Geld & Recht alle pijlers

Ikea

18-03-2018 18:48 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdag heb ik wat terug gebracht naar Ikea. Ik kreeg het geld terug gestort via mijn pinpas. Vandaag keek ik op mijn rekening, maar ik zie niets bijgeschreven staan. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?
Komt na 1 werkdag, dus maandag.
Alle reacties Link kopieren
In het weekeind boeken ze toch niks bij? Je kan het op zijn vroegst morgen pas verwachten lijkt mij.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Als jij bijv ing hebt en ikea rabo dan zit er zo 1 a 2 werkdagen tussen.

Meestal is het de volgende werkdag op je rekening
Alle reacties Link kopieren
Ok mosterd
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het snelle reageren! Ik had gedacht het al op de rekening te kunnen zien, dat het overgeboekt zou worden. Dit systeem is nieuw voor mij en omdat het om een groot bedrag gaat, was ik even bang dat ik iets over het hoofd had gezien. Dan hoop ik dat het er morgen op staat.
Alle reacties Link kopieren
Maandag of dinsdag staat het erop :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat terug pinnen eerst ook maar raar en ook voir het eerst bij Ikea een keer gedaan. Maar dat stond gewoon na een dag of wat op mijn rekening.
Duurt een paar dagen.
Die topman bij de ING moet al die bedragen persoonlijk overboeken. Daarom verdient hij ook 3 miljoen per jaar.
RikM schreef:
18-03-2018 19:38
Die topman bij de ING moet al die bedragen persoonlijk overboeken. Daarom verdient hij ook 3 miljoen per jaar.
Wat een arme man is t toch :proud:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-03-2018 19:38
Die topman bij de ING moet al die bedragen persoonlijk overboeken. Daarom verdient hij ook 3 miljoen per jaar.
Nee, zijn personeel hoeft niet te werken in het weekend. Daarom wordt het niet overgemaakt ;-)
(en je loopt achter: de loonsverhoging is alweer ongedaan gemaakt).
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-03-2018 19:38
Die topman bij de ING moet al die bedragen persoonlijk overboeken. Daarom verdient hij ook 3 miljoen per jaar.
:rofl:
En terecht, laat hem maar werken voor zijn centen.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
18-03-2018 19:26
Ik vond dat terug pinnen eerst ook maar raar en ook voir het eerst bij Ikea een keer gedaan. Maar dat stond gewoon na een dag of wat op mijn rekening.
Aah gelukkig! Altijd even wennen die nieuwe uitvindingen. Had hier overigens geen keuze voor, werd gewoon gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Het staat erop :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat het binnen is! Nog best snel, bij mij duurde het toen een paar dagen. Dan zit je toch wel even een beetje vreemd te kijken; aan de ene kant is het fijn dat je dan niet met contant geld zit (vind ik dan), aan de andere kant heb je liever wel je geld meteen terug, zeker als je er weer iets voor teruggebracht hebt!
LekkerLevenMetMinder punt NL > Over slim en bewust omgaan met je geld, met als resultaat meer geluk, rijkdom en vrijheid!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik was ook blij dat het erop stond. Anders was ik er wel achteraan gegaan, maar dat hoeft nu gelukkig niet. Je gaat automatisch mee in dat hele gebeuren en daarna pas nadenken. Althans dat had ikl... nu vind ik het wel ideaal eigenlijk omdat het een groot bedrag was. Zit je niet met zoveel contant geld in je portemonnee.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-03-2018 19:38
Die topman bij de ING moet al die bedragen persoonlijk overboeken. Daarom verdient hij ook 3 miljoen per jaar.
Nou ja, niet dus. Gaat niet door.
Winter is coming...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven