Geld & Recht alle pijlers

Marktplaats betaalverzoek vertraging

11-06-2019 23:01 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren en zondag 4 succesvolle betaalverzoeken verstuurd die ook meteen zijn betaald door mijn kopers. Vandaag zou het geld voor 18:00 op mijn rekening moeten staan, maar ik heb niks binnen gekregen. Ik baal nu behoorlijk want het totaal was nog net geen €150,-

Volgens Marktplaats is er geen storing bekend en is het raar dat ik mijn betalingen niet heb ontvangen. Bij het Online Betaalplatform een ticket aangemaakt.

Iemand ervaring? Hoelang duurt het bij jullie ongeveer?
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Je baalt behoorlijk van een dagje vertraging?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
11-06-2019 23:02
Je baalt behoorlijk van een dagje vertraging?
Ja, ik baal behoorlijk. En als ik google, dan kom ik niet veel hoopvolle berichten tegen. Dus ik weet niet of ik het morgen wel mag/kan verwachten. Dus ja, ik baal, want ze zeggen dat het geld de volgende werkdag op je rekening staat.
anoniem_386079 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 23:04
8.92% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Het waren feestdagen. Bij mij duurt het soms ook enkele dagen voordat het binnen is, dus persoonlijk zou ik nu nog niet stressen, pas als het donderdag nog niet binnen is eens navragen ofzo. Maar aangezien het meerdere betalingen betreft, lijkt het me gewoon een vertraging en geen oplichting oid. Zou gekker zijn als de ene wel binnenkwam en de andere niet.
Alle reacties Link kopieren
nootboek schreef:
11-06-2019 23:04
Het waren feestdagen. Bij mij duurt het soms ook enkele dagen voordat het binnen is, dus persoonlijk zou ik nu nog niet stressen, pas als het donderdag nog niet binnen is eens navragen ofzo. Maar aangezien het meerdere betalingen betreft, lijkt het me gewoon een vertraging en geen oplichting oid. Zou gekker zijn als de ene wel binnenkwam en de andere niet.
Thanks, was al bang dat ik me moest identificeren, maar ik zie dat verzoek nergens staan.
Normaal wel altijd de volgende dag binnen, vandaar.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Ik laat het altijd gewoon overmaken, dan staat het er tegenwoordig direct op. Vervolgens stuur ik binnen een uur de track & trace en dan is het ook geregeld. Laatst bij Kassa of Radar ging het over fraude met de Marktplaatsfaciliteiten, dus ik durf dat niet te riskeren.
Bij mij heeft het ook wel eens langer geduurd, m.n. met een weekend ertussen. Kan me voorstellen dat het met een feestdag ook zo is.
Niet direct panikeren ;)
Alle reacties Link kopieren
Nouja panikeren doe ik ook niet hoor. Gewoon flink balen, we hebben een flinke financiële tegenvaller, dus ik had wat spullen verkocht om het op te vangen.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Soms duurt het een dagje langer, je krijgt het echt wel hoor!
MinkeDeWit schreef:
11-06-2019 23:43
Ik laat het altijd gewoon overmaken, dan staat het er tegenwoordig direct op. Vervolgens stuur ik binnen een uur de track & trace en dan is het ook geregeld. Laatst bij Kassa of Radar ging het over fraude met de Marktplaatsfaciliteiten, dus ik durf dat niet te riskeren.
Steeds minder kopers willen dat nog. Ze betalen graag die 40 cent transactiekosten merk ik. Ik bied altijd allebei aan, en ze kiezen altijd betalen via marktplaats.
Ik vond verschikkelijk, het heeft hier 5 dagen geduurd voordat geld er was. Mede door een weekend er tussen. 1x en nooit weer voor de kosten die je er voor moet betalen vond ik het een slechte services.
Alle reacties Link kopieren
Het is binnen. :cheer2:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
isillavendel schreef:
12-06-2019 05:49
Ik vond verschikkelijk, het heeft hier 5 dagen geduurd voordat geld er was. Mede door een weekend er tussen. 1x en nooit weer voor de kosten die je er voor moet betalen vond ik het een slechte services.

Versch(r)ikkelijk zelfs :rofl: .
Alle reacties Link kopieren
Bij mij duurde het de laatste keer heel lang voor de melding kwam dat de betaling geslaagd was. Bij mij was het geld (in de ING-app) al lang afgeschreven, maar Ik heb daar echt bijna tien minuten gestaan, en toen was de betaling in de MP-app nog steeds 'in behandeling'. Uiteindelijk heeft de verkoper mij het vertrouwen gegeven en mocht ik met het artikel vertrekken. Pas een uur of wat later kreeg ik bericht dat de transactie gelukt was. En dat was op een hele gewone maandag.
Zij had het geld de volgende dag om 11u binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven