Geld & Recht alle pijlers

Online boodschappen

14-01-2019 20:08 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar doen jullie graag je online boodschappen? Doen jullie dit dan met kortingscodes?
En wat vind je hier de voor en nadelen van?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal zelf starten:
Ik hou van kortingscodes met boodschappen doen online.
En bestel meestal bij stockon of jumbo.
Soms ah
Alle reacties Link kopieren
Wij altijd bij de jumbo.

Kortingscodes nog nooit gezien hiervoor.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
14-01-2019 20:14
Wij altijd bij de jumbo.

Kortingscodes nog nooit gezien hiervoor.
Ik krijg van jumbo regelmatig op de mail een kortingscode voor 5 of 10 euro korting, soms pas geldig vanaf 50 of 75 euro dat is wel jammer
Alle reacties Link kopieren
Nee, in feite vind ik dat leuke uitjes. Toch even kijken hoe de appeltaart eruit ziet en of er mooie bloemkolen liggen. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel altijd online bij Picnic. Voor mij erg handig omdat ik niet makkelijk naar buiten ga. Ze hebben vrijwel alles wat ik nodig heb en vaak ook goede en leuke aanbiedingen. Ik vind het ook fijn dat het minimum bestelbedrag €25,- is, bij bijv. AH zit je toch al een stuk hoger en daar kom ik toch nooit aan. Ook een pluspunt is dat ze erg snel zijn met bezorgen en de bezorgers altijd ontzettend vriendelijk zijn :)
parachutes wijzigde dit bericht op 14-01-2019 20:25
Reden: Typefout
0.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Altijd bij de ah met bezorgbundel dus geen kortingscodes.
Picnic, geen bezorgkosten, goede service, goede kwaliteit, goede aanbiedingen, vriendelijk personeel.
Bij picnic omdat zowel ah als jumbo veel te hoge bedragen rekenen vanaf welke zij bezorgen. Wel jammer dat picnic regelmatig dingen niet heeft die ik nodig heb, moet ik alsnog naar ah.
De service vind ik wel goed en vriendelijke bezorgers.
Nee, ik doe het niet graag. En ik doe bij 2/3 winkels mijn boodschappen. Niet bij 1. Scheelt vaak flink wat geld.

Ben meestal net zo lang bezig online mijn kar te vullen dan thuis, vind de bezorgkosten ook hoog. Ik kies dan al snel voor de AH pick-up.

Jumbo is de site gewoon k. Heb ik een aantal keer gedaan toen ik slecht ter been was.

Ik doe het eigenlijk alleen met bonusaanbiedingen die ik ook echt nodig hebt of de versproducten bij de AH icm pickup.
Alle reacties Link kopieren
Altijd bij ah, heb een bezorgbundel. Vaak dus lekker inslaan bij aanbiedingen omdat ik er niet mee hoef te slepen. Ik heb best een hekel aan winkelen omdat dat me energie kost die ik liever aan leukere dingen besteed. Het is voor mij of het een of het ander.
Verder zijn er vaak dingen online die ik in de winkel dan weer niet kan vinden. Vooral de glutenvrije producten zijn niet in iedere winkel te krijgen.
Lucifer2018 schreef:
14-01-2019 20:37
Nee, ik doe het niet graag. En ik doe bij 2/3 winkels mijn boodschappen. Niet bij 1. Scheelt vaak flink wat geld.

Ben meestal net zo lang bezig online mijn kar te vullen dan thuis, vind de bezorgkosten ook hoog. Ik kies dan al snel voor de AH pick-up.

Jumbo is de site gewoon k. Heb ik een aantal keer gedaan toen ik slecht ter been was.

Ik doe het eigenlijk alleen met bonusaanbiedingen die ik ook echt nodig hebt of de versproducten bij de AH icm pickup.
En TO, wat ga je met deze info doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel al heel lang wekelijks bij AH en ben daar tevreden over. Onlangs kreeg ik een mail dat ze het minimumbedrag verlaagd hebben, maar ik heb het niet onthouden, want ik zit daar ver boven.
Alle reacties Link kopieren
Marhoo schreef:
14-01-2019 20:18
Ik krijg van jumbo regelmatig op de mail een kortingscode voor 5 of 10 euro korting, soms pas geldig vanaf 50 of 75 euro dat is wel jammer
Jammer dat ik dat nooit krijg.
Alle reacties Link kopieren
Hetismogelijk schreef:
14-01-2019 20:39
Ik bestel al heel lang wekelijks bij AH en ben daar tevreden over. Onlangs kreeg ik een mail dat ze het minimumbedrag verlaagd hebben, maar ik heb het niet onthouden, want ik zit daar ver boven.
Op woensdag en donderdag is het minimum bestelbedrag nu 50 euro ipv 70
Alle reacties Link kopieren
Aardbeipeer100 schreef:
14-01-2019 20:32
Picnic, geen bezorgkosten, goede service, goede kwaliteit, goede aanbiedingen, vriendelijk personeel.
Dit ja!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
parachutes schreef:
14-01-2019 20:24
Ik bestel altijd online bij Picnic. Voor mij erg handig omdat ik niet makkelijk naar buiten ga. Ze hebben vrijwel alles wat ik nodig heb en vaak ook goede en leuke aanbiedingen. Ik vind het ook fijn dat het minimum bestelbedrag €25,- is, bij bijv. AH zit je toch al een stuk hoger en daar kom ik toch nooit aan. Ook een pluspunt is dat ze erg snel zijn met bezorgen en de bezorgers altijd ontzettend vriendelijk zijn :)
Stockon is net zoiets als picnic. Ook vanaf 25 euro helaas bezorgt picnic niet bij ons.
Alle reacties Link kopieren
AH, hoogzwanger mee begonnen omdat het toen wel handig was. En toen was het met een baby ook wel handig. En nu is het nog steeds wel handig ;-D

Ik ben ook gewoon goedkoper uit als ik alles in een keer bestel dan dat ik zelf langs de winkels ga.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
14-01-2019 20:38
En TO, wat ga je met deze info doen?
Ik ben sinds kort achter het bestaan van stockon en vroeg me af of er nog meer waren die ik niet ken. Zoals ah vind ik het minimum van bestellen qua bedrag te hoog vandaar dat ik ervaringen van andere vraag. Stockon heeft niet alles, ik gebruik het vooral voor luiers voor mijn kids. Maar qua boodschappen ben ik nog op zoek naar iets fijns.
Jumbo. Niet alrijd maar als ik veel zware dingen heb. En bestel dan extra veel houdbare dingen voor een volle voorraadkast. In de app kan ik juist goed nadenken over wat ik handig of lekker vind en waar ik in de winkel nooit aan denk.
Alle reacties Link kopieren
Picnic staat helaas niet bekend om zijn klantvriendelijke arbeidsvoorwaarden. Ze betalen niet conform een cao, ze vinden dat ze daar niet onder vallen. Daarnaast een hoge werkdruk, onveilige omgeving en slechte beloning. De goedkope boodschappen moeten natuurlijk door iemand betaald worden.
Alle reacties Link kopieren
jumbo is een rot site om te bestellen, Picnic en AH bezorgen hier niet helaas..en geen pick-up punt. Ik heb wel eens op vakantie iets laten bezorgen door AH, ideaal !
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
14-01-2019 21:10
jumbo is een rot site om te bestellen, Picnic en AH bezorgen hier niet helaas..en geen pick-up punt. Ik heb wel eens op vakantie iets laten bezorgen door AH, ideaal !
Ik dacht dat ah ongeveer overal bezorgde, me ook in vergist dus...
Alle reacties Link kopieren
_Doortje_ schreef:
14-01-2019 20:53

Ik ben ook gewoon goedkoper uit als ik alles in een keer bestel dan dat ik zelf langs de winkels ga.
Dat heb ik ook ontdekt.
Twee jaar geleden na een buikoperatie een aantal weken laten bezorgen omdat ik niets mocht en mijn kinderen op vakantie waren. Nu heb ik voor mezelf toegegeven dat het met een spier- en zenuwaandoening echt geen luiheid is om het te laten bezorgen.
Geen impulsaankopen meer scheelt behoorlijk in de portemonnee.

Eerst liet ik Hoogvliet bezorgen, ruime keus in bezorgtijden, ze zetten alles daar waar jij wilde, statiegeldflessen namen ze mee en ook de kratten.
Sinds oktober hebben ze de bezorging bij post.nl ondergebracht, wat een drama.
Bezorging tot de voordeur, alleen bezorging tussen 16-18 uur of 20-22 uur en dan nog komen ze rustig een uur te vroeg of te laat, kartonnen dozen vol boodschappen zetten ze gewoon op de natte galerij, de dozen moesten ze ook weer mee terug nemen maar dat deden ze niet, statiegeldflessen namen ze ook niet mee dus mocht alsnog de deur uit.

Sinds vorige week laat ik Jumbo bezorgen. Tot nu toe bevalt dat prima.
App is wel even zoeken en wennen maar ik heb de tijd.
_Doortje_ schreef:
14-01-2019 20:53
AH, hoogzwanger mee begonnen omdat het toen wel handig was. En toen was het met een baby ook wel handig. En nu is het nog steeds wel handig ;-D

Ik ben ook gewoon goedkoper uit als ik alles in een keer bestel dan dat ik zelf langs de winkels ga.
Ik niet. Ik deed dat vroeger wel en ben nu echt goedkoper uit. Zelfs als ik dan eens per maand wel bepaalde aanbiedingen ophaal bij de AH of Jumbo.
Tegen gunstige tarief als dat lukt. Bij de Jumbo is dat soms maar een euro.

Maar ik maak ook echt week menu's van de versaanbiedingen. En ik ben een zeikerd met bepaalde etenswaar mbt suikerproblemen, dus kan sowieso niet in 1 winkel kopen.

En impuls aankopen heb ik sowieso geen last van. ;) Geen geld voor.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 14-01-2019 21:44
17.45% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven