Geld & Recht alle pijlers

Betaalde enquêtes

19-11-2018 16:33 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net iets over dat je geld(contant of tegoedbonnen) kunt verdienen door het doen van bepaalde enquêtes. Ik vul zelf regelmatig vrijwillige enquêtes in en vind het best leuk om te doen, dus vond dit wel interessant klinken, maar is het niet te mooi om waar te zijn?

Wie heeft er ervaring mee? En werkt het echt? Welke site gebruiken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee.. ik heb me wel eens bij een paar aangemeld maar verdiende er nauwelijks wat mee en je werd dood gegooid met mailtjes. Dus al gauw weer afgemeld. Maar misschien zijn er betere sites 😊
Kantar
Is niet veel per keer hoor, maar ik spaar op deze manier voor bol.com bonnen.
Ik doe dit via euroclix.
Mailtjes die ik krijg klik ik op en krijg dan een clix. Paar keer een enquete. Ik doe niet aan allemaal mee. Bij sommige willen ze bijvoorbeeld beeldopname maken en dat doe ik niet.
Ik vul af en toe Gfk enquêtes in die ik toegezonden krijg.

Levert me maximaal jaarlijks € 50 aan bonnen op.
Alle reacties Link kopieren
Je bent er veel tijd aan kwijt en je krijgt er heel weinig voor terug.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik doe aan veel mee
Bij de ene contante uitbetaling op je bank en bij anderen bol.com bonnen
Ene gaat sneller dan andere
Euroclix en qassa en ipay kun je ook cashback krijgen door online te shoppen
Alle reacties Link kopieren
Verwacht er geen gouden bergen van, maar gewoon een heel klein extraatje.

Ik vul enquêtes in via Kantar en GfK. Bij Kantar verdien ik ongeveer een tientje per maand en bij GfK een tientje per twee of drie maanden. Ik spaar alles in de vorm van Bol.com bonnen en koop er dan (kook)boeken van.

Het kost weinig tijd en levert niet zo heel veel op, maar genoeg om blij van te worden. Ik vul ze in op verloren momenten, die tien minuten dat ik op de trein sta te wachten of in de trein zit bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee aan Google Rewards, krijg je tegoed voor hun Play Store.
¡Apagando las luces!
Ik doe aan Quickthoughts, per enquete €0,50. En die kan je inleveren voor Apple giftcards of op Android voor de Playstore.
Alle reacties Link kopieren
GFK, TNS nipo, globeltestmarket en een forum waarbij ik punten krijg als ik er schrijf (kunnen jullie je voorstellen hoe blij ik was toen ik daar een uitnodiging voor kreeg! Ik bedoel wie wilt er nou niet betaald krijgen om te forummen) heb ik.

Spaar er bol.com bonnen voor en in de loop van de tijd enorm veel gratis besteld. Voorheen ook blokker bonnen maar daar ben ik mee gestopt omdat ik het bedrijf te onzeker vond. Inmiddels zag ik dat je er ook niet meer voor kunt sparen. Ook daar (GFK) voor bol.com bonnen gaan sparen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
19-11-2018 18:27
Ik doe aan Quickthoughts, per enquete €0,50. En die kan je inleveren voor Apple giftcards of op Android voor de Playstore.
Oh ja, die heb ik ook :) Al krijg ik de laatste tijd geen enquêtes meer :(
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe alleen nog Kantar (voorheen NIPO)

Bij de andere enquêtes moet je regelmatig vragen invullen die zij goed kunnen gebruiken voor hun statistieken, en daarna krijg je de melding ‘helaas valt u buiten de doelgroep’ en dan krijg je er helemaal geen beloning voor.
Verder duurde het ook allemaal een eeuwigheid voordat je een bon bij elkaar had gesprokkeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou best wel eens willen beginnen met enquêtes invullen, maar zie dat je voor die van kantar uitgenodigd moet worden door iemand die er al aan mee doet. Wie zou mij willen uitnodigen?
GFK vind ik echt totaal niet opschieten. Sta er nu een half jaar ingeschreven en krijg zo weinig enquetes dat ik nu net halverwege het aantal benodigde punten voor 1 Bol.com bon van 10 euro ben.
Alle reacties Link kopieren
Buiten alle enquêtes en kliksites doe ik ook mee aan het televisiewaarderings (GFK) onderzoek en het post onderzoek en dat gaat best snel qua verdiensten
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Bedankt goor alle tips! Ik lees dat veel mensen Kantar gebruiken, maar ik zie inderdaad dat ik daarvoor uitgenodigd moet worden. Kan iemand op het forum dat doen of gaat dat niet zo makkelijk?
Werkt niet. Het enigste wat je krijgt is reclames.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee met euro.clix. Je kan hier enquêtes invullen of op mails klikken. Voor elke mailklik krijg je 1 clix. Voor de enquêtes afhankelijk van de grootte 50 -150 clix per keer. Ook kun je bij online bestellingen bij heel veel winkels de clixassistent aanklikken en dan krijg je afhankelijk van het koopbedrag ook clix. Zo spaar je ongemerkt toch iets bij elkaar. Ik ga zelf vaker naar de site om te kijken of er nog enquêtes zijn en wacht niet altijd af of ze per mail gestuurd worden, zo krijg je er meer. Hoe meer clix je gespaard hebt hoe groter het bedrag is dat je krijgt uitgekeerd. Ik doe dit nu bijna een jaar en heb €195,- uitgekeerd gekregen. Als je uitbetaling aanvraagt staat het bedrag binnen 2-3 dagen op je rekening.
Alle reacties Link kopieren
Blauwbloemetje schreef:
20-11-2018 15:05
Ik doe mee met euro.clix. Je kan hier enquêtes invullen of op mails klikken. Voor elke mailklik krijg je 1 clix. Voor de enquêtes afhankelijk van de grootte 50 -150 clix per keer. Ook kun je bij online bestellingen bij heel veel winkels de clixassistent aanklikken en dan krijg je afhankelijk van het koopbedrag ook clix. Zo spaar je ongemerkt toch iets bij elkaar. Ik ga zelf vaker naar de site om te kijken of er nog enquêtes zijn en wacht niet altijd af of ze per mail gestuurd worden, zo krijg je er meer. Hoe meer clix je gespaard hebt hoe groter het bedrag is dat je krijgt uitgekeerd. Ik doe dit nu bijna een jaar en heb €195,- uitgekeerd gekregen. Als je uitbetaling aanvraagt staat het bedrag binnen 2-3 dagen op je rekening.
Tip: als je een creditcard nodig hebt vraag die van euroclix aan. Bij gebruik krijg je ook clix en dat loopt best snel op als je een man hebt die vaak op zakenreis gaat en daar hotels e.d. mee betaald.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Google Rewards, krijg je een geldbedrag dat je in de Playstore kunt uitgeven (mocht je Android hebben). Stempunt.nu, die gaat wat traag en vaak lange enquêtes, maar als je het leuk vindt is dat zeker de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Strawberrylime schreef:
19-11-2018 20:49
Bedankt goor alle tips! Ik lees dat veel mensen Kantar gebruiken, maar ik zie inderdaad dat ik daarvoor uitgenodigd moet worden. Kan iemand op het forum dat doen of gaat dat niet zo makkelijk?

Ze zoeken vaak een bepaalde groep: mensen met een niet-westerse achtergrond, of met meerdere kinderen.

Ik zou moeten inloggen op de website om te zien wat ze op dit moment zoeken, maar dat moet via de laptop en die doet het nu niet.
Daarna is het een kwestie van jouw e-mail adres doorgeven op een pagina en klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik Kantar vinden? als ik google vind ik het niet heel duidelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven