeft in het verleden mensen teveel krediet gegeven. Eigenlijk 15% meer dan ze wettelijk nog. de rente die betaald is krijg je terug in compensatie. Vind het wel heel raar dat allemaal heel.lang duurt voordat iedereen bericht heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven