Geld & Recht alle pijlers

nabetaling toeslag

20-09-2018 04:58 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik krijg een nabetaling van de kot. Dit omdat ze alles hadden verrekent bijna meer als een half jaar niks ontvangen en ik zelf opvang moest betalen. Nu is alles teruggedraaid. Ik kreeg twee weken geleden een telefoontje van een medewerker vd toeslagen dat ze alles hadden herzien en ik het binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Na 5 werkdagen niks ontvangen dit is vorige week weer gebeld. bleek dat ze een fout hadden gemaakt dat uitbetaling in Oktober zou plaatsvinden. Dit zouden ze met spoed terugdraaien naar deze week. Dus afgelopen maandag weer contact opgenomen om zeker weten dat het goed komt. Netjes teruggebeld diezelfde dag. En werd mij medegedeeld Apeldoorn had het geld vrij gegeven en u geld staat uiterlijk woensdag op u rekening. Gisteren Woensdag niks ontvangen dus ik dacht het zal vandaag met de normale toeslagen worden uitbetaald. Het is nu donderdag en de normale toeslagen( zorgtoeslag) al wel ontvangen maar de nabetaling nog niet. Mijn vraag, Kan het zo zijn dat ik het vandaag nog ontvang en het niet met de batch van de normale toeslagen uitbetaald word omdat dit al automatisch van iedereen op de 20ste word gedaan. En omdat dit een nabetaling is apart loopt? Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven. Bedankt alvast
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, bel ze nog een keer?
Alle reacties Link kopieren
Jouw nabetaling staat sowieso los van de normale betaalbatch. Die wordt zelfs al meer dan een week van te voren klaargezet. Ik zou dus gewoon weer bellen, duidelijk vermelden dat het een nabetaling betreft (anders wordt je vandaag afgescheept met het standaard riedeltje, het kan de hele dag nog komen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven