Geld & Recht alle pijlers

Afvalstoffenheffing

19-07-2018 16:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen!

Ik heb een nota afvalstoffenheffing binnengekregen. Vermoedelijk van mijn vorige woning. Het probleem is dat het adres niet klopt, bij verre niet. En daarnaast staat hij op 2 personen terwijl ik daar alleen woonde.

Nu wil ik online bezwaar maken, en ik krijg de vraag: 'Afvalstoffenheffing (AFV), betreft object *'

En ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik hier moet invullen. Ik wordt op internet ook niet veel wijzer van wat ik hier moet invullen.

Dus ik hoopte dat iemand hier misschien wist wat ik hier precies moet invullen :$
Alle reacties Link kopieren
Je objectnr staat op de nota
Alle reacties Link kopieren
Betreft object, het verkeerde adres, want je hebt daar nooit gewoond.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
19-07-2018 16:21
Betreft object, het verkeerde adres, want je hebt daar nooit gewoond.
Oh dus het object is hier het 'huis' dus gewoon het adres wat op de nota staat?
Alle reacties Link kopieren
Object is dus de woning waar het om gaat, waarvoor je de rekening hebt gekregen maar waar je kennelijk nooit hebt gewoond. Dit object heeft dus een adres, maar ook een nummer.
Wel een raar verhaal zeg. Ook al omdat die rekeningen in mijn ervaring altijd op naam van de hoofdbewoner staan, en niet op twee namen.
Alle reacties Link kopieren
Lariba schreef:
19-07-2018 16:25
Object is dus de woning waar het om gaat, waarvoor je de rekening hebt gekregen maar waar je kennelijk nooit hebt gewoond. Dit object heeft dus een adres, maar ook een nummer.
Wel een raar verhaal zeg. Ook al omdat die rekeningen in mijn ervaring altijd op naam van de hoofdbewoner staan, en niet op twee namen.
Ja het is echt heel vreemd.

Het adres komt me wel bekend voor. Ik woonde in een studenten studio in een flat, zeg staatnaam A. Deze flat had ook appartementen maar die hadden straatnaam B. Ik woonde op A 12x en ik heb nu een nota gekregen voor B 44.

Dus het lijkt echt niks op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Bel gewoon even naar de afzender, dan weet je het.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon even bellen, dan is veel makkelijker dan zo'n formulier.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon even de gemeente bellen. Waarschijnlijk gewoon een foutje wat ze vrij eenvoudig recht kunnen zetten. Zal sneller zijn dan bezwaar maken denk ik.

Heb dit in het verleden ook weleens gehad overigens. Was met 5 min opgelost.
IS er van een incasso bureau?
Die doen dat wel vaker. Je moet ze maar even bellen en vragen wat dit te betekenen heeft, of als het niet aan jou gericht ze alsnog even vellen en zeggen dat s en verkeerde hebben.
Ik zou ook bellen
Alle reacties Link kopieren
Ik had al gebeld naar de gemeente wat ik het beste kon doen. Die verwezen mij door naar het bezwaarformulier.
Anders vul je het nummer op de nota in en is je bezwaar daarbij dat je daar nooit gewoond hebt. Meer dan dat hoef je in feite toch niet aan te geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven