Geld & Recht alle pijlers

Stoppen met werken.

13-11-2018 09:34 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Weet niet of de topic hier tussen past maar even mijn verhaal.

Ik werk al 13 jaar voor een bedrijf. Altijd leuk en naar de zin maar de laatste jaren gaat t bergafwaarts. Teveel veranderingen op werkgebied (nieuwe leidinggevenden die totaal geen kaas hebben gegeten van de functies, en dan nog aangenomen worden) er heerst een sfeer die echt vreselijk is. Nu heb ik een tijd geleden een flinke trauma mee gemaakt waardoor ik gedrurende 9 maanden in de ziektewet heb gezeten. Ik heb met man en macht aan mijn herstel gewerkt want wilde dolgraag weer aan het werk. Ja ondanks de sfeer. Thuis blijven was geen optie en wilde weer wat doen. Tot verbazing van de arbo arts die zei dat mijn herstel echt lang zou duren. Knap vond ie het dus dat ik weer aan het werk wilde..