Geld & Recht alle pijlers

Ik geef één Roamler invite weg.

10-02-2019 07:33 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! :daisy:

Wie is er nog op zoek naar een Roamler invite?! Ik mag er één weggeven. :)

Mocht je belang bij de invite hebben,vermeld hieronder dan even je woonplaats en een korte motivatie.

Liefs


De invite is inmiddels weggegeven. :jump:
anoniem_380517 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 14:27
12.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
28-02-2019 19:06
Ik heb nog 2 invites te vergeven.

Wie het eerst komt, het eerst maalt
Ik heb je een berichtje gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
NoExcusesJustRun schreef:
28-02-2019 19:03
Ik ben iets verder. ;)

Ook jij bent ongetwijfeld eens level 2 (en een half) geweest.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vlinder5346 schreef:
28-02-2019 19:25
Ik heb je een berichtje gestuurd :)
Berichtje terug!
Alle reacties Link kopieren
Mijn invites zijn vergeven
Alle reacties Link kopieren
Foutje
anoniem_380517 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 19:47
98.79% gewijzigd
Gelukkig dat er bij sommigen ook wel iets is afgekeurd, ik voel me soms echt dom.
Mss is het wennen, bedankt voor de antwoorden :flag:
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
28-02-2019 19:25
Ook jij bent ongetwijfeld eens level 2 (en een half) geweest.
Klopt. Ik bedoelde er verder niks mee. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Nergens voor nodig Nepalese!
Soms wordt er iets afgekeurd omdat ik zelf niet goed gekeken heb en bijvoorbeeld invulde dat een bepaald product niet op voorraad was, terwijl het er wel stond :facepalm:
Jammer dan ....
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog een invite over?
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
28-02-2019 19:22
@noexcuses:
Die mazzel had ik dan wel met die opdracht. Ik woon en werk in een plaats met het gevraagde aantal inwoners en kom regelmatig in 2 andere plaatsen die er ook aan voldeden.
*poef*
Dan heb je zeker mazzel!

Ik wil er niet teveel mee verdienen vanwege de inkomstenbelasting want het is mij nog onduidelijk hoeveel ik precies mag bijverdienen. In de app zit alleen een informatie document over België,over NL kan ik niks vinden. Deze maand heb ik veel verdiend,vanaf nu doe ik het wat rustiger aan. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog niet zo lang mee bezig, maar ik verwacht niet dat ik altijd zoveel kan doen. Zoals al geschreven waren dit goed betaalde opdrachten en dan tikt het aardig aan. Als je dat moet doen met opdrachten van 2 of 3 Euro, wordt het een dagtaak :)
Volgende week ben ik op vakantie, dus dat wordt al een Roamler loze week
Alle reacties Link kopieren
@suikerwafel: je mailadres klopt niet, ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
28-02-2019 20:57
Ik ben er nog niet zo lang mee bezig, maar ik verwacht niet dat ik altijd zoveel kan doen. Zoals al geschreven waren dit goed betaalde opdrachten en dan tikt het aardig aan. Als je dat moet doen met opdrachten van 2 of 3 Euro, wordt het een dagtaak :)
Volgende week ben ik op vakantie, dus dat wordt al een Roamler loze week
Ik ook niet,ben er net een maand mee bezig. ;) Dan tikt het inderdaad aardig aan en dan wordt het net wat je zegt een dagtaak. Als iemand het geld hard nodig heeft dan snap ik het wel dat iemand er zijn/haar dagtaak van maakt maar ik heb het niet echt nodig,het gaat bij mij op aan kleding/schoenen. XD
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
28-02-2019 20:58
@suikerwafel: je mailadres klopt niet, ik heb je een pb gestuurd
Heb je een pb terug gestuurd! Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog een Roamler invite om weg te geven. Ik zou wel graag je motivatie willen weten, en of je denkt het lang vol te houden.
Hammiewammies schreef:
03-03-2019 21:25
Ik heb ook nog een Roamler invite om weg te geven. Ik zou wel graag je motivatie willen weten, en of je denkt het lang vol te houden.
Hoi Hammiewammies,
Ik heb je een pb gestuurd. De invite van Girasole is helaas niet aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een invite om weg te geven! Stuur me een pb met je motivatie als je geïnteresseerd bent
Alle reacties Link kopieren
Net 2x € 7,- verdiend met een opdracht over sportwedstrijden op tv die op locatie werden getoond. Bij een volledige opdracht kreeg je 12,50 en moest je naar binnen om te kijken op hoeveel schermen het getoond werd.

Maar mijn beide locaties, een restaurant en een snackbar, waren allebei gesloten.
Foto van de gevel maken en melden dat ze gesloten waren.
14 euro in de pocket.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik gisteravond ook een aantal gedaan en vandaag nog 1.
Aantal wel open , 2 niet.
Snel verdiend
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
10-03-2019 20:33
Die heb ik gisteravond ook een aantal gedaan en vandaag nog 1.
Aantal wel open , 2 niet.
Snel verdiend

Zeker snel verdiend!
Hoe reageerden de mensen als je binnen kwam? Het lijkt me dat je dan toch bekeken wordt, in een ‘stamkroeg’?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat soort locaties doe ik nooit; dat vind ik ook niet fijn. Maar deze keer stonden er een hoop andere locaties bij.

1 was een cafetaria, mooi te combineren met eten halen, 1 een grand café waar ik wel vaker kom, 1 locatie waarvan ik wist dat die niet meer open is (al meer dan een jaar overigens...), een zalencentrum waar van alles is, een bowling- en vrijetijdscentrum en waar je dus ook makkelijk binnenloopt en vanmiddag bij een tennisclub waarbij ik met dit weer er al vanuit ging dat die niet open zou zijn.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 21:18
5.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gaan die zo gemakkelijk ja? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed heb gekeken. Hoe is het dan als zaken wel open zijn, moet je dan veel foto's maken, een drankje bestellen, of alleen een foto van het scherm maken?
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Aangeven of er sport wordt uitgezonden en dan 2 foto’s maken en later nog een foto van buiten.

Het hangt een beetje van de locatie af, bij dingen zoals een sportbar in een sportcentrum of bij dat bowlingcentrum
kun je zo binnen wandelen, foto’s maken en weer door.
Bij het grand café heb ik met mijn gezelschap inderdaad ook een drankje genomen (dat waren we overigens al van plan).
Alle reacties Link kopieren
Mocht er iemand een invite te vergeven hebben dan zou ik die graag willen!
mano28 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 23:20
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand een invite overhebben hou ik mij ook aanbevolen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven