Geld & Recht alle pijlers

Ik geef één Roamler invite weg.

10-02-2019 07:33 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! :daisy:

Wie is er nog op zoek naar een Roamler invite?! Ik mag er één weggeven. :)

Mocht je belang bij de invite hebben,vermeld hieronder dan even je woonplaats en een korte motivatie.

Liefs


De invite is inmiddels weggegeven. :jump:
anoniem_380517 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 14:27
12.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
NoExcuses,
Je hebt een pb.
Ik kreeg geen melding vandaar dat ik jouw antwoord niet gezien heb.
Ik houd het in de gaten nu!
girasole3 schreef:
28-02-2019 11:00
Ik heb er ook nog 1 weg te geven.
Je kunt me een pb sturen ; graag met regio
Hey Girasole,

Ik heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Als iemand nog een invite heeft wil ik ook wel ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
De invites zijn inmiddels weggegeven.
Alle reacties Link kopieren
AusAngel schreef:
28-02-2019 12:32
Als iemand nog een invite heeft wil ik ook wel ontvangen!
Stuur maar een pb
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
28-02-2019 12:14
Hey Girasole,

Ik heb je een berichtje gestuurd!
Bericht terug gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand toevallig nog een invite weg te geven?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu level 3 :)
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat schoot lekker op vandaag: € 28,50 verdiend met 2 opdrachten in iets van 45 minuten :yes:

De eerste was een bezoekje aan een meubelzaak. 2 foto’s maken van een bank waar ik in was geïnteresseerd (niks geheimzinnigs doen, want ‘even thuis laten zien’), praatje maken met de verkoper, vragen invullen.
De opdracht stond er al 2 weken, voor € 7,50. Waarschijnlijk wilde de opdrachtgever heel graag de antwoorden, want vanaf gisteren was hij opeens € 15,- dat was de moeite waard om even naar de volgende plaats te rijden.

Daar ook bij de grote AH een onderzoek naar vitamines gedaan. Daar veel foto’s moeten maken en de voorraad moeten beschrijven. Daar voelde ik me wel wat opgelaten, om daar zo’n tijd te staan.
Af en toe maar even naar een ander pad gegaan en toen weer terug voor de verdere opdracht.

Ook zeer snel de bevestiging dat mijn onderzoeken waren goedgekeurd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
28-02-2019 18:14
Zo, dat schoot lekker op vandaag: € 28,50 verdiend met 2 opdrachten in iets van 45 minuten :yes:

De eerste was een bezoekje aan een meubelzaak. 2 foto’s maken van een bank waar ik in was geïnteresseerd (niks geheimzinnigs doen, want ‘even thuis laten zien’), praatje maken met de verkoper, vragen invullen.
De opdracht stond er al 2 weken, voor € 7,50. Waarschijnlijk wilde de opdrachtgever heel graag de antwoorden, want vanaf gisteren was hij opeens € 15,- dat was de moeite waard om even naar de volgende plaats te rijden.

Daar ook bij de grote AH een onderzoek naar vitamines gedaan. Daar veel foto’s moeten maken en de voorraad moeten beschrijven. Daar voelde ik me wel wat opgelaten, om daar zo’n tijd te staan.
Af en toe maar even naar een ander pad gegaan en toen weer terug voor de verdere opdracht.

Ook zeer snel de bevestiging dat mijn onderzoeken waren goedgekeurd.
Welk level zit jij nu?
Alle reacties Link kopieren
NoExcusesJustRun schreef:
28-02-2019 18:20
Welk level zit jij nu?

2. En een half, qua XP. ;)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Lekker is dat hè zulke opdrachten.
Afgelopen maandag stonden er nog 3 energychecks open bij verschillende Spar Expres shops; die waren ineens ook € 12,50 per stuk waard, weliswaar een kilometer of 11 rijden, maar dat loont wel, kon toen ook meteen een promocheck bij de Phonehouse doen voor € 14.

Heb deze maand sowieso veel verdiend. De prijscheck bij eetcafé's en restaurants heeft me behoorlijk wat opgeleverd.
Alle reacties Link kopieren
Level 4 inmiddels gehaald en al aardig wat verdiend in de 1e maand. :biggrin:
Is er bij jullie weleens een gedane opdracht afgekeurd?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
28-02-2019 18:37
2. En een half, qua XP. ;)
Ik ben iets verder. ;)
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt best leuk voor mijn vrije dagen. Ik heb een nieuwe telefoon die ik morgen ga installeren, wil die app er ook wel meteen opzetten. Mocht er iemand zijn die zo'n invite over heeft ... :)
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
28-02-2019 19:01
Is er bij jullie weleens een gedane opdracht afgekeurd?
Ja hoor en niet altijd even logisch.
Deze week een check gedaan bij 2 vestigingen van Kruidvat.
‘S ochtends goedgekeurd; ‘s middags op precies dezelfde manier de foto’s gemaakt werd ie door iemand anders nagekeken en afgekeurd.
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
28-02-2019 19:01
Is er bij jullie weleens een gedane opdracht afgekeurd?
Ja,dan had ik iets niet goed gedaan bij de opdracht. Sommige opdrachten zijn in het begin best lastig en dan gaat het bij mij de eerste keer fout. Maar er word via de chat altijd uitgelegd wat ik fout heb gedaan,daardoor weet ik ook waar ik de volgende keer op moet letten. En de tweede keer lukt het dan wel. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog 2 invites te vergeven.

Wie het eerst komt, het eerst maalt
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
28-02-2019 19:01
Is er bij jullie weleens een gedane opdracht afgekeurd?
Ja, daarom doe ik ook geen opdrachten meer waar je heel veel foto's voor moet maken of veel vragen voor moet beantwoorden.
Of het moet veel geld opleveren, dan wil ik het nog wel proberen. Ik ga er ook niet met de auto voor omrijden of voor op pad, doe alleen dingen waar ik op de fiets of lopend naar toe kan.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
28-02-2019 18:57
Lekker is dat hè zulke opdrachten.
Afgelopen maandag stonden er nog 3 energychecks open bij verschillende Spar Expres shops; die waren ineens ook € 12,50 per stuk waard, weliswaar een kilometer of 11 rijden, maar dat loont wel, kon toen ook meteen een promocheck bij de Phonehouse doen voor € 14.

Heb deze maand sowieso veel verdiend. De prijscheck bij eetcafé's en restaurants heeft me behoorlijk wat opgeleverd.
Ik fiets ook rustig 10 km voor de opdrachten die veel opleveren. Prijscheck bij eetcafe’s en restaurants kan ik nooit doen omdat bij de opdrachten die ik iedere keer zie staan er iets staat over het aantal inwoners en hier wonen dan teveel mensen. Of het is een opdracht met voetbalwedstrijden,die sla ik liever over.

Nu ben ik nieuwsgierig.. Wat noem jij veel?!
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
28-02-2019 19:06
Ik heb nog 2 invites te vergeven.

Wie het eerst komt, het eerst maalt
Ik heb je een pb gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
28-02-2019 19:13
Ik heb je een pb gestuurd :)
Je hebt bericht terug
Alle reacties Link kopieren
@noexcuses:
Die mazzel had ik dan wel met die opdracht. Ik woon en werk in een plaats met het gevraagde aantal inwoners en kom regelmatig in 2 andere plaatsen die er ook aan voldeden.
*poef*
girasole3 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 19:43
6.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
28-02-2019 19:05
Ja hoor en niet altijd even logisch.
Deze week een check gedaan bij 2 vestigingen van Kruidvat.
‘S ochtends goedgekeurd; ‘s middags op precies dezelfde manier de foto’s gemaakt werd ie door iemand anders nagekeken en afgekeurd.
Dat is mij ook een keer gebeurd,bij de Biodernal opdracht. Gewoon de naam noemen van degene die de opdracht heeft nagekeken (dat kun je terug zien in de chat) en in discussie gaan en zeggen dat je de opdracht eerder hebt gedaan op dezelfde manier en dat deze wél is goedgekeurd . Dan word de goedgekeurde opdracht opnieuw nagekeken en vergeleken met de nieuwe opdracht. Als jij dan die opdracht op dezelfde wijze hebt uitgevoerd worden ze beiden goedgekeurd. Maar het kan ook zijn dat je daar dezelfde fout hebt gemaakt en dat die ander dat over het hoofd heeft gezien en de opdracht onterecht goed is gekeurd. Dan heb je geluk,want die gaan ze niet ineens afkeuren. Er word dan wel duidelijk uitgelegd wat je fout hebt gedaan. En de andere opdracht word dan ook afgekeurd.
Bij mij werden beide opdrachten goedgekeurd en bleek dat diegene die nakeek zelf niet op zat te letten en kreeg ik ook excuses daarvoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven