Geld & Recht alle pijlers

Cadeaukaart Bijenkorf

01-07-2019 10:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn verjaardag enkele maanden terug, heb ik 400 euro aan cadeaukaarten van de bijenkorf gekregen. Nu wilde ik voor een deel van het geld een tas kopen, maar zie dat dezelfde tas elders in de sale is. Wil het dus ergens anders kopen. Nou heb ik verder niet per se iets nodig van de Bijenkorf en staat dat geld er al maanden op. Zou wel willen shoppen voor de zomer bij andere winkels.

Als ik de cadeaukaarten zou uitgeven en de producten zou retourneren, krijg ik dan een nieuwe cadeaukaart of het bedrag teruggestort? Iemand ervaringen mee? Kan het niet helemaal duidelijk vinden op de website.

Bedankt alvast!
degeleparaplu wijzigde dit bericht op 01-07-2019 11:01
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Staat gewoon op de site:

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?
Heb je jouw winkelaankoop deels met een Cadeaucard of FashionCheque, VVV Cadeaukaart, Nationale Boekenbon of YourGift-card betaald? Dan ontvang je een nieuwe cadeaucard van de Bijenkorf met dat deel van de aankoopprijs.
https://klantenservice.debijenkorf.nl/a ... uggested/1
courtneytt wijzigde dit bericht op 01-07-2019 10:59
7.92% gewijzigd
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt een nieuwe pas met het bedrag erop.
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
01-07-2019 10:58
Staat gewoon op de site:

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?
Heb je jouw winkelaankoop deels met een Cadeaucard of FashionCheque, VVV Cadeaukaart, Nationale Boekenbon of YourGift-card betaald? Dan ontvang je een nieuwe cadeaucard van de Bijenkorf met dat deel van de aankoopprijs.
https://klantenservice.debijenkorf.nl/a ... uggested/1
Vergeten erbij te vermelden. Zag dit wel staan over winkelaankoop, maar niet over online aankoop.
Alle reacties Link kopieren
Degeleparaplu schreef:
01-07-2019 11:01
Vergeten erbij te vermelden. Zag dit wel staan over winkelaankoop, maar niet over online aankoop.
Die pas die je hebt, heeft een nummer dus dan storten ze het gewoon terug op hetzelfde nummer als waar het vandaan komt.
Degeleparaplu schreef:
01-07-2019 11:01
Vergeten erbij te vermelden. Zag dit wel staan over winkelaankoop, maar niet over online aankoop.

Ook dat staat op de website:

"Per post

Stuur je jouw bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Heb je betaald met een Cadeaucard? Dan krijg je van ons een nieuwe Cadeaucard per e-mail. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 10 dagen na het versturen van het pakket retour. Artikelen die je in onze winkels hebt gekocht, kun je niet per post aan ons retourneren."
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
01-07-2019 11:03
Die pas die je hebt, heeft een nummer dus dan storten ze het gewoon terug op hetzelfde nummer als waar het vandaan komt.
Ah oke, op die manier. Nou toch maar verplicht om 400 euro bij de bijenkorf uit te geven dan 😅
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
01-07-2019 11:04
Ook dat staat op de website:

"Per post

Stuur je jouw bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Heb je betaald met een Cadeaucard? Dan krijg je van ons een nieuwe Cadeaucard per e-mail. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 10 dagen na het versturen van het pakket retour. Artikelen die je in onze winkels hebt gekocht, kun je niet per post aan ons retourneren."
Had ik wat langer moeten zoeken. Bedankt voor het beantwoorden.
Degeleparaplu schreef:
01-07-2019 11:04
Ah oke, op die manier. Nou toch maar verplicht om 400 euro bij de bijenkorf uit te geven dan 😅
Hmmm...wat zal ik hier van vinden ? ;)
Alle reacties Link kopieren
Degeleparaplu schreef:
01-07-2019 11:04
Ah oke, op die manier. Nou toch maar verplicht om 400 euro bij de bijenkorf uit te geven dan 😅
Heel vervelend 😀
Alle reacties Link kopieren
Marjo41 schreef:
01-07-2019 11:08
Heel vervelend 😀
Haha luxe problemen. Ik klaag niet.
Alle reacties Link kopieren
Degeleparaplu schreef:
01-07-2019 11:04
Ah oke, op die manier. Nou toch maar verplicht om 400 euro bij de bijenkorf uit te geven dan 😅
Geef ze anders maar aan mij hoor, ik weet er wel raad mee. :biggrin:
We used to be friends...
Maar als je die tas nu elders koopt, goedkoper, dan moet je hem wel zelf betalen. Dus dan ben je alsnog duurder uit dan wanneer je hem met de cadeaukaart bij de Bijenkorf koopt. Dus als je je geld niet terug krijgt in cash zou ik dat gewoon doen.
Verkoop je cadeaubonnen door.
Er is vast iemand in je omgeving die daar weleens koopt.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
01-07-2019 11:13
Verkoop je cadeaubonnen door.
Er is vast iemand in je omgeving die daar weleens koopt.
Dit lijkt mij nog een goede optie TO. Ik kom zelf zelden bij de Bijenkorf omdat het te ver weg is. Maar ik ken genoeg mensen die er wel vaak/graag komen. :-)

Trouwens, de Bijenkorf heeft zoveel leuk aanbod. Als ik een bon persé op moet maken, dan kom ik al een heel eind met boeken, papierwaren, decoratie en kookspullen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Of je verkoopt 'm via www.wissel.nl
Heb ik ook een keer gedaan met een kadobon waar ik niets mee kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven