Geld & Recht alle pijlers

Wish ervaring/hulp

14-05-2019 23:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet precies waar ik deze topic moest zetten, ik gebruik sinds kort wish wegens een verjaardag kadootje voor mijn nichtje. Helaas niet de goede kleur gekregen maar ook uit nieuwsgierigheid een broek gekocht waarbij de maat te klein is.

Kan ik bij wish laten melden dat ze niet goed zijn en dan me geld terug krijgen(betaald met klarna achteraf)

Zou graag horen van ervaringen of hulp?

Alvast bedankt.
Lijkt me niet, je kunt alleen geld terug krijgen als je niks hebt ontvangen geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als het echt afwijkt van wat je besteld hebt. Verkeerde kleur valt daar onder als je rood ipv blauw gekregen hebt, maar niet als het net een ander tintje groen is.

Over het algemeen een beetje risico van het vak.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij een jurk via Wish mijn geld wel eens teruggekregen bij een verkeerde maat. Daar stond toen geen maattabel bij... heb gewoon aangegeven dat het niet de maat was waarmee ze adverteerden en dat werd onmiddelijk geaccepteerd. Mocht de jurk zelfs houden... Ook betaald via Klarna, dus ik denk dat je het altijd kunt proberen.

Staat er wel een maattabel bij...dan zou je even moeten nameten. Wellicht klopt het dan niet, dan kun je dat bewijzen. Foute kleur is sowieso makkelijk te bewijzen. Klantenservice van Wish helpt je daar echt wel bij. Verkopers willen ook maar wat graag helpen, want negatieve beoordelingen willen ze niet.
Alle reacties Link kopieren
Alle waarde naar zijn geld.

Als je wilt dat iets past, pas je het in een fysieke winkel of online bij een winkel met recht van retour.
himalaya wijzigde dit bericht op 15-05-2019 09:14
1.47% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Als ik daar iets bestel, hou ik rekening met een miskoop die altijd mee kan vallen, daarom besteed ik er nooit meer dan een paar euro.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Neem contact op met de klantenservice. Die is echt heel goed bij wish. Ik heb regelmatig iets gehad dat niet goed is of waarbij bv de print niet mooi is. Nog nooit gedoe gehad en krijg altijd het bedrag gewoon terug.
Alle reacties Link kopieren
als je telefonisch of iets via internet koopt heb je altijd een wettelijke bedenktijd van 14 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Marels! :cheer2:
Lang niet gezien!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had speelgoed gekocht voor me nichtje in de kleur roze maar kreeg de kleur groen, had ook jeans gekocht voor mezelf zat wel maattabel bij. Helaas zag ik op etiket dat het een M was in plaats van maat L.
Alle reacties Link kopieren
zeker even melden en retour sturen
Lorem Ipsum
Of het retour moet, geven ze wel aan bij de klantenservice. Ik heb nog nooit wat retour hoeven sturen naar wish.
Kennis van me moest een keer iets retour sturen naar de verkoper om geld terug te krijgen. Uiteindelijk heeft ze dat niet gedaan want retour sturen naar China is uiteraard op eigen kosten en dat was een stuk duurder dan de kleding had gekost.
Heyheyhey2019 schreef:
15-05-2019 14:36
Ik had speelgoed gekocht voor me nichtje in de kleur roze maar kreeg de kleur groen, had ook jeans gekocht voor mezelf zat wel maattabel bij. Helaas zag ik op etiket dat het een M was in plaats van maat L.
Dat klinkt wel alsof je een goede kans hebt.
Alle reacties Link kopieren
Zou inderdaad proberen, nee heb je. Ik bestelde zelf voorheen weleens bij AliExpress, beetje zelfde idee. Daar heb ik met enige regelmaat gestuurd dat ik het niet binnen had gehad binnen de termijn van bijvoorbeeld 3 maanden. Kreeg mijn geld terug en 2 weken later dan alsnog het pakketje. Ze doen niet zo moeilijk op zulk soort sites heb ik het idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven