Geld & Recht alle pijlers

Vakantiegeld en gezin met kinderen

23-05-2018 11:29 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie dat mensen met kinderen recht hebben op meer vakantiegeld dan mensen zonder kinderen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Want?
Mensen met kinderen hebben ook recht op meer salaris?
Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin. Waarom?
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral dat ik recht heb op mijn vakantiegeld en niet de belastingdienst :cry:
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik dan ook wel eens willen weten, waarom? Maar dat zegt ze er niet bij. Belangrijke vraag lijkt me.
Niemand is onmisbaar
Nee, natuurlijk niet! Had je maar geen kinderen moeten nemen, dan had je geld gehad voor 'n vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
carrie-bradshaw schreef:
23-05-2018 11:32
Ik vind vooral dat ik recht heb op mijn vakantiegeld en niet de belastingdienst :cry:
+1
carrie-bradshaw schreef:
23-05-2018 11:32
Ik vind vooral dat ik recht heb op mijn vakantiegeld en niet de belastingdienst :cry:
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar ze mogen wel meer vakantiegeld dan maar geen kinderbijslag meer. Lijkt me een deal.
Euh nee...

Dan wil ik ook recht op goedkopere boodschappen. Kost ook meer....extra geld voor het riool....kinderen kunnen veel poepen niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Stormvloedkering schreef:
23-05-2018 11:33
Maar ze mogen wel meer vakantiegeld dan maar geen kinderbijslag meer. Lijkt me een deal.
Precies dit, mensen met kinderen krijgen toch al kinderbijslag? Waarom dan nog extra vakantiegeld?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk niet. Waarom zou dat moeten, er is toch kinderbijslag?
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin. Zou niet weten waarom
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Nee, natuurlijk niet. Zo heb ik kinderbijslag ook altijd zo raar gevonden. Je kiest toch zelf voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ehm, nee.
Waarom wel?
Jaaaaah goed idee!! Heerlijk 😄

Maar uh, nee, natuurlijk niet. Ik snap wel dat vakantiegeld veelal geen vakanties dekt. Ik kan dit jaar waarschijnlijk niet, beetje veel geld met 5 personen. Shit happens en jaartje doorsparen.
Ze zijn uiteraard meer kwijt aan vakanties (kinderen gaan mee en ze moeten in de duurdere periodes), maar ik zou niet weten waarom die kosten door werkgevers gedragen moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Nee , zeker niet. Je krijgt met kinderen al kinderbijslag. Je zou er zelf voor kunnen kiezen daar een gedeelte van apart te zetten voor vakantie.
Ben wel benieuwd waarom je deze vraag stelt ?
Alle reacties Link kopieren
Enne, ik heb het hele jaar gewerkt voor dat vakantiegeld en dan moet ik er wat van inleveren? Dacht het niet.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen met kinderen harder werken dan mensen zonder kinderen? Ga je ook nog daar discriminatie bij krijgen. Sollicitant 1 en 2, kiezen ze degene zonder kinderen omdat dit goedkoper is
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat mensen met kinderen recht hebben op meer vakantiegeld.
Maar ik hoorde deze discussie op de radio en vroeg mij af hoe jullie er over denken.
Je weet dat kinderen geld kosten.
Wij hebben geen kinderen dus meer te besteden aan ons zelf.
Het is een keus die je in het leven maakt om wel of geen kinderen te krijgen.
Je weet dat als er kinderen komen dat er een groot deel van het geld naar de kinderen gaat.
Als je een auto hebt wat veel benzine verbruikt krijg je ook niet meer reiskostenvergoeding.
Dan had je een auto moeten kopen die minder benzine verbruikt.
Rare vergelijking maar het is een keuze die je maakt wat je met je geld doet.
Ik vind dat het gewoon moet blijven zo als het is.
Iedereen heeft recht op even veel vakantiegeld (afhankelijk van je salaris)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Huh? Nee natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Vind jijzelf van wel dan TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven