Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf vandaag ontzegd/hoe heb je bespaard?

06-10-2019 22:48 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is naar aanleiding van mijn hernieuwde spaarplannen....om nog beter op mijn geld te letten ( zonder dat het mij veel tijd en energie kost) zodat ik was overhoud. Probeer jij ook minder uit te geven terwijl dat lastig is voor je ? Laat je dan hier inspireren. Ken je alle bezuinigings trucs maar vind je het lastig in praktijk te brengen? Kom hier onder gelijkgestemden!

Ik trap af:
vandaag heb ik mijn zoon geholpen met zijn krantenwijk, wat een takkeweer ik wilde het liefste naar mijn favo koffietent, niet gedaan en thuis chocomel gemaakt met wat lekkers er bij.
MAAR
MIjn dochter had competitie uit en ondanks dat ik alles onder de 30 minuten fietsen wilde fietsen toch de auto gepakt. Zeiknat bij de sport aankomen gaat mij te ver.
Alle reacties Link kopieren
Geen eten gekocht in de kantine vandaag op werk maar netjes mijn boterhammen gesmeerd en druiven meegenomen. Trots.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
07-10-2019 18:47
Deze besteld bij Aliexpress i.p.v. in de weight watchers shop:
Afbeelding

Scheelt E17,14
Wa is t?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Ik heb mezelf niks ontzegd want waarom zou ik?
Lekker gegeten en nadat ik kleinkind van school gehaald heb hebben we schandalig lekkere koekjes, pannenkoeken en ijsjes gesmuld. :)
retrostar schreef:
07-10-2019 09:39

Doe je nier een plezier.
Zo'n goeie slogan :rofl:
feniks02 schreef:
06-10-2019 22:48

MIjn dochter had competitie uit en ondanks dat ik alles onder de 30 minuten fietsen wilde fietsen toch de auto gepakt. Zeiknat bij de sport aankomen gaat mij te ver.
Je kan ook met een regenpak aan fietsen: niet in de auto en toch niet nat :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Ben Starbucks voorbij gelopen en heb geen frappuccino gehaald. En ik wilde 'm echt heel graag. Buiten het geld vooral blij met het aantal calorieën dat ik heb bespaard.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
07-10-2019 23:25
Je kan ook met een regenpak aan fietsen: niet in de auto en toch niet nat :lightbulb:
theoretisch zou dat kunnen,

maar je gezicht wordt wel zeiknat toch ?
bovendien kom je zwetend uit zon pak, moet je je schoenen ook nog inpakken anders zijn die nog 2 dagen nat.

het moet wel leuk blijven.
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
07-10-2019 21:22
Ik heb mezelf niks ontzegd want waarom zou ik?
Lekker gegeten en nadat ik kleinkind van school gehaald heb hebben we schandalig lekkere koekjes, pannenkoeken en ijsjes gesmuld. :)
als je lijn en je portemonnee het kunnen hebben: heerlijk toch !
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
07-10-2019 20:59
Wa is t?
kefir maker oid

iig iets met zuivel...... is mijn gok!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lijst gemaakt van alles wat er in de vriezer zit, aan de hand daarvan een weekmenu samengesteld en puur boodschappen gehaald om de menu's aan te vullen.
Dus én weinig boodschappen én aan het eind van de week de vriezer leeg zodat ik 'm kan soppen en weer vers kan beginnen.
Voelt gek genoeg aan een soort van opruimen :D
Ik wil een elektrische kruik voor mijn zere nek. Kreeg van vriendin een link waar ze die van haar had gekocht. €29,95+ €4,95 verzendkosten
Een kwartiertje door gegoogeld en gevonden voor €24,95 met gratis verzenden.

Wordt vanmiddag bezorgd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet bespaard maar voor extra inkomsten gezorgd! Ik heb per 1 november 1,5e dag extra werk! Woehoe!
PoesinBoots schreef:
08-10-2019 12:22
Ik wil een elektrische kruik voor mijn zere nek. Kreeg van vriendin een link waar ze die van haar had gekocht. €29,95+ €4,95 verzendkosten
Een kwartiertje door gegoogeld en gevonden voor €24,95 met gratis verzenden.

Wordt vanmiddag bezorgd.
Heb je een linkje.
Ik bespaar vandaag benzinegeld én ik doe een bijdrage aan het verminderen van de files op de wegen door thuis te werken.
Alle reacties Link kopieren
moet vandaag op reis voor mijn werk - zelf broodjes en een flesje water mee in plaats van onderweg iets te kopen
Alle reacties Link kopieren
Student2020 schreef:
08-10-2019 23:09
Ik heb niet bespaard maar voor extra inkomsten gezorgd! Ik heb per 1 november 1,5e dag extra werk! Woehoe!
zo, dat tikt wel aan! top
Alle reacties Link kopieren
s-a-r-kast schreef:
08-10-2019 12:19
Ik heb een lijst gemaakt van alles wat er in de vriezer zit, aan de hand daarvan een weekmenu samengesteld en puur boodschappen gehaald om de menu's aan te vullen.
Dus én weinig boodschappen én aan het eind van de week de vriezer leeg zodat ik 'm kan soppen en weer vers kan beginnen.
Voelt gek genoeg aan een soort van opruimen :D
staat op mijn planning om vrijdag even te doen

zo eet ik ook wel eens een dag 'uit de voorraad', gewoon niks kopen en improviseren
Alle reacties Link kopieren
feniks02 schreef:
09-10-2019 15:36
zo, dat tikt wel aan! top
Haha ja dat tikt zeker wel aan. Van 2,5e dag naar 4 dagen werken is echt fantastisch. Alleen de combinatie met wel nog 1 dag naar college moeten is wat minder 🤣
Ik had ontzettend zin om eten te laten bezorgen, ik droomde in de auto naar huis al over pizza en vond dat ik het verdiend had. En nu heb ik net toch maar braaf een al eerder gekookt maaltje uit de diepvries getrokken.
Alle reacties Link kopieren
Ik carpool vandaag met een collega en bespaar dus benzinegeld (beetje kut dat mijn vriend waarschijnlijk wel de auto gaat lenen voor zijn werk).
Alle reacties Link kopieren
In plaats voor bijna overstag te gaan voor (in mijn ogen; 179,-) hele dure boots te kopen ben ik voor de scapino- variant gegaan... (en ze lopen als een plank, dus spijt)
Ik heb iets gekocht van een limited edition, wat ik voor het dubbele kan verkopen.
Alle reacties Link kopieren
2e hands sportschoenen gekocht voor kind 4 ipv nieuw

Een huis van iemand kunnen lenen voor vakantie. Dus dikke winst daar

Is eigenlijk geen ontzeggen meer slim inkopen.....
Alle reacties Link kopieren
geluncht met het avondeten van gisteravond, en het avondeten kwam allemaal uit de voorraad. Niets uitgegeven vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Man en ik zijn gestopt met roken.. dus deze week sowieso al samen 40 euro oid bespaard.
Daarnaast vandaan onderweg niet gestopt bij Starbucks maar mijn eigen theebeker vanuit huis meegenomen.

En als klap op de vuurpijl was ik eigenlijk heel moe en had ik geen puf om te koken maar toen ik in de winkel liep kon ik niks makkelijks bedenken waar ik ook zin in had dus uiteindelijk heb ik een hartige taart gemaakt.

Dus genoeg bespaard deze week en vandaag!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven