Geld & Recht alle pijlers

Als jij rijk was zou jij mij €25.000,00 aan mij geven?

23-07-2018 14:42 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon een vraag hoor maar als je rijk was, zou je een vreemde geld doneren om zijn dromen of doelen te bereiken?
Ik vraag me af of er mensen zijn die dat doen aangezien ik wel zo'n persoon zou zijn als ze echt een plan hebben en eerlijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik geef wel eens aan crowdfunding
Maar nooit dat soort bedragen
Alle reacties Link kopieren
Nee, absoluut niet, ga weg!
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Nee
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, daar is geen beginnen aan. Dan ben je binnen no time arm, want er zijn honderdduizenden mensen met een goed plan. Hiervoor hebben ze banken uitgevonden, kan je geld lenen, en zelf ook rijk worden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Zo maar weggeven, alleen aan mijn kinderen en naaste familie denk ik.
die ik wilde bestaat al...
Nee, ik heb dat bedrag wel aan mijn zoon geschonken maar aan een vreemde zou ik nooit geld geven.
Alle reacties Link kopieren
nee tuurlijk niet. ben egoïstisch
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
23-07-2018 14:44
Nee, ik heb dat bedrag wel aan mijn zoon geschonken maar aan een vreemde zou ik nooit geld geven.
luxe hoor
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Alle reacties Link kopieren
Haha :nope:
Mispoes!
Alle reacties Link kopieren
Als ik uit zou delen was het om iets heel nuttigs te doen, niet om iemand zijn “ doeletje “ te laten bereiken, of zijn “ droompje “ uit te laten komen. Er gaan mensen dood van de honger en dorst, er zijn ontelbare schrijnende dingen op de wereld gaande. Dat jij dan een cupcakedromenvangerkruidenthee winkel wil beginnen....boeiuh.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een oud collega op bezoek, we zitten beiden in de WAO. Maar toevallig zei ik een uur geleden nog tegen hem dat als ik de loterij zou winnen, dat ik een nieuwe auto voor hem zou kopen, hij heeft altijd oude auto's.
Alle reacties Link kopieren
Jemig bgb hoe kom je erop :HA:
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Als iemand echt een goed plan heeft en ik zou het kunnen missen dan zou ik het wel overwegen. Bijvoorbeeld een bepaalde opleiding of een investering in een start-up.
Maar dan moet het een persoon en een plan zijn waar door ik geïnspireerd raak, niet zomaar aan iedereen.

Maar dit is waar crowdfunding voor is uitgevonden toch? Zodat meerdere mensen iets kleins kunnen geven.
Jou niet. Maar zat andere mensen-vrouwen en kinderen uit heel ander soort landen die het nog veel beter kunnen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-07-2018 14:51
Jou niet. Maar zat andere mensen-vrouwen en kinderen uit heel ander soort landen die het nog veel beter kunnen gebruiken.
je vergeet mannen
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Nee
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
23-07-2018 14:47
Maar toevallig zei ik een uur geleden nog tegen hem dat als ik de loterij zou winnen, dat ik een nieuwe auto voor hem zou kopen, hij heeft altijd oude auto's.
Heb een vriendin die met afdankertjes rijdt en buiten haar schuld al twee auto's total loss heeft gehad. Tegen haar heb ik ook ooit hetzelfde gezegd :-D
Sunflora schreef:
23-07-2018 14:53
je vergeet mannen
Nee, niet vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Sunflora schreef:
23-07-2018 14:53
je vergeet mannen
Misschien wil ze daar niets aan geven? :lightbulb:

En nee, TO, van mij kreeg je het ook niet.
-red- wijzigde dit bericht op 23-07-2018 14:59
3.85% gewijzigd
Nee.
Als ik écht rijk zou worden zou ik trouwens wel willen investeren in een kansarme tiener. Om te zien of je een echt verschil kunt maken voor iemands levensloop. Ik zou dan niet een geldbedrag betalen, maar investeren in begeleiding, materiële zaken en opleiding.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
23-07-2018 14:49
Als iemand echt een goed plan heeft en ik zou het kunnen missen dan zou ik het wel overwegen. Bijvoorbeeld een bepaalde opleiding of een investering in een start-up.
Maar dan moet het een persoon en een plan zijn waar door ik geïnspireerd raak, niet zomaar aan iedereen.

Maar dit is waar crowdfunding voor is uitgevonden toch? Zodat meerdere mensen iets kleins kunnen geven.
Crowdfunding is eigenlijk een financiering. Tegenwoordig wordt bedelen wel vaak heel modern ook crowdfunding genoemd, maar eigenlijk ten onrechte
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
-Red- schreef:
23-07-2018 14:58
Misschien wil ze daar niets aan geven?

En nee, TO, van mij kreeg je het ook niet.
#sad
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, onder de genoemde voorwaarden zou je het van mij wel krijgen TO
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog eerder voor 25.000 maandverband kopen

http://www.period.nl/global/voor-het-goede-doel/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven