Geld & Recht alle pijlers

Ik kreeg een brief

05-12-2018 19:44 110 berichten
Laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-12-2018 19:55
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
96.77% gewijzigd
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Jezus.

Heb je de brief via de reclassering gekregen? Wat compleet debiel dat je meteen een brief krijgt en niet een vraag of je hier überhaupt “behoefte” aan hebt.

:hug:
Wat stond er in de OP?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-12-2018 19:51
Wat stond er in de OP?
Dat is te heftig om te herhalen en dat ga ik dus ook niet doen. Ik hoop dat de mods in deze situatie ook een beetje coulant willen zijn ivm het weghalen van de OP
Pergamon schreef:
05-12-2018 19:53
Dat is te heftig om te herhalen en dat ga ik dus ook niet doen. Ik hoop dat de mods in deze situatie ook een beetje coulant willen zijn ivm het weghalen van de OP

Euh... open dan geen topic?
Ik heb zelden begrip voor het weghalen van een OP, heb er een rot-hekel aan, maar in dit geval snap ik het.
En ik snap ook dat je in een opwelling dan een topic opent.
Veroordelen is makkelijk als je geen idee hebt waar dit over ging en is in dit geval niet terecht.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-12-2018 19:54
Euh... open dan geen topic?
Euh... beetje embarmen is nog nooit iemand van dood gegaan.

Ik ben de eerste om me te irriteren aan een meltdown, maar in mijn 10+ Jaar forumcarrière snap ik deze een keer 1000% echt.
pergamon wijzigde dit bericht op 05-12-2018 19:58
0.89% gewijzigd
Pergamon schreef:
05-12-2018 19:56
Euh... beetje embarmen is nog nooit iemand van dood gegaan.

Ik ben de eerste om me te irriteren aan een meltdown, maar in mijn 10+ forumcarrière snap ik deze een keer 1000% echt.
Euh, omdat jij 'm toevallig al had gelezen?
Maar er was alweer iemand zo dapper om dan wel te staffen zie ik aan het commentaar van de mods. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
05-12-2018 19:58
Maar er was alweer iemand zo dapper om dan wel te staffen zie ik aan het commentaar van de mods. Jammer.

Onterecht. Treurig.

Mods, de mensen die het hebben gelezen snappen dit. Een keer coulant zijn kan heen kwaad in deze. Wordt zelfs zeer op prijs gesteld.
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
05-12-2018 19:56
Veroordelen is makkelijk als je geen idee hebt waar dit over ging en is in dit geval niet terecht.

Mogen we dat misschien zelf bepalen?
Ik wil hem afknallen. Doodmaken. Ik ben zo in de war. Ik weet niet wat te doen.
Sorry voor de overlast.
Lord*Voldemort schreef:
05-12-2018 20:02
Ik wil hem afknallen. Doodmaken. Ik ben zo in de war. Ik weet niet wat te doen.
Sorry voor de overlast.
Wie en waarom?
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
05-12-2018 19:58
Maar er was alweer iemand zo dapper om dan wel te staffen zie ik aan het commentaar van de mods. Jammer.

Wat een rare reactie. Als je het niet hebt kunnen lezen heb je toch geen idee of het wel of niet ‘terecht’ zou zijn?
.
Leef je uit Trotter, ga jij maar lekker op je strepen staan en het zelf willen bepalen.
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat dit over dan?
KaleKip schreef:
05-12-2018 19:58
Maar er was alweer iemand zo dapper om dan wel te staffen zie ik aan het commentaar van de mods. Jammer.
Iedereen doet altijd zo moeilijk over staffen, alsof dat iets heel ergs is, maar het is toch niet zo’n drama als je gestaft wordt?
Alle reacties Link kopieren
Lord*Voldemort schreef:
05-12-2018 20:02
Ik wil hem afknallen. Doodmaken. Ik ben zo in de war. Ik weet niet wat te doen.
Sorry voor de overlast.
Ik heb je OP gelezen en als je behoefte hebt mag je mij PBen als uitlaadklep.
Lord*Voldemort schreef:
05-12-2018 20:02
Ik wil hem afknallen. Doodmaken. Ik ben zo in de war. Ik weet niet wat te doen.
Sorry voor de overlast.
Geen wonder dat je in de war bent, dit is ook echt heel heftig dat je hier zo mee overvallen wordt. Kan je terecht bij iemand om te praten nu? Probeer jezelf niet helemaal gek te maken, al besef ik dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
05-12-2018 20:03
Leef je uit Trotter, ga jij maar lekker op je strepen staan en het zelf willen bepalen.

TO gaat zelf ook nog even door, dus waar dat leeghalen nou voor nodig was...
redbulletje schreef:
05-12-2018 20:03
Wie en waarom?
Hij heeft mij genomen, ik heb geen gal meer om te spugen. Ik schaam mij zo, ik ga maar gewoon, ik kan het verleden niet veranderen
Dag
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
05-12-2018 20:05
Ik heb je OP gelezen en als je behoefte hebt mag je mij PBen als uitlaadklep.

:HA:
.
Alle reacties Link kopieren
Schaam je ALSJEBLIEFT niet!! Het is NIET jouw schuld!!
KaleKip schreef:
05-12-2018 20:05
Geen wonder dat je in de war bent, dit is ook echt heel heftig dat je hier zo mee overvallen wordt. Kan je terecht bij iemand om te praten nu? Probeer jezelf niet helemaal gek te maken, al besef ik dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
Ik begrijp het zelf niet meer, waarom doet hij dit? Ik heb alle deuren en ramen op slot, mijn staf en mijn prulleke dichtbij. Ik ben nu volwassen, ik sta hier boven. Hij kan mij niet meer pijn doen. Paniekaanval nu , zo bang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven