Geld & Recht alle pijlers

Ik geef één Roamler invite weg.

10-02-2019 07:33 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! :daisy:

Wie is er nog op zoek naar een Roamler invite?! Ik mag er één weggeven. :)

Mocht je belang bij de invite hebben,vermeld hieronder dan even je woonplaats en een korte motivatie.

Liefs


De invite is inmiddels weggegeven. :jump:
anoniem_380517 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 14:27
12.42% gewijzigd
flatverkopen schreef:
10-02-2019 14:46
Ik heb ook interesse, verdien graag een zakcentje bij en ben in ons huishouden degene die de boodschappen doet.
PS: ik zie nu dat hij al vergeven is. Tips waar ik een invite kan krijgen zijn ook welkom.
Op marktplaats staan er vaak ook wel invites :)
Alle reacties Link kopieren
Maar wat moet je zoal doen? Waar kun je mee verdienen en hoe wordt dit beoordeeld en uitbetaald?
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
10-02-2019 16:03
Maar wat moet je zoal doen? Waar kun je mee verdienen en hoe wordt dit beoordeeld en uitbetaald?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Het klinkt heel leuk maar is er een addertje onder het gras? Hoe werkt het precies?
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat je je inkomsten ook moet opgeven bij de belastingdienst en er dus ook belasting over gaat betalen.

Je wordt gevraagd om foto's te maken in bijvoorbeeld de supermarkt om te kijken hoeveel lege vakken er zijn bij de ongekoelde dranken, of er voetbalwedstrijden te zien zijn in een café, of supermarkten reclame maken voor specifieke producten, etc. Vind het zelf niet echt makkelijk om een heel gangpad te fotograferen zonder dat het iemand gaat opvallen en voor die paar euro vind ik het ook niet altijd de moeite. Je opdrachten worden later nagekeken en als je iets mist word je inzending afgekeurd en heb je niets en kun je weer opnieuw beginnen.
Nou,... Ik vind ze wel streng hoor.. Moet je van zo'n actieplek élke fles en elke variant gaan beschrijven. Voor 2 euro. Doei.

Had ik een alternatief gevonden: een actieplek. Telt het niet omdat het 2 flesjes ipv 4 flesjes zijn en dat een actieverpakking is, niet een aanbieding. Zucht.
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat het een uitnodiging was voor een datingsite. Zo’n datingsite voor de elite :) Net zoals ‘the Inner Circle’ een datingapp voor ‘the happy few’.
Nu ik even verder lees, lijkt mij dat je er geen rooie rotcent mee verdient, maar je moet er wel onmogelijke dingen voor doen. Net zo niets dus als enquêtes invullen.
Alle reacties Link kopieren
Via marktplaats een invite geregeld en kennis gemaakt met het systeem. Echt teveel werk voor de verdiensten die er tegenover staan wat mij betreft en ik zou me erg ongemakkelijk voelen om foto's te gaan staan maken. Ik ga mijn account dus maar weer deactiveren, benieuwd hoe makkelijk/moeilijk dat gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, en je moet de hele dag internet in de gaten houden of er weer een nieuwe opdracht komt, anders kapen anderen hem al weg.
Binnen 2 uur de opdracht uitvoeren, en dan doe je al die moeite, keuren ze het op een pietluttig iets af. Zij wel de resultaten, jij geen geld.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
flatverkopen schreef:
11-02-2019 00:30
Ik ga mijn account dus maar weer deactiveren, benieuwd hoe makkelijk/moeilijk dat gaat.

Dat gaat soepel. Ik had een aantal jaar geleden al een Roamleraccount, maar ik vond de moeite niet opwegen tegen de verdiensten. En ik had ook helemaal geen zin meer om als een malloot foto's te gaan staan maken in zo'n winkel. Kostte me nog een groot deel van m'n databundel ook, want je moet in de winkel alle vragen beantwoorden en de foto's versturen. Op een gegeven moment was ik er klaar mee, heb ik m'n verdiensten laten uitbetalen en m'n account opgezegd.
Hier gaat het best leuk. Niet dat ik er rijk van word, maar net een paar extra centen.
Ik kies wel vrij bewust wat ik doe. Nu is het hier ook rustig, dus sommige opdrachten staan dagen online. Die opdracht over een drankcheck leverde hier 15,- op. Ben met mijn dochter een drankje gaan doen en heb even foto's gemaakt van de menukaart en die vragen verder thuis ingevoerd.
Maar heb ook wel eens voor pietsnot veel werk gehad die afgekeurd werd omdat ik teveel! foto's had.
Per keer leer ik beter welke dingen ik wel wil doen en welke niet.
Dus je geeft geld uit aan een drankje om geld te verdienen? Zo niet rendabel.
Alle reacties Link kopieren
positivodo schreef:
11-02-2019 22:40
Dus je geeft geld uit aan een drankje om geld te verdienen? Zo niet rendabel.

Je krijgt het geld van een drankje/bioscoopkaartje terug. En bovendien, een drankje kost geen € 15,-
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een gesprekcheck gedaan bij KPN voor € 40; een paar minuten werk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog een invite over als iemand wil. Stuur maar een pb als iemand interesse heeft (wel even melden graag, want ik zie geen pb-meldingen).
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
12-02-2019 22:38
Ik heb ook nog een invite over als iemand wil. Stuur maar een pb als iemand interesse heeft (wel even melden graag, want ik zie geen pb-meldingen).
Ik wil wel graag, stuur je een pb!
Alle reacties Link kopieren
positivodo schreef:
11-02-2019 22:40
Dus je geeft geld uit aan een drankje om geld te verdienen? Zo niet rendabel.
Mwah, je gaat natuurlijk geen 2 Euro betalen als je maar 3 Euro krijgt, maar ik had vorige week een check die € 17,50 opleverde, dus dat kopje thee van € 1,90 kon wel uit
Alle reacties Link kopieren
meissie22 schreef:
12-02-2019 22:42
Ik wil wel graag, stuur je een pb!
Helemaal goed! Ik ga er morgen mee aan de slag voor je.
"After all this time?" "Always."
girasole3 schreef:
12-02-2019 22:48
Mwah, je gaat natuurlijk geen 2 Euro betalen als je maar 3 Euro krijgt, maar ik had vorige week een check die € 17,50 opleverde, dus dat kopje thee van € 1,90 kon wel uit
Precies dit, en ik doe dan zo'n check op een moment dat ik er ook nog wat anders uithaal. Nu bijvoorbeeld was ik gaan fietsen met dochter, lekker eindje en zijn we daar gaan opwarmen. €5, betaald aan drankjes, €15,- ontvangen van Roamler. Als ik geen roamler had, had ik ook een drankje gedaan. Nu alleen iets bewuster de plek gekozen.
Wat is Roamler?
Roamler is een app voor op je smartphone. Via deze app kun je allerlei kleine opdrachtjes doen namens bedrijven. Deze bedrijven betalen hier een klein bedrag voor. Je kunt denken aan opdrachten als:

Voorraad tellen bij winkels
Kijken of de actie-communicatie goed in de winkel hangt
Je mening geven over de orde en netheid van de winkel.
Het lijkt eigenlijk heel erg op mysteryshoppen, maar met één groot voordeel: je kunt de vragen direct invullen in de winkel en hoeft dus niet veel voor- en nawerk te doen!

Hoe werkt Roamler?
Roamler werkt dus via de smartphone. Via GPS bepaalt de app je locatie en laat dan direct zien over er open opdrachten in de buurt zijn. Als dit het geval is kun je de opdracht direct accepteren en gaan uitvoeren.

In het begin doe je alleen onbetaalde opdrachtjes, zodat ze kunnen inschatten of je de opdrachten wel goed leest en er zorgvuldig mee omgaat. Even doorbijten, maar binnen één dag kun je al op level 2 zitten en dan kun je dus wél betaalde opdrachten doen.

Vanaf level 3 krijg je ook invites; dit betekent dat je vanaf dat moment mensen kunt gaan uitnodigen om ook gebruik te maken van Roamler.

Valt er wat te verdienen met Roamler?
Jazeker! Ik ben nu iets meer dan een week lid van Roamler en heb inmiddels €16 verdient. Het is geen wereld-bedrag, maar het is toch weer leuk meegenomen! 🙂 En laten we eerlijk zijn: met veel andere manieren om wat bij te verdienen gaat het toch stukken langzamer….


ok.... :)
Een soort piramidespel dus met onbetaalde arbeid als inzet. Degenen die een invite weggeven verdienen mee aan alles wat de nieuweling doet. Begrijp ik dat goed?
kadanz schreef:
13-02-2019 09:54
Een soort piramidespel dus met onbetaalde arbeid als inzet. Degenen die een invite weggeven verdienen mee aan alles wat de nieuweling doet. Begrijp ik dat goed?
Ik geloof dat je geen geld/punten/beloning krijgt als iemand zich aanmeldt via jouw invite.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
12-02-2019 21:08
Vandaag een gesprekcheck gedaan bij KPN voor € 40; een paar minuten werk
Ben jij een hoog level?
Ik krijg vooral opdrachten voor een paar euro. Sommige zijn wel te doen, maar bijvoorbeeld alle actieplekken bij de AH op de foto zetten en alle producten beschrijven voor 2 euro vind ik veel werk voor weinig.
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
meissie22 schreef:
12-02-2019 22:42
Ik wil wel graag, stuur je een pb!
Ik heb je een PB gestuurd Meissie.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
KitKeller schreef:
13-02-2019 11:33
Ben jij een hoog level?
Ik krijg vooral opdrachten voor een paar euro. Sommige zijn wel te doen, maar bijvoorbeeld alle actieplekken bij de AH op de foto zetten en alle producten beschrijven voor 2 euro vind ik veel werk voor weinig.
Nee, helemaal niet , maar opdrachten die lang open blijven staan worden vaak meer waard. Ik was toevallig in een plaats waar die voor dat bedrag open stond.
Heb zo’n zelfde check ook wel eens voor € 8 gedaan.
Blijkbaar zijn er op de plek waar ik gisteren was weinig Roamlers.
Diocca schreef:
13-02-2019 11:16
Ik geloof dat je geen geld/punten/beloning krijgt als iemand zich aanmeldt via jouw invite.

Wanneer jouw Roamler Recruit level 2 bereikt, ontvang jij twee euro. Gelijk. Vanaf dat moment krijg je 2% van het geld dat jouw Roamler Recruit verdient. Verdient jouw Roamler Recruit 2 euro met een simpele schap check in level 2 of hoger? Dan krijg jij 4 cent, zonder er iets voor te doen! Het klinkt misschien niet als een groot bedrag, maar Roamlers weten hoe kleine bedragen gezamenlijk snel tot een aardig spaarpotje kunnen groeien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven