Geld & Recht alle pijlers

52 week money challenge 2019

26-12-2018 10:55 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
2019; Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Het principe is simpel.

Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.

Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je €1, in week 2 spaar je €2,..., in week 12 spaar je €12, ...

Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer €1378 extra gespaard!

Wie doen er dit jaar weer mee :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Yes, ik! Leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het proberen :biggrin: 2 jaar geleden al eens geprobeerd maar toen halverwege gestopt.. nu ga ik het anders aanpakken dus ik gok dat het wel gaat lukken
Self-love is the greatest middle finger of all time
Count me in! Superleuk idee.
Week 1 moet nog wel lukken... :-D
Ah, leuke challenge. Maar 'mag' je ook op andere volgorde sparen? In december per week zoveel sparen wordt natuurlijk niks, het is al zo'n dure maand :P
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik doe mee.
Gebruiken jullie een fysieke spaarpot? Spaarrekening? En zet je elke week op een bepaalde dag het geld apart? Of gewoon eens in de maand?
Alle reacties Link kopieren
Ja! ik doe mee. Leuk..
Ja, ik waag weer een poging! Maar op de bingo-manier, en zoveel mogelijk van achter naar voor :lol: Hoe eerder die vijftig- en veertigjes zijn afgevinkt, hoe beter!
-Esmeralda- schreef:
26-12-2018 11:15
Ah, leuke challenge. Maar 'mag' je ook op andere volgorde sparen? In december per week zoveel sparen wordt natuurlijk niks, het is al zo'n dure maand :P
Dat is misschien ook wel een idee ja, om het andersom te doen. Na de dure decembermaand doe je toch al sneller rustig aan, terwijl ik niet weet hoe ik in december €202 moet sparen en met een beetje pech is er ook nog een week 53 :-)
Alle reacties Link kopieren
Andersom werkt inderdaad beter denk ik ook.
Ga ik ook doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik boek op 2 januari wel 1378,- naar mijn spaarrekening. Klaar voor het jaar :rofl:

Maar veel plezier met jullie bingo :cheer2:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
DreamTheater schreef:
26-12-2018 11:27
Andersom werkt inderdaad beter denk ik ook.
Ga ik ook doen!


Als je in januari 50 euro per week kunt sparen, zou ik voor de challenge 'zoveel mogelijk weken 50 euro per week sparen' gaan. Of 200 (of 250) per maand. Levert je toch mooi 2600 euro op als je dat het hele jaar vol kunt houden.
sciath schreef:
26-12-2018 11:19
Ja, ik waag weer een poging! Maar op de bingo-manier, en zoveel mogelijk van achter naar voor :lol: Hoe eerder die vijftig- en veertigjes zijn afgevinkt, hoe beter!
Ja! Dat ga ik ook doen, maakt het een stuk haalbaarder denk ik.
Marana-- schreef:
26-12-2018 11:39
Als je in januari 50 euro per week kunt sparen, zou ik voor de challenge 'zoveel mogelijk weken 50 euro per week sparen' gaan. Of 200 (of 250) per maand. Levert je toch mooi 2600 euro op als je dat het hele jaar vol kunt houden.
Ook een goede, maar ik denk dat dit me niet genoeg zou lukken en dat lijkt me dan juist demotiverend.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-12-2018 11:35
Ik boek op 2 januari wel 1378,- naar mijn spaarrekening. Klaar voor het jaar :rofl:

Maar veel plezier met jullie bingo :cheer2:

Dit. ;-D
Leuk ik doe wel mee! Wel digitaal dan, op een spaarrekening.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 26-12-2018 12:04
50.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een spaarpot die je met een blikopener moet open maken :)

Ik hou me niet aan week 1, 2 etc... ik gooi er de ene x zoveel in, en de andere x zoveel. Dus ik streep verschillende nummers af. Succes iedereen!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook weer mee. Afgelopen jaar was mijn doel 2x de challenge, dat is niet helemaal gelukt. Van de 2e challenge staan nog 10 bedragen over. Volgend jaar is mijn doel deze challenge af te maken en nog 1 nieuwe. Ik kijk elke week wat ik kan missen en streep dat bedrag dan weg.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik doe mee :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
sciath schreef:
26-12-2018 11:19
Ja, ik waag weer een poging! Maar op de bingo-manier, en zoveel mogelijk van achter naar voor :lol: Hoe eerder die vijftig- en veertigjes zijn afgevinkt, hoe beter!
Op deze manier doe ik ook graag mee. Ik stort het geld op mijn spaarrekening. In Excel hou ik sowieso bij waar al het geld vandaan komt en voor welk doel het bestemd is.
De 1 en 2 euro bedragen kunnen nog wel uit de wasmachine en uit mijn jaszakken komen maar voor de rest wil ik extra inkomen genereren door roamleren, meedoen aan onderzoekjes etc etc.
Marana-- schreef:
26-12-2018 11:39
Als je in januari 50 euro per week kunt sparen, zou ik voor de challenge 'zoveel mogelijk weken 50 euro per week sparen' gaan. Of 200 (of 250) per maand. Levert je toch mooi 2600 euro op als je dat het hele jaar vol kunt houden.
Oh gut nee, ik kan geen enkele maand 50 euro per week sparen voor deze challenge. Die dure spaarweken bewaar ik wel voor mei als het vakantiegeld er is. Of af en toe een weekje tussendoor.
perzikboom6 schreef:
26-12-2018 13:21
Op deze manier doe ik ook graag mee. Ik stort het geld op mijn spaarrekening. In Excel hou ik sowieso bij waar al het geld vandaan komt en voor welk doel het bestemd is.
De 1 en 2 euro bedragen kunnen nog wel uit de wasmachine en uit mijn jaszakken komen maar voor de rest wil ik extra inkomen genereren door roamleren, meedoen aan onderzoekjes etc etc.
Heb je misschien een invite code voor mij en een tip om goede onderzoekjes te vinden? Het is mij tot nu toe nog niet gelukt met zulke dingen wat geld te verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Stuur maar een pb, dan stuur ik je een roamler invite code. Als je in de buurt van Amsterdam woont heb ik ook nog wel een code om je in te schrijven bij braingineers. Motivation, CG selecties en respondenten.nl kan je googlen en je inschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga meedoen. Maar dan wel op een elektronische spaarrekening waar ik voor dit een spaardoel voor aanmaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven