Geld & Recht alle pijlers

Pakket dpd niet ontvangen

26-03-2019 15:02 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost, pakket is boven water. Bedankt voor de reacties
anoniem_384367 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 10:04
93.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet gelijk zo in paniek raken, ik had laatst ook dat een pakket van DPD bij de buren bezorgd was. In mijn eigen track and trace stond ook bezorgd terwijl ik gewoon thuis was, maar er was niemand aan de deur geweest. Duurde ook even voor ik er achter was want er was geen briefje in de bus gedaan.

Even rondvragen, komt meestal wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je hem dan een bericht sturen ? Via wat ?
Ik zou hem dus nu weer een bericht sturen dat je een camera hebt èn thuis was en dat er niks te zien was vanuit jouw positie plus op de camera opname ook niet dus is het niet afgeleverd,zijn baas mag dat filmpje ook zien .
Je kon't altaid nog bakker worre
Ik snap dat het klote is, maar hier hoef je toch niet om te huilen?
Hoe heb je hem kunnen berichten? Bijzonder verhaal. Waarom moet je janken?
Alle reacties Link kopieren
Littlebell schreef:
26-03-2019 15:10
Ik snap dat het klote is, maar hier hoef je toch niet om te huilen?
TO heeft geen geld voor een nieuwe zak voer en die heeft ze wel hard nodig voor haar hondjes.
Ik vind de reactie van DPD nogal bot. Maar dat is niets nieuws bij postbezorgingsbedrijven bij klachten, helaas.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
26-03-2019 15:16
Hoe heb je hem kunnen berichten? Bijzonder verhaal. Waarom moet je janken?
nou nou, ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt van 45,- verlies als je het niet breed hebt. das toch niet zo moeilijk voor te stellen.
Tips heb ik niet echt, maar misschien is het toch bij de buren gebracht?
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
26-03-2019 15:21
nou nou, ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt van 45,- verlies als je het niet breed hebt. das toch niet zo moeilijk voor te stellen.
Tips heb ik niet echt, maar misschien is het toch bij de buren gebracht?

Nou eigenlijk wel. Ga nog een paar keer een rondje bellen, check bij de buren, maar jankend op een forum zitten krijg je ook geen hondenvoer mee. Of dit is een verkapt bedeltopic, hebben we ook al een tijd niet gehad.
Daarnaast kan je tegenwoordig haast overal op rekening kopen, bol.com bijvoorbeeld, of een goedkopere zak hondenvoer kopen.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 15:24
10.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toen ik op de link klikte van de mail van dpd kon je het pakket bij een dpd locatie laten bezorgen via de link maar ook de bezorger toestemming geven om het pakket ergens neer te zetten. Dat heb ik aangeklikt en je kon in een vakje iets intikken voor de bezorger.
Als je de hele tijd thuis bent geweest en er is niks bezorgd, dan neem ik aan dat het nog komt.
Ik heb wel vaker gezien dat de bestelling al op "bezorgd" staat terwijl het nog moet komen.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen geld hebt voor iets basics als hondenvoer, dan is het maar hopen dat je hondjes (of je kind of jou) niets overkomt. Dat kun je helemaal niet betalen.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
26-03-2019 15:25
Als je de hele tijd thuis bent geweest en er is niks bezorgd, dan neem ik aan dat het nog komt.
Ik heb wel vaker gezien dat de bestelling al op "bezorgd" staat terwijl het nog moet komen.
dat is apart nog nooit gezien
dan dat camera verhaal maar proberen ?
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
het kan ook dat de bezorger het al heeft afgevinkt en nog komt ik hoop het voor je ,wijze les natuurlijk dit zo .
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
26-03-2019 15:35
het kan ook dat de bezorger het al heeft afgevinkt en nog komt ik hoop het voor je ,wijze les natuurlijk dit zo .
Dat is precies wat ik bedoelde.
Alle reacties Link kopieren
Is dit een bedeltopic en moeten we nu in actie komen zodat jouw hondjes niet omkomen van de honger?

Maar mocht je toch serieus zijn: wacht nog even af. Die bezorgers willen nog weleens een pakketje op afgeleverd zetten terwijl ze nog onderweg zijn. Of het staat bij je buren.
anoniem_383063 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 15:38
1.95% gewijzigd
chocolol schreef:
26-03-2019 15:26
Als je geen geld hebt voor iets basics als hondenvoer, dan is het maar hopen dat je hondjes (of je kind of jou) niets overkomt. Dat kun je helemaal niet betalen.
Wat een zure opmerking.
To je hebt geen schuur open staan? Of misschien bij de buren gebracht?
2019 schreef:
26-03-2019 15:38
Wat een zure opmerking.
To je hebt geen schuur open staan? Of misschien bij de buren gebracht?

Zuur? Ik vind reëel beter passend.
Star² schreef:
26-03-2019 15:23
Nou eigenlijk wel. Ga nog een paar keer een rondje bellen, check bij de buren, maar jankend op een forum zitten krijg je ook geen hondenvoer mee. Of dit is een verkapt bedeltopic, hebben we ook al een tijd niet gehad.
Daarnaast kan je tegenwoordig haast overal op rekening kopen, bol.com bijvoorbeeld, of een goedkopere zak hondenvoer kopen.
Juistem.
Alle reacties Link kopieren
Op die reëele manier leven er heel wat mensen hoor.
Dat het allemaal net kan, qua geld bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Als je wel weg was geweest, en de bezorger had het voor de deur gezet, dan was het toch ook weg geweest? Of ligt je voordeur erg verscholen van de openbare weg?

Heb je al bij de buren gevraagd?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Heb al bij de buren rondgevraagd maar niemand heeft iets gezien helaas. En ja ik zal nu een nieuwe zak hondenvoer moeten bestellen, dit is geen bedeltopic hoor. Dat het voor mij hard aankomt dat 45 euro nu voor niks weg is dat is nu eenmaal zo.
Zet dit topic maar op slot, wil absoluut niet de indruk wekken dat ik wil bedelen.
Alle reacties Link kopieren
Als je voorlopig geen 45 euro kunt missen dan hoop ik dat je geen onverwachte kosten meer gaat krijgen.
geneet van 't laeve
https://huisdierenwelzijn.nl/voedselbanken/

To neem contact hier mee op!
Ik heb vorige maand hondenvoer afgegeven toen de hond was overleden. En dat was speciaal voer.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 15:52
39.42% gewijzigd
MarindaH schreef:
26-03-2019 15:46
Als je wel weg was geweest, en de bezorger had het voor de deur gezet, dan was het toch ook weg geweest? Of ligt je voordeur erg verscholen van de openbare weg?

Heb je al bij de buren gevraagd?
Precies. Waarom op straat laten zetten als je het niet kan missen, dan is een buur of een nieuwe bezorgaanbieding toch een veel beter plan.

En 45 euro is veel geld. Maar als je dat echt echt niet kan missen zou ik een ander huisje zoeken voor de hondjes.
Alle reacties Link kopieren
Als je wel weg was geweest had het ook gestolen kunnen worden als je het prima vond dat het voor de deur gezet werd.............

Ik zou gewoon even afwachten, misschien komt het nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven