Geld & Recht alle pijlers

Afschrijf momenten premie

04-12-2018 16:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg morgen mijn loon en weet niet of deze op tijd op mijn rekening staat voor mijn zorg premie afschriften.

weet iemand of er meerder momenten word geprobeerd af te schrijven als het eerste niet lukt ?

bedankt alvast !
Alle reacties Link kopieren
Komt vanzelf goed: Als je in je bankmail kijkt, zie je dat er een incasso is aangeboden en dat de stand van je rekening gecontroleerd wordt. Zodra er voldoende saldo is wordt de incasso betaald.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
04-12-2018 16:13
Komt vanzelf goed: Als je in je bankmail kijkt, zie je dat er een incasso is aangeboden en dat de stand van je rekening gecontroleerd wordt. Zodra er voldoende saldo is wordt de incasso betaald.
Dit inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
04-12-2018 16:13
Komt vanzelf goed: Als je in je bankmail kijkt, zie je dat er een incasso is aangeboden en dat de stand van je rekening gecontroleerd wordt. Zodra er voldoende saldo is wordt de incasso betaald.

Dankjewel !!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons gaan de incasso's er gewoon af (over de limiet heen) en als het binnen 4 werkdagen aangezuiverd wordt is er niets aan de hand. Daarna wordt het bedrag pas gestorneerd. Wij hebben rabo
semmygurl schreef:
04-12-2018 16:27
Dankjewel !!
Bij de ABNAMRO wordt de incasso geweigerd en moet je, zodra je geld binnen is het met de hand overmaken.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-12-2018 18:09
Bij de ABNAMRO wordt de incasso geweigerd en moet je, zodra je geld binnen is het met de hand overmaken.
Klopt niet. Ik heb het vorige week gehad bij ABN en het ging precies zoals ik het schreef. Ik zuiverde de betaalrekening aan omdat ik in de bankmail zag dat er (zonder dat ik bericht gekregen had) een grote incasso was aangeboden. 2 uur later was deze betaald.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Volgens mij wordt het automatische 3 dagen achter elkaar geprobeerd.

Op mijn werk zien we vaak pas na dag of 5 dat een bedrag niet is afgeschreven bij klanten,
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-12-2018 18:09
Bij de ABNAMRO wordt de incasso geweigerd en moet je, zodra je geld binnen is het met de hand overmaken.
Dat zou ik dus niet zomaar doen. Ik heb in een voorkomend geval contact opgenomen met de incasserende partij met de vraag wat ik moest doen en die hebben het daarop nogmaals geprobeerd (en toen kon het wel, want wel voldoende saldo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven