Geld & Recht alle pijlers

Cadeautje klein budget

16-03-2018 18:51 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit momenteel wat krap bij kas en heb zondag verjaardag.
Voor neef/nicht 21 en 19.

Normaal geef ik altijd iets van een bon oid maar ik heb nu maar een beperkt budget.
Hebben jullie ideeen voor een leuk presentje wat niet zoveel kost???
Alle reacties Link kopieren
Een wekpot of andere glazen pot met daarin paaseitjes?
Alle reacties Link kopieren
Tijdschrift of iets hobby gerelateerds (als ze creatief zijn, van muziek of auto's houden ofzo). Als ze op zichzelf wonen of gaan iets voor in huis.
Snoep of chocolade of wijn of bier.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Geef een leuke kaart ze zullen vast wel alles hebben.
Alle reacties Link kopieren
Maak een tegoedbon voor een leuk uitje samen. Of bestel wat met afterpay.
Alle reacties Link kopieren
Een paasei.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat is beperkt?
Dat vind ik zo afgezaagd een paasei met een verjaardag.
Doe dan gewoon een lekkere mooie jamin chocolade reep.
Alle reacties Link kopieren
Beperkt is rond 5 a 7,50.
Fles Prosecco of cava?
De meeste supermarkten hebben er toch écht wel al van 7 euro.

Lotje voor de loterij?
loetje84 schreef:
16-03-2018 19:06
Beperkt is rond 5 a 7,50.

Fles drank?
Bioscoopbon is er ook voor 7,50 dacht ik?
Pakketje met flesje wijn en nootjes/tapas chips en cola/chocola en thee. Leuk inpakken, zelfgemaakt kaartje eraan met lieve boodschap en je bent voor een paar euro klaar.

Wat je meeneemt maakt toch niks uit, ze vinden het neem ik aan gewoon leuk dat je komt.
Snoecks 2018, ander boek, fles wijn, kamerplant, bloemetje, iets wat je zelf gemaakt hebt (haak pannelappen, maak cupcakes, brei een sjaal, een fotoboek met foto's van hun vroeger), iets voor hun uitzet (set glazen van de Hema bijvoorbeeld), etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
Maak wat lekkers. Een taart of zo. Strik er om heen en klaar. Leuker dan een cadeau uit een winkel.
Alle reacties Link kopieren
Is dat budget per persoon of in totaal?

Kijk of je nog een leuke vaas/pot hebt in de kast, en vul die met bloemen. Bij de supermarkt kun je tegenwoordig voor 2 of 3 euro al een leuke bos tulpen of trosanjers scoren, koop er 2 en je hebt een dikke bos bloemen. De vaas of pot kost je niks, haal desnoods voor een euro een blok oasis en steek de bloemen daarin, maak er een geweldig bloemstuk van en je bent voor 6 euro klaar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Stuiterdraakje schreef:
16-03-2018 18:55
Maak een tegoedbon voor een leuk uitje samen. Of bestel wat met afterpay.
Dit lijkt mij een erg slecht idee, TO.

Bovengenoemde bioscoopbon is wél een leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
Losse thee van Simon Levelt bijvoorbeeld met wat lekkers erbij of een leuk theeblikje.
Pimp iets van de kringloop.
Maak een snackpakket.
Iets wat je goed kan? Kleding maken, tuinieren, klussen, ict enz. Maak een bon waarmee ze gebruik kunnen maken van je talent.
Bij action hebben ze celebrations voor niet zo veel geld. Ook leuk.
Bij de Hema hebben ze leuke vormkaarsen. Rustieke kaars met kandelaar.
Daar zag ik ook pakjes met een mix voor een taart.

Je kan ook een cadeau tasje kopen en daar wat flesjes bier in doen. (Bierpakketje)
Maar daarvoor kan je ook een schoenendoos beplakken met mooi papier.
Daar kan je wat lekkere dingen in doen volgens een thema. Bijv. klein bestekje, servetten. Maar ook een thee-ei, thee, koekje, bakmix voor koekjes enz.
Een cadeautje kan je ook inpakken met een blad uit een oud tijdschrift.

Maar er stond ook nog een witte kerstboom van 50 cm. Ja, flink afgeprijsd. :biggrin:
2 puntzakken met schepsnoep.
Alle reacties Link kopieren
Een bon voor een etentje bij jou thuis
Alle reacties Link kopieren
made@kate schreef:
16-03-2018 19:26
Pakketje met flesje wijn en nootjes/tapas chips en cola/chocola en thee. Leuk inpakken, zelfgemaakt kaartje eraan met lieve boodschap en je bent voor een paar euro klaar.

Wat je meeneemt maakt toch niks uit, ze vinden het neem ik aan gewoon leuk dat je komt.

Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
made@kate schreef:
16-03-2018 19:26
Pakketje met flesje wijn en nootjes/tapas chips en cola/chocola en thee. Leuk inpakken, zelfgemaakt kaartje eraan met lieve boodschap en je bent voor een paar euro klaar.

Wat je meeneemt maakt toch niks uit, ze vinden het neem ik aan gewoon leuk dat je komt.

Dit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven