Geld & Recht alle pijlers

Ik geef één Roamler invite weg.

10-02-2019 07:33 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! :daisy:

Wie is er nog op zoek naar een Roamler invite?! Ik mag er één weggeven. :)

Mocht je belang bij de invite hebben,vermeld hieronder dan even je woonplaats en een korte motivatie.

Liefs


De invite is inmiddels weggegeven. :jump:
anoniem_380517 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 14:27
12.42% gewijzigd
De forumster die mijm zuurverdiende eerste invite heeft mogen ontvangen, is bij 300xp blijven steken en reageert niet op mijn berichtje, ondanks dat zij zelf voorstelde om contact te houden om ervaringen uit te wisselen. Niet leuk.

De barcode checks doe ik ook niet, veel te veel foto's moet je dan maken.

Ik ben een keer aangesproken in een winkel. De filiaalmanager gaf duidelijk aan er niet van gediend te zijn. Daar kom ik dus niet weer(en zij zijn één klant kwijt, was wat onprettig namelijk).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit aangesproken maar doe ook geen opdrachten waar je heel veel foto's moet maken of op onmogelijke/opvallende plekken zoals bij producten in een koeling.
Vorige week bijna niets gedaan omdat ik geen tijd had en nu zie ik niets leuks of wat de moeite waard is.
girasole3 schreef:
22-05-2019 21:53
Als je mij een pb stuurt met je mailadres komt ie jouw kant op
Done! Super bedankt :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog een invite over, dus mocht iemand interesse hebben!
Alle reacties Link kopieren
Gooischevrouw schreef:
23-05-2019 20:48
Done! Super bedankt :smooch:
Ga je er nog iets mee doen?
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend de RayBan check gedaan bij Eyewish. Je mocht je nu melden, en toen wilde ik het wel doen.

‘Ongemerkt’ foto’s gaan maken van dure zonnebrillen en ze oppakken om te kijken of model X aanwezig is, dat is niet te doen.

De medewerker was erg behulpzaam, ik kreeg zelfs koffie :)
Maar hij zei ook dat hij wel zou vragen wat ik aan het doen was, als ik zomaar foto’s ging maken, en waarvoor. En dan moet je iets verzinnen waarom je de hele displays op de foto zet..

Nu 17,50 verdiend, met de opmerking dat ik wel goed op moest letten of het model (wat piepklein in het pootje staat) wel de juiste kleur glazen had..

Dat had me ongemerkt zeker nooit gelukt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had die opdracht gisteren hier in de buurt gedaan maar vraag me af of ze niets gezien hebben. Er waren twee medewerkers, allebei met een klant bezig dus het leek me een mooi moment om naar binnen te gaan. Toen een naar mijn telefoon keek, heb ik maar gezegd dat ik op zoek was naar een zonnebril en wat brillen op gezet. Ik heb wel wat wazige foto's gemaakt maar ze werden toch goed gekeurd. Hoop niet dat ze er in die winkel nu alsnog achter komen dat ik dit gisteren gedaan heb.
Was al een paar keer eerder langs gelopen maar toen waren er geen klanten.
Alle reacties Link kopieren
Kon jij die bepaalde types zonnebrillen makkelijk vinden? Hingen daar tags aan ofzo? Hier niet, de medewerker zei ook dat hij daar geen materiaal voor had ontvangen. Ik vond die voorbeeldfoto niet zo duidelijk dat ik die uit het hele rek zou herkennen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Er waren maar 8 zonnebrillen van Rayban en er hingen zwarte kaartjes aan met reclame voor die kleuren. Ik heb alleen naar de poten en de voorkant gekeken of dat er een beetje op leek en "ja" aangevinkt.
Ik heb nog 2 invites te geef. Heeft iemand interesse?
Er komt een nieuwe tandenboratel mijn kant op 😀 Toevallig bij nog meer mensen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas. Was dar die kindertandenborstel die laatst voorbij kwam?

Er is ook weer een straatverkopercheck voor 15,- zag ik :cheer:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee niet de kindertandenborstel (daar is mijn kleintje nog te klein voor). Dinsdag komt ie binnen, ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
[quote=himalaya post_id=30077325 time=1561181095 user_id=69117
Er is ook weer een straatverkopercheck voor 15,- zag ik :cheer:
[/quote]

Hier vandaag niet helaas
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
22-06-2019 12:10

Hier vandaag niet helaas

Hij was ook direct weg, dus ook niks kunnen scoren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naast Roamler ook met een soortgelijke app bezig, namelijk Smartspotter. Hier heb ik nog twee invites van te vergeven.
Iemand die hier graag een van wil? :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weleens aangesproken door een beveiliger in de supermarkt. Die reageerde verder wel heel aardig hoor.

Mezelf bekend maken doe ik nooit. Ik vind dat altijd awkward omdat de meeste winkeliers geen idee hebben waar het over gaat, dan staan ze je aan te kijken of het wel klopt wat je zegt (ondanks je brief). Nee dat doe ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Degene die mijn invite heeft gekregen is ook in het eerste level blijven hangen. Jammer. Ik heb vorig jaar de tandenborstel al mogen testen. Was er erg blij mee en gebruik nog steeds dagelijks deze borstel. Ik kreeg toen de nieuwste oral-b in het paars met wit
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er een topic over is! Ik ben sinds kort aardig fanatiek roamler.
Ik heb de bp warme snacks check echt zo vaak gedaan de afgelopen tijd dat ik echt veel verdiend heb deze maand, komt goed uit in deze vakantieperiode!
Iemand nog meer die check gedaan? Bij mijn bp was de vitrine steeds leeg dus ik was zo klaar. Ze hadden vliegenoverlast.
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
18-06-2019 18:22
Ik heb nog 2 invites te geef. Heeft iemand interesse?
Ja, ik wel, graag!

Oh, zie nu de datum pas :facepalm: Als je ze nog hebt, zou ik er wel graag eentje willen :biggrin:
irish_wasser_woman wijzigde dit bericht op 30-07-2019 18:31
Reden: Beter kijken.....
25.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
30-07-2019 18:31
Ja, ik wel, graag!

Oh, zie nu de datum pas :facepalm: Als je ze nog hebt, zou ik er wel graag eentje willen :biggrin:
Ik heb nog wel wen invite, stuur me maar een pb
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb nog een invite weg te geven. Graag iemand die net zo fanatiek wordt als ik 😄. Dat is wel een eis. Stuur maar een pb. Gr Lana
Alle reacties Link kopieren
Lana08 schreef:
01-08-2019 17:15
Hoi, ik heb nog een invite weg te geven. Graag iemand die net zo fanatiek wordt als ik 😄. Dat is wel een eis. Stuur maar een pb. Gr Lana

Wn hoe weet men hoe fanatiek jij bent? 😁
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
30-07-2019 19:59
Ik heb nog wel wen invite, stuur me maar een pb
Je hebt een pm!
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
01-08-2019 18:52
Je hebt een pm!
Jij ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven