Geld & Recht alle pijlers

Controle cv ketel huurhuis

27-02-2019 20:00 21 berichten
Mijn huisbaas heeft een onderhoudscontract voor de cv ketel. Nu heeft ze me gevraagd een afspraak hiervoor in te plannen. Alleen staat in de mail van het onderhoudscontract dat de ketel bereikbaar moet zijn en dat is tie niet. De ketel staat achter twee ingebouwde kasten. Deze kunnen wel uit elkaar maar ik kan dit niet alleen doen. Is dit nu mijn probleem of die van de huiseigenaar? Alvast bedankt voor jullie advies.
Alle reacties Link kopieren
Ehm. Wie heeft die inbouwkasten geplaatst?
Dat lijkt me jouw probleem. Waarom heb je er kasten omheen gebouwd zodat je er niet bij kan? Je moet toch af en toe water bij kunnen vullen ook? En 'm bij storing kunnen resetten.
Zalmsnipper schreef:
27-02-2019 20:01
Ehm. Wie heeft die inbouwkasten geplaatst?
Deze kasten zaten er al in.
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
27-02-2019 20:01
Ehm. Wie heeft die inbouwkasten geplaatst?
Dit! Wie heeft die kasten geplaatst voor de cv ketel? Want dat is niet echt slim.
Alle reacties Link kopieren
Wie bouwt er nu zijn cv ketel in? :O

Als jij dat gedaan hebt dan is het jouw probleem.
Hoe vul je hem bij dan?
I like being a mess. It's who I am.
redbulletje schreef:
27-02-2019 20:02
Dat lijkt me jouw probleem. Waarom heb je er kasten omheen gebouwd zodat je er niet bij kan? Je moet toch af en toe water bij kunnen vullen ook? En 'm bij storing kunnen resetten.
Ja ik vind het ook een vreemde keuze. De kasten zaten echter al in de woning. Mijn huisbaas heeft deze zelf laten plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Aaltje89 schreef:
27-02-2019 20:03
Deze kasten zaten er al in.
Erg vreemd, maar ze zullen er toch bij moeten kunnen.
AllyMcBeal schreef:
27-02-2019 20:04
Wie bouwt er nu zijn cv ketel in? :O

Als jij dat gedaan hebt dan is het jouw probleem.
Hoe vul je hem bij dan?
Heb ik nog niet gedaan sinds ik hier woon eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Aaltje89 schreef:
27-02-2019 20:06
Ja ik vind het ook een vreemde keuze. De kasten zaten echter al in de woning. Mijn huisbaas heeft deze zelf laten plaatsen.
Dan zal hij dit toch wel zo hebben gemaakt dat het eenvoudig te openen is?
Gatinmijnsok schreef:
27-02-2019 20:06
Erg vreemd, maar ze zullen er toch bij moeten kunnen.
Ja daarom. Vraag me af of ik kan verlangen dat mijn huisbaas dat zelf komt regelen.
Even met je huisbaas bellen en vragen hoe dat dan moet met die kast?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem even bellen en overleggen.
Dahlia74 schreef:
27-02-2019 20:10
Dan zal hij dit toch wel zo hebben gemaakt dat het eenvoudig te openen is?
Nee helaas. De kasten moeten er echt uitgetild worden. Ze zijn denk ik 1.5 meter hoog en een halve meter breed. Ik heb al zitten trekken maar ze zijn veel te groot en lomp om in je eentje te kunnen doen. Mijn huisbaas bevestigd dat overigens ook.
Alle reacties Link kopieren
Aaltje89 schreef:
27-02-2019 20:16
Nee helaas. De kasten moeten er echt uitgetild worden. Ze zijn denk ik 1.5 meter hoog en een halve meter breed. Ik heb al zitten trekken maar ze zijn veel te groot en lomp om in je eentje te kunnen doen. Mijn huisbaas bevestigd dat overigens ook.
Dat is toch niet zo groot? Vraag je huisbaas of hij even helpt, dan zijn die kasten toch zo aan de kant?
...
Zalmsnipper schreef:
27-02-2019 20:16
Ik zou hem even bellen en overleggen.
Goed plan. Ik wil niet verwend doen maar ze kan in ieder geval meedenken.
Calamitycat schreef:
27-02-2019 20:21
Dat is toch niet zo groot? Vraag je huisbaas of hij even helpt, dan zijn die kasten toch zo aan de kant?
Dat is ongeveer mijn lengte haha
Maar dat zou inderdaad handig zijn. Ze woont hier een eind vandaan en verwacht dat ik dit zelf afhandel. Vandaar dat ik mij afvroeg of ik kan verwachten dat zij helpt met regelen.
Alle reacties Link kopieren
Aaltje89 schreef:
27-02-2019 20:24
Dat is ongeveer mijn lengte haha
Maar dat zou inderdaad handig zijn. Ze woont hier een eind vandaan en verwacht dat ik dit zelf afhandel. Vandaar dat ik mij afvroeg of ik kan verwachten dat zij helpt met regelen.
Oh :proud: Zelf 1.80 dus voor mij zijn dat minikasten :P

Natuurlijk mag je dat verwachten, zij is degene die de ketel heeft ingebouwd met kasten (dat is echt heel vreemd hoor) dan lost ze ook je probleem maar op.
...
Calamitycat schreef:
27-02-2019 20:29
Oh :proud: Zelf 1.80 dus voor mij zijn dat minikasten :P

Natuurlijk mag je dat verwachten, zij is degene die de ketel heeft ingebouwd met kasten (dat is echt heel vreemd hoor) dan lost ze ook je probleem maar op.
Haha ja dat scheelt een hoop.

Heb haar gesproken en ze bood aan iemand uit de buurt langs te sturen om te helpen. Probleem opgelost dus. Bedankt voor jullie hulp! 😊
Alle reacties Link kopieren
Fijn!
...
Alle reacties Link kopieren
AllyMcBeal schreef:
27-02-2019 20:04
Wie bouwt er nu zijn cv ketel in? :O

Als jij dat gedaan hebt dan is het jouw probleem.
Hoe vul je hem bij dan?
Helemaal geen gek idee hoor je geen ketel brullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven