Geld & Recht alle pijlers

Dollars, kleine coupures; waar?

04-07-2019 19:14 22 berichten
Weet iemand waar je 1-dollar biljetten kan kopen? We hebben er zo'n 75 nodig.
Ik vind wel een site maar daar moet je voor minstens €1500,- bestellen, dat is dus veel te veel.
Bij de bank kan je blijkbaar niet zelf je coupures kiezen.
Alle reacties Link kopieren
die kan je niet makkelijkj ergens kopen.. dat zijn te kleine coupures. Die krijg je met wisselen in de VS vaak maar dat is het dan ook wel
Ik hoop ze morgen bij het GWK te kunnen halen.
MinkeDeWit schreef:
04-07-2019 19:39
Ik hoop ze morgen bij het GWK te kunnen halen.
Heb je ze besteld of 'op de bonnefooi'? Kun je het nog even laten weten of het gelukt is?
Alle reacties Link kopieren
Bij t gwk. Even bestellen van te voren en dan kan je ze zo ophalen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
chocho schreef:
04-07-2019 19:42
Heb je ze besteld of 'op de bonnefooi'? Kun je het nog even laten weten of het gelukt is?
Nee, ik ga er gewoon langs. Ik heb nog twee weken de tijd, en anders bestel ik ze ter plekke.
MinkeDeWit schreef:
04-07-2019 19:43
Nee, ik ga er gewoon langs. Ik heb nog twee weken de tijd, en anders bestel ik ze ter plekke.
Als je veel in kleine coupures wil moet je die inderdaad bestellen.
Oh, nou dan bestel ik ze een week of twee van te voren en kunnen ze op Schiphol worden opgehaald. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel regelmatig dollars (wel buitenland en betaal dan ook snel 300 euro transfer kosten) kom dan iedere keer om in de 1 dollar biljetten. Bestel je 15000 dollar is er zo een 500 aan 1 USD biljetten bij. Terwijl ik daar helemaal niks aan heb. De rekeningen zijn altijd 1500 US hier, 1700 US daar, bemanning wil 2000 US mee naar huis etc.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Heb ik voor mijn broertje ook gedaan. Je moet van tevoren wel even bellen naar GWK en dan leggen ze het klaar.
Ik heb er een bos windmolentjes van gevouwen (ze gingen een soort van emigreren)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
04-07-2019 19:56

Ik heb er een bos windmolentjes van gevouwen (ze gingen een soort van emigreren)
Wat leuk en kunstig!
zeefietser1 schreef:
04-07-2019 19:49
Ik bestel regelmatig dollars (wel buitenland en betaal dan ook snel 300 euro transfer kosten) kom dan iedere keer om in de 1 dollar biljetten. Bestel je 15000 dollar is er zo een 500 aan 1 USD biljetten bij. Terwijl ik daar helemaal niks aan heb. De rekeningen zijn altijd 1500 US hier, 1700 US daar, bemanning wil 2000 US mee naar huis etc.
Goh ja heel relevant ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
04-07-2019 20:17
Goh ja heel relevant ook wel.
Zeker wel want elke bank kan 1 USD leveren. Zijn alleen een paar dagen notice nodig.
fietsen varen vrouwelijk doen
Pott Change op het Damrak heeft bijna altijd kleine coupures op voorraad en goede koersen
Maar dan moet je naar Amsterdam.
Keukenprins schreef:
04-07-2019 21:02
Pott Change op het Damrak heeft bijna altijd kleine coupures op voorraad en goede koersen
Maar dan moet je naar Amsterdam.
Oh daar kom ik ook nog volgende week. Als het bij GWK niet lukt probeer ik dat.
Op de site van GWK zie ik dat je toch niet de gewenste coupures kan invullen bij bestelling vooraf. Dat schiet dus niet op.
En om er nou helemaal voor naar A'dam te gaan naar Pott Change...
Alle reacties Link kopieren
chocho schreef:
05-07-2019 07:25
Op de site van GWK zie ik dat je toch niet de gewenste coupures kan invullen bij bestelling vooraf. Dat schiet dus niet op.
En om er nou helemaal voor naar A'dam te gaan naar Pott Change...
Niet via de site, gewoon even je lokale GWK bellen ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ja, bellen inderdaad.
Ah, oké, thanks!
Ik ben vanmiddag bij het GWK op Schiphol geweest. Ging weg met een heel pak dollarbiljetten (incl 80 van 1 dollar, hopelijk kom ik daar ook weer vanaf), dat was dus geen enkel probleem.
Bedankt Minke! Ik denk dat ie die gok dan tzt ook maar neem op Schiphol; gwk zit hier niet echt in de buurt.
Ik zou dan toch wel even bellen, als je het echt die dag nodig hebt. Zelf kom ik er regelmatig langs, of kan makkelijk omreizen, dus als ze het gisteren niet hadden gehad, had ik het voor volgende week besteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven