Geld & Recht alle pijlers

Jurk ineens voor de helft van de prijs

21-06-2018 16:27 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week een jurk bij Zara online besteld. Morgen wordt hij bezorgd. Nu zie ik dat de sale is begonnen en is de jurk voor de helft afgeprijsd. Hij is al betaald. Kan ik hier nog iets mee? Of is het pech.
Pech!
terugsturen en zeggen dat hij niet past en dan later opnieuw bestellen
Opnieuw bestellen en deze terug sturen. Dat heb ik wel eens eerder gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ze bellen en het vragen. Anders nu opnieuw bestellen in de sale en die je al besteld hebt terugsturen.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Deze bestellen en de andere terugsturen als íe binnen is. En anders dit voorstellen aan de klantenservice en vragen of het niet gemakkelijker is als ze je korting geven op deze.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Opnieuw bestellen en deze die morgen binnenkomt retourzenden?
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
21-06-2018 16:28
Deze bestellen en de andere terugsturen als íe binnen is. En anders dit voorstellen aan de klantenservice en vragen of het niet gemakkelijker is als ze je korting geven op deze.
dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat hij dan uitverkocht is.
missdory schreef:
21-06-2018 16:32
Ik ben bang dat hij dan uitverkocht is.
Als je hem nu meteen besteld dan is er toch niks aan de hand?
Gewoon nu gelijk nog een keer bestellen en dan heb je er straks 2 in huis. De eerste met de hoogste prijs stuur je terug. Klaar.
Als je hem nog niet hebt gedragen; nu gauw bestellen voor de halve prijs en de andere retourneren. Dat doe ik zo vaak als ik zoiets ontdek.
Alle reacties Link kopieren
missdory schreef:
21-06-2018 16:32
Ik ben bang dat hij dan uitverkocht is.
Serieus joh?

Nu natuurlijk gelijk bestellen

* hoe moeilijk kan logisch nadenken zijn *
Frankly my dear, I don"t give a damn
*hoe moeilijk kan het zijn niet zurig te reageren*





:biggrin:
En je bestelt nogmaals dezelfde jurk, dus je kunt theoretisch gezien deze al gaan dragen en de goedkopere als de duurdere retourneren.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
21-06-2018 16:38
*hoe moeilijk kan het zijn niet zurig te reageren*





:biggrin:
In dit soort gevallen heeeeeel moeilijk :sun:
Frankly my dear, I don"t give a damn
jazekerenof schreef:
21-06-2018 16:43
En je bestelt nogmaals dezelfde jurk, dus je kunt theoretisch gezien deze al gaan dragen en de goedkopere als de duurdere retourneren.
Ik zou daar mee uitkijken ivm labels, kaartjes en barcodes die wellicht niet meer kloppen.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 21-06-2018 16:45
2.68% gewijzigd
missdory schreef:
21-06-2018 16:32
Ik ben bang dat hij dan uitverkocht is.
Voor de helft van de prijs heb je een grote kans dat er nog maar een paar exemplaren zijn in hele kleine of grote maten; gewoon bestellen en als je ziet dat jouw maat niet meer te koop is weet je meteen dat die restanten niet voor niets voor de helft de deur uitgaan.
Ik zou ook proberen of je maat nog te bestellen is mét korting, zo ja de jurk die je al besteld hebt terugsturen en de goedkopere houden.
Alle reacties Link kopieren
Hij is al uitverkocht in mijn maat, zie ik net :-[
Of vraag het de klantenservice gewoon. Ik heb bij ASOS weleens in een soortgelijke situatie geld retour gekregen nav mijn chatgesprek.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de klantenservice mailen/bellen of ze het verschil willen verrekenen. Dat kost ze minder dan nog een bestelling en een retour verwerken.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
21-06-2018 16:36
Serieus joh?

Nu natuurlijk gelijk bestellen

* hoe moeilijk kan logisch nadenken zijn *
Ik vraag gewoon iets, hoef je niet gelijk zo narrig te reageren. Reageer dan niet.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie tips. Ik ga de klantenservice even mailen.
missdory schreef:
21-06-2018 16:45
Hij is al uitverkocht in mijn maat, zie ik net :-[

Dat krijg je in de uitverkoop.
Alle reacties Link kopieren
Ach zie het als “dat had je toen over voor jurkje”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven