Geld & Recht alle pijlers

Register budgetcoaches?

08-10-2018 10:41 7 berichten
Voor een medewerker ben ik op zoek naar een budgetcoach. Volgens mij is dit geen beschermde titel en is er nogal wat kaf onder het koren, dus ik vraag me af of er iets van een beroepsregister is van waaruit ik een betrouwbare coach kan vinden?

dank alvast!
Via de officiele schuldhulpverleningsinstantie in jouw gemeente of het maatschappelijk werk.
Dank voor je reactie. Een zelfstandig werkend bureau heeft echter de voorkeur i.v.m. snel kunnen schakelen om verdere escalatie van de situatie te voorkomen.
Bospaddestoeltje schreef:
08-10-2018 11:18
Dank voor je reactie. Een zelfstandig werkend bureau heeft echter de voorkeur i.v.m. snel kunnen schakelen om verdere escalatie van de situatie te voorkomen.
maar zij kunnen deze informatie gewoon telefonisch doorgeven, dus met wie zij samenwerken. Hoef je niet eerst een aanvraag oid voor te doen.
Humantitas thuisadministratie heeft in de meeste gemeente wel hulp voorhanden.
Mocht dat niet toereikend zijn helpen ze je met het zoeken naar de juiste hulp of het opstarten van een schuldhulptraject. Kijk maar even op hun site.
https://www.humanitas.nl/themas/thuis-administratie/
Alle reacties Link kopieren
Ik weet beroepsmatig wel een goede, die sturen wij soms op onze kosten naar onze huurders die er niet meer zelf uitkomen. Regio ZO-Brabant. Weet niet of je daar iets aan kan hebben. Stuur maar privébericht dan.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven