Geld & Recht alle pijlers

Iemand recent bij boohoo besteld?

04-11-2019 16:17 28 berichten
Hoi,

Heeft iemand van jullie recent een bestelling gedaan bij boohoo? Zo ja, zou je mij een foto kunnen sturen van het adreslabel op het pakketje? Eigen adres mag onherkenbaar gemaakt worden. Het belangrijkste is dat het antwoordnummer in Zwolle dat op het pakketje staat zichtbaar is. Ik zit namelijk helaas in een strijd met boohoo over een retour en ik heb bewijs nodig dat er een antwoordnummer (in Zwolle) op de sticker staat. Duizend maal dank voor diegene die mij kan helpen!!

Edit: ik merk dat er wat onduidelijkheid ontstaat waarom ik dit vraag. Ik zal het eea verduidelijken. Ik zal het eea verduidelijken. Er zat geen retoursticker/pakbon in het pakket en vroeger moest het inderdaad naar Zwolle toe. Ik ben toen naar postNL gegaan en heb gezegd dat het retour afzender moest, het antwoordnummer stond namelijk nog wel op het adreslabel op het pakket (als afzender). Ik heb dus geen oud retourlabel gebruikt. PostNL kan helaas niks voor mij betekenen aangezien het een antwoordnummer is en de eigenaar van dat antwoordnummer contact met hun moet opnemen, alleen boohoo geeft aan dat zij het antwoordnummer niet gebruiken en postNL wilt me niet vertellen wie wel. Graag zou ik dus een foto willen van iemand die recent wat besteld heeft, zodat ik boohoo kan aantonen dat ze nog steeds een adres in Zwolle op hun pakketsticker vermelden omdat zij dit ontkennen. Als ik zo rondlees op internet, ben ik inderdaad niet de eerste met dit probleem. Ik had van te voren hun site moeten checken, maar aangezien het vroeger zo moest én dat adres op het pakket zelf stond, heb ik dat (helaas) niet gedaan.
anoniem_6554b06a1be14 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 18:04
53.73% gewijzigd
https://nl.trustpilot.com/review/www.boohoo.com

Zwolle schijnt het oude adres te zijn, via de site krijg je adres in de UK om naar te retourneren.
Ikke niet, maar ik vind wel andere berichten hierover :

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1973420

https://www.klacht.nl/boohoo/
Thanks! Ja ik heb dus precies hetzelfde gedaan, op de adressticker stond het antwoordnummer in Zwolle, heb gewoon retour afzender gezegd bij postNl. En nu weigert boohoo geld terug te geven omdat zij het antwoordnummer niet meer gebruiken. Wil graag aantonen dat het op het pakket stond en ik het niet zomaar ergens naartoe heb verzonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar weken geleden iets teruggestuurd, maar inderdaad naar het depot in de UK. Er staat een return policy op de site en daar download je ook een retourlabel. ik vond dat best wel duidelijk eigenlijk?
Klakkeloos retour afzender is niet zo handig, dat is niet de fout van Boohoo lijkt me.
apppie schreef:
04-11-2019 17:08
Ik heb een paar weken geleden iets teruggestuurd, maar inderdaad naar het depot in de UK. Er staat een return policy op de site en daar download je ook een retourlabel. ik vond dat best wel duidelijk eigenlijk?
Klakkeloos retour afzender is niet zo handig, dat is niet de fout van Boohoo lijkt me.

Heb je de OP wel gelezen?
Ik heb 'n aantal maanden geleden iets besteld bij boohoo en retour gestuurd, retourlabel gedownload en het moest inderdaad naar de UK. Kostte me dus ook €40 voor 2 pakketjes. :cry:
Ik ben bang dat je geen poot hebt om op te staan..
Ligt er aan, als het eerst WEL Zwolle was en je hebt een bewijs van afgifte van Post.nl naar dat adres denk ik dat je wel een poot hebt om op te staan. Moet je wel een lange adem hebben. Zeker als er meer klachten over zelfde onderwerp zijn hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt als "huilen na de koop".
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-11-2019 17:11
Heb je de OP wel gelezen?
Ja, jij?
Er staat een antwoordnummer in Zwolle op het pakket, maar er staat helemaal nergens dat je dat adres moet gebruiken voor je retouren. Daarvoor moet je namelijk een retourlabel downloaden op de site. En op dat label staat gewoon het juiste adres - in de UK.
apppie schreef:
04-11-2019 17:38
Ja, jij?
Er staat een antwoordnummer in Zwolle op het pakket, maar er staat helemaal nergens dat je dat adres moet gebruiken voor je retouren. Daarvoor moet je namelijk een retourlabel downloaden op de site. En op dat label staat gewoon het juiste adres - in de UK.

Er staat anders nergens dat TO het klakkeloos retour afzender heeft gestuurd.
Ik ging er even vanuit dat TO het over een toegevoegde retour sticker had.

Maar als TO het antwoordnummer van een oud label over heeft genomen ipv retourlabel te gebruiken dan is het TO's eigen verantwoording.
Dus TO, was het een retoursticker die je hebt gebruikt? Of niet?

Maar zelfs dan je toch een afgifte bewijs bij Post.nl. Kan je daarmee niet laten checken waar retourpakket nu is?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 17:47
14.29% gewijzigd
al-lu-re schreef:
04-11-2019 16:35
Thanks! Ja ik heb dus precies hetzelfde gedaan, op de adressticker stond het antwoordnummer in Zwolle, heb gewoon retour afzender gezegd bij postNl. En nu weigert boohoo geld terug te geven omdat zij het antwoordnummer niet meer gebruiken. Wil graag aantonen dat het op het pakket stond en ik het niet zomaar ergens naartoe heb verzonden.
Star2: volgens mij zegt ze dat hier zelf..
BaronTrump schreef:
04-11-2019 17:46
Star2: volgens mij zegt ze dat hier zelf..

Daar wel, in de OP niet ;-)
Lucifer2018 schreef:
04-11-2019 17:46
Ik ging er even vanuit dat TO het over een toegevoegde retour sticker had.

Maar als TO het antwoordnummer van een oud label over heeft genomen ipv retourlabel te gebruiken dan is het TO's eigen verantwoording.
Dus TO, was het een retoursticker die je hebt gebruikt? Of niet?

Maar zelfs dan je toch een afgifte bewijs bij Post.nl. Kan je daarmee niet laten checken waar retourpakket nu is?

Ik ook, maar dat blijkt uit de tweede reactie dus niet zo te zijn. Niet zo handig dan. Maar goed, als PostNL het niet kan afleveren, moet het ergens op een depot staan.
BaronTrump schreef:
04-11-2019 17:46
Star2: volgens mij zegt ze dat hier zelf..
Oei...

Wat zegt Post.nl als je vraagt met afgifte bewijs waar het pakje nu heen is?
Ik zal het eea verduidelijken. Er zat geen retoursticker/pakbon in het pakket en vroeger moest het inderdaad naar Zwolle toe. Ik ben toen naar postNL gegaan en heb gezegd dat het retour afzender moest, het antwoordnummer stond namelijk nog wel op het adreslabel op het pakket (als afzender). Ik heb dus geen oud retourlabel gebruikt. PostNL kan helaas niks voor mij betekenen aangezien het een antwoordnummer is en de eigenaar van dat antwoordnummer contact met hun moet opnemen, alleen boohoo geeft aan dat zij het antwoordnummer niet gebruiken en postNL wilt me niet vertellen wie wel. Graag zou ik dus een foto willen van iemand die recent wat besteld heeft, zodat ik boohoo kan aantonen dat ze nog steeds een adres in Zwolle op hun pakketsticker vermelden omdat zij dit ontkennen. Als ik zo rondlees op internet, ben ik inderdaad niet de eerste met dit probleem. Ik had van te voren hun site moeten checken, maar aangezien het vroeger zo moest én dat adres op het pakket zelf stond, heb ik dat (helaas) niet gedaan.
al-lu-re schreef:
04-11-2019 17:59
Ik zal het eea verduidelijken. Er zat geen retoursticker/pakbon in het pakket en vroeger moest het inderdaad naar Zwolle toe. Ik ben toen naar postNL gegaan en heb gezegd dat het retour afzender moest, het antwoordnummer stond namelijk nog wel op het adreslabel op het pakket (als afzender). Ik heb dus geen oud retourlabel gebruikt. PostNL kan helaas niks voor mij betekenen aangezien het een antwoordnummer is en de eigenaar van dat antwoordnummer contact met hun moet opnemen, alleen boohoo geeft aan dat zij het antwoordnummer niet gebruiken en postNL wilt me niet vertellen wie wel. Graag zou ik dus een foto willen van iemand die recent wat besteld heeft, zodat ik boohoo kan aantonen dat ze nog steeds een adres in Zwolle op hun pakketsticker vermelden omdat zij dit ontkennen. Als ik zo rondlees op internet, ben ik inderdaad niet de eerste met dit probleem. Ik had van te voren hun site moeten checken, maar aangezien het vroeger zo moest én dat adres op het pakket zelf stond, heb ik dat (helaas) niet gedaan.

Je hebt toch een track & trace nummer gekregen bij PostNL?
Star² schreef:
04-11-2019 18:00
Je hebt toch een track & trace nummer gekregen bij PostNL?
Ja klopt het pakket is in Zwolle aangekomen, maar gaat niet door naar boohoo in UK. PostNL kan het pakket ook niet terughalen, de eigenaar van het antwoordnummer moet daar opdracht toe geven.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
04-11-2019 17:42
Er staat anders nergens dat TO het klakkeloos retour afzender heeft gestuurd.

Dat is deductie. Als TO namelijk de retourprocedure gevolgd had had ze het niet naar Zwolle gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of ze coulance toe gaan passen, want ook met bewijs van dat antwoordnummer als afzender heb je nog geen 'gelijk'.
al-lu-re schreef:
04-11-2019 17:59
Ik zal het eea verduidelijken. Er zat geen retoursticker/pakbon in het pakket en vroeger moest het inderdaad naar Zwolle toe. Ik ben toen naar postNL gegaan en heb gezegd dat het retour afzender moest, het antwoordnummer stond namelijk nog wel op het adreslabel op het pakket (als afzender). Ik heb dus geen oud retourlabel gebruikt. PostNL kan helaas niks voor mij betekenen aangezien het een antwoordnummer is en de eigenaar van dat antwoordnummer contact met hun moet opnemen, alleen boohoo geeft aan dat zij het antwoordnummer niet gebruiken en postNL wilt me niet vertellen wie wel. Graag zou ik dus een foto willen van iemand die recent wat besteld heeft, zodat ik boohoo kan aantonen dat ze nog steeds een adres in Zwolle op hun pakketsticker vermelden omdat zij dit ontkennen. Als ik zo rondlees op internet, ben ik inderdaad niet de eerste met dit probleem. Ik had van te voren hun site moeten checken, maar aangezien het vroeger zo moest én dat adres op het pakket zelf stond, heb ik dat (helaas) niet gedaan.
Kost hen waarschijnlijk teveel geld om hun eigen fout toe toe te geven en coulantie te tonen naar alle gedupeerden.
En bewijs maar eens dat je de sticker met het oude retouradres niet zelf op het pakketje hebt geplakt.
Ik zou mijn verlies nemen en voortaan niet meer bestellen bij dit bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dit, geeeen idee of je dit bedoeld of hier iets aan hebt.. maar ik vond het het proberen waard.

Zo niet wens ik je succes en hoop ik dat het eind goed al goed komt

https://www.mupload.nl/img/rvi2dyz0.jpeg
Alle reacties Link kopieren
Dan bestel je nog iets, maakt een foto van de adressticker en stuurt dat pakket (op de juiste manier) terug.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven