Geld & Recht alle pijlers

Hoe tandarts aanpakken?

01-01-2019 12:07 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch maar onder geld en recht, het zit namelijk zo. Geloof het of niet, ik ben al 4 keer naar mijn tandarts geweest voor dezelfde tand.

- Eerste keer vullen, bleek hij een stukje van het gat niet gedicht te hebben.

-Dus weer terug, heeft hij opnieuw dit gaatje gedicht maar tot over mijn tandvlees, en over mijn hele tand van die lijm(vulmiddel) resten laten zitten.

-Wéér terug, toen ook pijn aan meerdere tanden. Hij heeft wederom zitten boren en niets netjes afgewerkt.

- Laatste keer terug, de vierde keer dus, gaf zijn assistente nog aan van joh, word gewoon goed boos en zeg dat je pas weggaat zodra alles in orde is. Laatste keer dus, toen ik wat gefrustreerd binnenstapte keek hij mijn tand eens na met al die vieze niet gladgestreken vulresten, en heeft hij volgens mij sarcastisch maar 5 seconde zijn slijpmachientje erop gezet.
Misschien vind deze man het raar dat hij boze klanten krijgt als hij zijn werk niet goed doet, en wou hij mij even terugpakken? Ik weet het niet! Ik kreeg een spiegel na zijn gefriemel van 5 seconde, en ik zei nog dat ik nog van álles zag zitten maar ,,joh, ik zou de volgende keer wel weer aan de beurt komen." Hij had alles al weer weggelegd en dus liep ik flabbergasted weg met de gedachte nooit meer terug te gaan!

Maar goed, inmiddels heb ik bij elkaar toch honderden euro's erin gestoken en wil ik dat hij dit gewoon voor mijn reeds betaalde bedrag goed afmaakt, anders betaal ik elders ook gewoon weer de volle pond. En misschien is het juist verstandig naar een ander te gaan, maar kan ik mijn geld dan nog terug krijgen?

Hoe bel ik morgen op? Dat randje wat ik op mijn tand voel, die verharde vulmiddelrestjes schuren gewoon langs mijn lip.

Ik ben hier niet zo goed in. Kan ik niet vriendelijk dreigen met een klacht ergens, en zo ja waar? Wat zijn mijn rechten, weet iemand dit?

groet, Janneke.