Geld & Recht alle pijlers

Uitbetaling ww

04-01-2019 11:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Helaas is mij contract niet verlengd in november. En heb ik sinds 1 Dec recht op ww. Ik heb 1 januari mijn inkomsten doorgegeven maar niks meer gehoord. Heeft iemand een idee rond welke datum het meestal uitbetaald word?

Normaal zit ik niet zo krap maar mijn laatste loon was 10 november dus ik zit al een tijdje zonder en mijn spaargeld raakt ook op.

Een bekende van mij gaf aan dat ze het vandaag al had gekregen en eergisteren een specificatie. Krijg je altijd eerst de specificatie en daarna de betaling?
Bel het UWV. Heb je al een toekenningsbrief ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Het duurt na het insturen meestal een dag of drie, vier. Dus het zou kunnen dat het er vandaag is maar het kan vanwege het weekend ook maandag zijn. Heb je al gekeken of je een specificatie hebt? Die staat tussen "berichten" op uwv.nl
Je krijgt inderdaad eerst de specificatie maar meestal wel op dezelfde dag ook betaald als de specificatie.
Alle reacties Link kopieren
Wij betalen uw uitkering uiterlijk binnen 10 kalenderdagen. Zodra wij uw uitkering hebben betaald, staat het meestal binnen 3 dagen op uw rekening.
Dus als je het de eerste hebt ingediend kun je het op zijn laatst rond de 13de verwachten.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
z-u-s schreef:
04-01-2019 11:33
Bel het UWV. Heb je al een toekenningsbrief ontvangen?
Ja de brief heb ik al gekregen. Ik dacht ik probeer het eerst op het forum. Dan is het voor andere in de toekomst misschien ook makkelijker om op te zoeken.
anoniem_373511 wijzigde dit bericht op 04-01-2019 11:38
20.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mosterd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
eefje1980 schreef:
04-01-2019 11:34
Het duurt na het insturen meestal een dag of drie, vier. Dus het zou kunnen dat het er vandaag is maar het kan vanwege het weekend ook maandag zijn. Heb je al gekeken of je een specificatie hebt? Die staat tussen "berichten" op uwv.nl
Je krijgt inderdaad eerst de specificatie maar meestal wel op dezelfde dag ook betaald als de specificatie.
Bedankt zie hem nu inderdaad staan met de datum van gisteren, dan ga ik er vanuit vandaag of maandag. Wist niet dat ik hem daar kon vinden bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Gebruiker41042 schreef:
04-01-2019 11:41
Bedankt zie hem nu inderdaad staan met de datum van gisteren, dan ga ik er vanuit vandaag of maandag. Wist niet dat ik hem daar kon vinden bedankt!
Fijn dat het is overgemaakt! Hopelijk staat het snel op je rekening.
Alle reacties Link kopieren
eefje1980 schreef:
04-01-2019 11:34
Het duurt na het insturen meestal een dag of drie, vier. Dus het zou kunnen dat het er vandaag is maar het kan vanwege het weekend ook maandag zijn. Heb je al gekeken of je een specificatie hebt? Die staat tussen "berichten" op uwv.nl
Je krijgt inderdaad eerst de specificatie maar meestal wel op dezelfde dag ook betaald als de specificatie.

Weet iemand hoe het deze maand zit?
Ik heb 1 feb ingevuld maar nog niet betaalspeficicatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven