Geld & Recht alle pijlers

Goedkoopste vakantie ooit

13-03-2019 23:04 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon voor de fun, zou ook bij vakantie topic kunnen staan. Ik vind vakanties en weekendjes weg heerlijk maar helaas kosten ze ook een hoop geld, dus ben altijd op zoek naar leuke aanbiedingen. Zo ben ik al paar keer spotgoedkoop op vakantie gegaan.

Mijn beste deal was een weekend weg in Nederland voor nog geen 75 euro (4 volwassenen)

Ben dus ook benieuwd naar jullie voordeligste vakantie deal
Thuis blijven.
Alle reacties Link kopieren
Fietsen naar oma en daar een week logeren.
Alle reacties Link kopieren
Ooit een week naar Egypte, Hurghada, geweest voor €150 pp. Vlucht en hotel. Was een verrassingshotel dus we wisten niet van te voren welk hotel maar we zaten best goed.

En eens een week met de bus naar Spanje, halfpension, voor 300 gulden pp maar dat is al meer dan 20 jaar geleden.
75 euro voor 4 volwassenen, voor verblijf, eten en uitstapjes?
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
13-03-2019 23:08
75 euro voor 4 volwassenen, voor verblijf, eten en uitstapjes?
En waar was het? En is dat 1 nachtje of van vrijdag tot maandag.

Anders kan ik de Bospop camping ook wel noemen. €25 pp voor 3 overnachtingen.
15 euro voor reis en verblijf naar Londen voor een week.

Heenweg meegereden, gratis overnacht in leegstaande kamer en enkeltje met de bus terug.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
13-03-2019 23:05
Fietsen naar oma en daar een week logeren.
Ik wou kamperen in de achtertuin opperen.. Maar bij oma is natuurlijk all inclusive ook meteen :yes:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Mijn goedkoopste weekendje weg was een jaar of 6-7 geleden een vliegticket van 2 euro retour met Ryanair, naar Budapest. En daar een hostel (dorm) voor 10 euro per nacht. Drie nachten gebleven en dus voor 32 euro een weekendje Boedapest.
Er kwam dan uiteraard nog eten en drinken bij, en wat tramtickets, maar dat kostte geen drol daar.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
13-03-2019 23:14
Mijn goedkoopste weekendje weg was een jaar of 6-7 geleden een vliegticket van 2 euro retour met Ryanair, naar Budapest. En daar een hostel (dorm) voor 10 euro per nacht. Drie nachten gebleven en dus voor 32 euro een weekendje Boedapest.
Er kwam dan uiteraard nog eten en drinken bij, en wat tramtickets, maar dat kostte geen drol daar.
Wauwww knap hoor. Ik wist niet dat dit Eem optie weg.
Mijn huwelijksreis (1995) was drie weken Portugal voor 900 gulden (408 euro), in oktober (en prachtig weer). Dat was toen al bijzonder goedkoop, en we zaten nog best in een aardig hotel.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zijn mijn goedkoopste vakanties bij m’n ouders. Ik woon in een grote stad op 4 hoog en erg klein, zij wonen op het platteland met veel ruimte buiten, een groot huis, een sauna en verdere Spa faciliteiten. En de koelkast is altijd gevuld. Dus buiten m’n treinticket betaal ik niks. Daar kom ik altijd volledig tot rust.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Telt deze ook? Twee jaar geleden ging ik met mijn 12-jarige dochter 4 dagen naar Malta. We hadden ons - in het kader van de waarde van geld leren inschatten :hyper: - een budget van 500 euro gesteld-. De tickets waren 160 retour voor ons tweeen, het hotel (prima hotel in Malta-stad) was 110 euro voor 4 nachten voor ons tweeen. We hebben daar de overige 230 euro opgemaakt aan eten, bus, entree en een boottocht. Toen we voor de terugvlucht bij het vliegveld aan kwamen, bleken we 8 uur vertraing te hebben: ipv 930 vloegen we om 1730. We zijn gewoon weer de bus in gestapt en hebben er nog een leuke dag van gemaakt. En terug thuis kregen we - na een verzoek ivm een Europese verordening waar we door een medepassagier op gewezen werden - 800 euro teruggestort van Ryanair......De vakantie kostte ons dus -300 euro :cheer: ;-)
anoniem_358939 wijzigde dit bericht op 13-03-2019 23:37
6.19% gewijzigd
wiezel schreef:
13-03-2019 23:10
Ik wou kamperen in de achtertuin opperen.. Maar bij oma is natuurlijk all inclusive ook meteen :yes:
Hotel mama is ook all inclusive :lol:
Balkonië
Alle reacties Link kopieren
Digisuus schreef:
13-03-2019 23:27
De vakantie kostte ons dus -300 euro :cheer: ;-)

Jij wint! :D
Alle reacties Link kopieren
1 of 2 x per jaar plak ik een nachtje extra aan een werktrip. Mijn ticket is dan dus al betaald. Zo had ik voor €80 plus wat extra voor eten, drinken en toegang tot het Vasa-museum een weekendje Stockholm: zaterdagochtend 1e vlucht heen genomen, nacht hotel op eigen kosten, vanaf zondag hotel op kosten van werk. En mijn ticket was nog goedkoper ook dan als ik op zondag had gevlogen.

Verder een voordelige vakantie naar Praag als jong guppie in de vroege jaren ‘90: een hele week voor 170 gulden inclusief busreis, verblijf op een studentencampus en ontbijt. Afgelopen jaar een weekendje Frankrijk voor €200: inclusief rechtstreekse vlucht met KLM en een nacht supercentraal gelegen hotel***, de bus vanaf het vliegveld en 24 uur OV. Eten en drinken en verdere activiteiten tel ik dan nog even niet mee.
Hele camping in België voor mij alleen (eigenaren waren er ook niet) voor zes euro per nacht.
-Bladora- schreef:
13-03-2019 23:25
Voor mij zijn mijn goedkoopste vakanties bij m’n ouders. Ik woon in een grote stad op 4 hoog en erg klein, zij wonen op het platteland met veel ruimte buiten, een groot huis, een sauna en verdere Spa faciliteiten. En de koelkast is altijd gevuld. Dus buiten m’n treinticket betaal ik niks. Daar kom ik altijd volledig tot rust.
Klinkt zeer aangenaam.
Ik wil graag boeken ;-D
Alle reacties Link kopieren
8 dagen llorret met ontbijt en diner voor 199 gulden (jaja gulden tijd) Was wel met de bus. Hele fijne vakantie gehad, prima kamer en eten was ook best ok.
Alle reacties Link kopieren
Haha Digisuus, die is leuk.
In 2016 hadden mijn zoon en ik een vakantie geboekt naar Torremolinos voor in juli. Mijn zoon houdt altijd in de gaten of er goedkope reizen zijn en het was hier zulk slecht weer in juni toen hij een reis zag, ik weet niet meer hoeveel het kostte maar het was voor een week dag en nacht all-inclusive in een 5 sterren hotel in Side in Turkije echt spotgoedkoop. Hij kon toen geen vrienden vinden die met hem mee wilden gaan. Ik zei toen van nou ik wil wel mee maar ik snap dat je niet 2 keer op korte tijd met je moeder op vakantie wil maar dat wilde hij wel heel graag en toen hebben we op zaterdag geboekt en zijn op dinsdagochtend vertrokken. Heerlijk was het en een paar weken later gingen we naar Spanje. Ik zal eens nakijken of ik nog kan vinden hoe veel wij betaald hebben.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
13-03-2019 23:05
Thuis blijven.
Dat is mijn tekst.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Digisuus schreef:
13-03-2019 23:27
Telt deze ook? Twee jaar geleden ging ik met mijn 12-jarige dochter 4 dagen naar Malta. We hadden ons - in het kader van de waarde van geld leren inschatten :hyper: - een budget van 500 euro gesteld-. De tickets waren 160 retour voor ons tweeen, het hotel (prima hotel in Malta-stad) was 110 euro voor 4 nachten voor ons tweeen. We hebben daar de overige 230 euro opgemaakt aan eten, bus, entree en een boottocht. Toen we voor de terugvlucht bij het vliegveld aan kwamen, bleken we 8 uur vertraing te hebben: ipv 930 vloegen we om 1730. We zijn gewoon weer de bus in gestapt en hebben er nog een leuke dag van gemaakt. En terug thuis kregen we - na een verzoek ivm een Europese verordening waar we door een medepassagier op gewezen werden - 800 euro teruggestort van Ryanair......De vakantie kostte ons dus -300 euro :cheer: ;-)
Oh ja!
Je hield meer over dan ik.

Ik ga al wat jaren mee als begeleider voor de skireis, waarbij de lessen, het avondprogramna en de eerste stap in orde houden door leerlingen gedaan wordt.
Ik kan gratis mee, incl skipas, 20 euro eetgeld per dag en 60 euro afschrijvingskosten voor mijn eigen materiaal. Ik had dit jaar meer in mijn portemonnee dan ik aan het begin van de reis had.

Andere kampen zijn vooral zelf betalen, gratis werken en keiharde migraine als bonus, maar deze reis is fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Voor 40 euro naar Stockholm en dat blijven logeren bij iemand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven