Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel VIII

04-05-2018 08:30 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vorige 7 delen waren een groot succes. In deel 8 gaan we weer verder met het delen van gierige acties.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 04-05-2018 11:47
8.87% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
TVP :$
Alle reacties Link kopieren
Voelde me heel gierig toen ik het topic aanmaakte. Ik heb namelijk nog geen recht om plaatjes te plakken, dus voor m'n gevoel is het een hele gierige OP :$
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Een ordinair gierige tvp
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer..! :-o
Alle reacties Link kopieren
We hadden - jaren geleden - een etentje met een klein gezelschap. Toen één stel met ruime vertraging het restaurant binnen liep, deed één van beide nog even een royale greep in de schaal met pepermuntjes om vervolgens z'n mond vol te proppen...
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij een gierige bijdrage.
Ook hier een gierige tvp :proud:
Bah, wat ben je een gierigaard zeg! Hahaha!
Je verzameld op andermans idee nu volgers en likes! (GEINTJUH HE!).

Die pepermuntjesdief had wellicht net in de auto ef snel iets stouts gedaan bij partner......bij wijze van...mond spoelen met zeep.
Zijdehoentje schreef:
04-05-2018 08:42
We hadden - jaren geleden - een etentje met een klein gezelschap. Toen één stel met ruime vertraging het restaurant binnen liep, deed één van beide nog even een royale greep in de schaal met pepermuntjes om vervolgens z'n mond vol te proppen...
Dat is onbeschoft,hebberig, vind ik.
Absoluut niet gierig.
Tvp :jump
Alle reacties Link kopieren
Gierige TVP
Alle reacties Link kopieren
@ Josske, bij nader inzien inderdaad meer hebberig. Het is verder een aardige man, maar hij had meer van dit soort dingen.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Tvp! :P
Alle reacties Link kopieren
tvp
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
04-05-2018 08:48
Bah, wat ben je een gierigaard zeg! Hahaha!
Je verzameld op andermans idee nu volgers en likes! (GEINTJUH HE!).

Die pepermuntjesdief had wellicht net in de auto ef snel iets stouts gedaan bij partner......bij wijze van...mond spoelen met zeep.
:D Voelde inderdaad wel heel 'vrekkerig' nu ik dit topic geopend heb n.a.v. andermans idee. Maar goed, het is ook zo'n 'leuk' onderwerp.

Wie weet :P Ze waren al aan de late kant, maar dat kwam door vertraging en het restaurant niet kunnen vinden (in een dorp...).
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Bij topics die al zoveel delen lopen, vind ik een korte OP juist wel prettig, dus mij maak je wel blij zo zonder afbeelding :cheer:
Tvp
Deel 8 alweer! Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Opdat de dubbeltjes maar weer flink mogen rinkelen!
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
TVP, ik vind het trouwens het altijd een beetje overdadig dat de hele OP bovenaan elke nieuwe bladzijde staat. Zeker als je een topic van 10 bladzijden aan het lezen bent.
Alle reacties Link kopieren
Wow deel 8 alweer . :yes:
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een gierige aktie gedaan. Kreeg een magazine van een onbekend postorderbedrijf. Allemaal stomme tutte kleding. Maar bij een bestelling kreeg je wel een 6-delige set opbergdoosjes met clipsluiting. Die vond ik wel heel handig!
Verzenden en retour was gratis. Shirt besteld, alles gekregen, shirt retour gestuurd, doosjes gehouden :-$
ik geef mn bek ook maar een douw
Een vd beste topics op dit forum!
En idd liever geen plaatjes in de OP.
Leuk, weer een nieuw deel!
ik kan nu zo even geen nieuwe gierige actie bedenken, dus ik doe zelf maar gierig met een tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven