Geld & Recht alle pijlers

JD sport en waardeloze service

14-09-2018 14:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind heeft online zwemkleding besteld. Na een keer zwemmen al kapot. We wilden het dus terug sturen.... Dat kan niet gratis???? Je kunt ze niet bellen, op mails wordt niet gereageerd, op facebook krijg je elke x na een week reactie, soms 2 x t zelfde, soms ineens een heel verhaal in het Engels.... Ze moeten je eerst een adres geven, anders kunnen je dus niet retourneren! maar dat adres geven ze dus niet! Echt, niet normaal. Meer mensen ervaring met deze slechte service? Heb dit nog bij geen enkel ander bedrijf meegemaakt!
Laatste keer dat wij er iets gekocht hebben in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je er van om gewoon even op hun site te kijken? Ik had binnen 2 seconden het retouradres gevonden.
Ik heb nooit wat bij JD Sports besteld, maar bij elke webshop lees ik voor ik bestel altijd even goed wat het retourbeleid is en hoe ze omgaan met kapotte producten.
Nummer*Zoveel schreef:
14-09-2018 14:24
Wat dacht je er van om gewoon even op hun site te kijken? Ik had binnen 2 seconden het retouradres gevonden.


Ik geloof dat TO's probleem vooral is dat het niet gratis retour kan.
Alle reacties Link kopieren
*laat ook maar*
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op facebook van de week ook een bericht voorbijkomen over de slechte service, geen contact te krijgen, verkeerde bestellingen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het gratis in de winkel retour sturen.
Foodisgood schreef:
14-09-2018 14:52
Je kan het gratis in de winkel retour sturen.
Zal alleen wel weer een dingetje worden omdat het artikel gebruikt is.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad niet erg klantvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Je kind leren om eerst reviews te zoeken voor je ergens wat besteld. 26.000 negatieve reviews moet wel een teken aan de wand zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ook niet snel meer bestellen bij JD Sports. Ik had een bestelling gedaan voor een trainingspak. Krijg ik alleen het jasje. Mail gestuurd of ze de ontbrekende broek willen sturen, kreeg pas een week later een reactie. Ik moest het pak maar terugsturen. Dan kreeg ik mijn geld terug. Ik kon ook korting krijgen en de helft van het bedrag terugkrijgen. Dat heb ik maar gedaan. Uiteindelijk hebben ze heel correct de helft van het bedrag teruggestort, maar ik vond de lange reactietijd heel onprettig. Ik bestel niet meer bij hen. Ze wekken weinig vertrouwen op.
Alle reacties Link kopieren
Ow ik zie gelijk op de site staan dat je het gratis mag retourneren in de winkel!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2018 18:05
Reden: provoceren/racisme
47.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
14-09-2018 16:07
Ow ik zie gelijk op de site staan dat je het gratis mag retourneren in de winkel!
Volgens mij is die winkel niet voor witte kinderen overigens, ik zie alleen maar zwarte.

https://www.jdsports.nl/featured/kids/? ... =clothing-
Wat :sarcastic:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
14-09-2018 17:05
Wat :sarcastic:
Idd. Wtf. Zo kan ik nergens kleren kopen, mijn kinderen hebben een heel speciale tint :-D
Alle reacties Link kopieren
Er is geen winkel bij ons in de buurt, dus dan moeten we veel reiskosten maken. Schiet ook niet op. Probeer via de fb een retouradres te krijgen. Neeeee, dat krijg ik niet, want mijn (minderjarige) zoon heeft het besteld. Dus ZE MOGEN MET MIJ NIET OVER DE ZAAK IN CONTACT TREDEN :hyper: :rofl:
Jodice schreef:
15-09-2018 12:45
Er is geen winkel bij ons in de buurt, dus dan moeten we veel reiskosten maken. Schiet ook niet op. Probeer via de fb een retouradres te krijgen. Neeeee, dat krijg ik niet, want mijn (minderjarige) zoon heeft het besteld. Dus ZE MOGEN MET MIJ NIET OVER DE ZAAK IN CONTACT TREDEN :hyper: :rofl:
Je doet zelf ook wel moeilijk hoor. Retouradres staat op de website. Pak die paar euro zelf even voor het terugsturen en vul het retourformulier met de reden van retour erbij. Klaar. Dan krijg je heus je geld wel terug. Misschien niet de verzendkosten, maar da’s dan een keertje pech.
Alle reacties Link kopieren
Het retouradres is in de UK. Ik denk dat je met de instelling die zij hebben ook niet een gratis retouradres gaat krijgen.
Ik zou in dit geval mijn verlies nemen , versturen kost iets van een tientje, en gewoon nooit meer iets bij deze zaak kopen.'
Zalando heeft ook de meeste artikelen die ze bij jd verkopen, alleen een veel fijnere klantenservice.
Je kunt eventueel ook nog contact met de fabrikant van de zwemkleding opnemen, alhoewel die je waarschijnlijk weer naar JD verwijzen, want garantie loopt via de verkoper. Maar misschien komen ze je uit coulance tegemoet.
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
14-09-2018 15:26
Je kind leren om eerst reviews te zoeken voor je ergens wat besteld. 26.000 negatieve reviews moet wel een teken aan de wand zijn.
Hangt er maar net vanaf hoeveel klanten ze hebben. Als ze 26000 klanten hebben is het heel erg. Als ze 26 miljoen klanten hebben valt het wel weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Prima personeel in filiaal Groningen, ik ben keurig geholpen daar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Je kan toch ook goedkoop retouneren met DPD, DHL etc.?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven