Geld & Recht alle pijlers

alumentatie voor mijn kind

23-02-2009 17:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een gescheiden man en nu inmiddels hertrouwd, mijn dochter heeft na mijn scheiding bij mijn ex gewoond maar is op 20 december 2009 door haar moeder buiten gezet en bij mij komen wonen. Ik heb haar bij mij ingeschreven , ben ook naar de politie geweest en heb de raad van kinderbescherming ingelicht.Nu is mijn vraag;moet ik dan nog steeds alumentatie betalen voor mijn kind terwijl ze bij mij woont ( want dat wordt van mij geeist) Wie kan mij een goed antwoord geven.B.V.D
Alle reacties Link kopieren
20 december 2009??? das in de toekomst



maar volgens mij hoef je dan toch niet meer te betalen? is het vastgelegd bij de rechtbank? betaalt je ex nog iets voor jullie dochter?
Alle reacties Link kopieren
Moeke, waarom niet Pake?



Wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
Je betaalt toch voor haar het onderdak, kleding, eten enz enz? Neem ik aan? Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar ik denk dat de moeder misschien nu aan jou alimentatie moet betalen?
Alle reacties Link kopieren
Je mag niet zomaar stoppen met alimentatie betalen. Je dochter moet haar officiele verblijfplaats bij jou hebben en dat gaat niet via de gemeente, maar via de rechtbank. De rechtbank kan bij zo'n zitting eventueel wel bepalen of teveel betaalde alimentatie moet worden terug betaald.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Zoals Poez zegt, de kinderalimentatie kan gewijzigd worden, mits eea. inderdaad via de rechtbank geregeld is en jouw dochter inderdaad bij jou woont. Partneralimentatie is een ander verhaal. Het feit dat het kind bij jou woont kan nog steeds de behoefte van partneralimentatie omhoog houden bij jouw exvrouw.
Let op!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=CmyibRwf_uQ
Alle reacties Link kopieren
2Italy2 die is goehoed
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik zelf ook vaak alumentatie, vooral met vis, even in de alumentatie en dan in oven, heerlijk hoor
Ik ruik iets vreemds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven