Geld & Recht alle pijlers

Hoeveel geld heb jij bijeengespaard?

03-04-2019 19:55 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Er bestaat al een topic over dit maar bij nader inzicht kijkt mij dit toch gedateerd.
Dus hier het nieuwe up to date topic. 🙂

Hoe oud ben je en hoeveel heb je bijeengesprokkeld?
Het maakt niet uit of je single, getrouwd, gescheiden of wat dan ook bent. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
TO begint... :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
21j - 60k
lb98 schreef:
04-04-2019 01:44
21j - 60k
Is dat een erfenis?
Alle reacties Link kopieren
Cash, of tellen hypotheekvrij vastgoed en edelmetalen ook?
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
04-04-2019 01:53
Is dat een erfenis?
nee, zelf verdiend.
lb98 schreef:
04-04-2019 02:12
nee, zelf verdiend.
Dat vind ik knap op die leeftijd. Mijn zoon is ook nog jong maar hij heeft geld ivm erfenissen.
Alle reacties Link kopieren
En dit wil je weten waarom?
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Zit de Belastingdienst ook al op het forum?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
lb98 vertel es hoe je dat bedrag verdiend hebt? Ik kan me er weinig bij voorstellen dat je zo'n bedrag bijeen gewerkt kunt hebben op jouw leeftijd nl.
Alle reacties Link kopieren
25 jaar, en momenteel € 500,- :shame: :facepalm:
Dat moet natuurlijk wel meer worden, maar we genieten nu wel op en TOP van 't leven. :hello:
Alle reacties Link kopieren
VietjeH schreef:
04-04-2019 15:43
25 jaar, en momenteel € 500,- :shame: :facepalm:
Dat moet natuurlijk wel meer worden, maar we genieten nu wel op en TOP van 't leven. :hello:


:cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Op mijn spaarrekening staat momenteel 4 cent.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
04-04-2019 15:35
lb98 vertel es hoe je dat bedrag verdiend hebt? Ik kan me er weinig bij voorstellen dat je zo'n bedrag bijeen gewerkt kunt hebben op jouw leeftijd nl.
Wil niet teveel in detail treden maar iets vergelijkbaars aan topsport. Een deel van het bedrag verdiend aan handel op marktplaats.

Nu terug naar de studie. Een dikke studietijd gaat dat worden!
19 jaar & 300.000 op de bank

Mag mijn opa erg dankbaar zijn ;-)
Alle reacties Link kopieren
oud. Netto vermogen kan ik niet inschatten, aangezien ik niet weet hoe oud ik ga worden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
22 jaar - 15.000 op de bank op een rekening waar ik niet snel bij kan. Dit bewaar ik tot ik over paar jaar huis wil kopen en de k.k. Moet financieren. Op mijn reguliere spaar rekening €1000.
Alle reacties Link kopieren
7 cent
lb98 schreef:
05-04-2019 01:13
Wil niet teveel in detail treden maar iets vergelijkbaars aan topsport. Een deel van het bedrag verdiend aan handel op marktplaats.

Nu terug naar de studie. Een dikke studietijd gaat dat worden!

Gezelschapsdame? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Het valt me bij dit soort topics en bijvoorbeeld het 'hoeveel verdien je' topic altijd erg op dat de bedragen hier vrij hoog liggen. Zijn de dames van Viva zo bovengemiddeld bedeeld?
Bee_Kind schreef:
05-04-2019 19:40
Het valt me bij dit soort topics en bijvoorbeeld het 'hoeveel verdien je' topic altijd erg op dat de bedragen hier vrij hoog liggen. Zijn de dames van Viva zo bovengemiddeld bedeeld?

Nee degenen met een modaal/laag salaris reageren niet :hyper:
Bee_Kind schreef:
05-04-2019 19:40
Het valt me bij dit soort topics en bijvoorbeeld het 'hoeveel verdien je' topic altijd erg op dat de bedragen hier vrij hoog liggen. Zijn de dames van Viva zo bovengemiddeld bedeeld?


dit dus. als ik het forum mag geloven had ik minimaal 100.000 als spaargeld bij elkaar moeten 'gesprokkeld' hebben nu.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
05-04-2019 19:42
Nee degenen met een modaal/laag salaris reageren niet :hyper:
Dat snap ik als die andere bedragen je om de oren vliegen :-P
Ongeveer 7,5 netto maandsalaris. Ik vind het wel veel, maar er gaat dit jaar vrij veel vanaf voor de vakantie. Ook moet ik eigenlijk mijn elektra vernieuwen, de dakkapel renoveren of vervangen, en heb ik net een nieuwe CV-ketel.
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 05-04-2019 19:54
0.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
26, en 2500 euro. Maar ik studeer nu nog en ben van plan hier een groot deel van uit te geven voordat ik over een maand aan het werk ga (en dan van mijn salaris echt te gaan sparen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven